Citat:
Ursprungligen postat av Bootis
Är det inte så att man blir mer resistent mot std's och då i synnerhet hiv om man skär bort förhuden?
Förövrigt så tror jag att du inte kommer komma mycket billigare undan om du ska hålla dig till legitimerade läkare. Det känns som att det är mera seriöst ingrepp än att skära bort en leverfläck, eller har jag fel?
1200 kan du väl lägga för att få det ordentligt gjort? Är det privatläkare eller estetisk allmänvård?
Kankse kan hitta nån leg. grek som gör det halvsvart och billigt men då får du nog leta...
Jag är inte så mycket inne på det där med resistensen, men jo, jag hörde folk säga att man blir det.
En sak är klar - med omskärd kuk kan man hålla uppe i sängen hur länge man vill.
Alltså en kvinna kommer aldrig att dumpa kille som får henne komma hur mycket hon vill under samlag.
Men snack är inte om det, utan det känns jobbig att lägga fram så mycket cash på omskärelse. För exempel i USA är priset nästan tre gånger lägre, vad fan vi svenskar måste betala 10000 för en javla omskärelse + vi tvungna att gå privat ... helt sjukt
När ska moderaterna fixa skiten med privat vård...