2013-04-11, 08:26
Medlem
anonym6s avatar
Zedd till gtb, undra vad sthm får
Citera
2013-04-11, 08:42
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym6
Zedd till gtb, undra vad sthm får
Säkert nån trött jävel typ Romero eller Calvin Harris...
Citera
2013-04-11, 11:20
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Säkert nån trött jävel typ Romero eller Calvin Harris...

Citerar Facebook: Det blir ingen ZEDD till STHLM i år. Han är redan bokad på annan festival samma datum, 14-15 juni. Precis som Calvin Harris, Nicky Romero, Nervo, Tommy Trash, John Dahlbäck och Dirty South (M.fl.)
Sthlm suger i år tyvärr.
Allt är SPG LIVE:s fel, dem är sena med att boka artister.

Håller fullständigt med. Sthlms lineup är absolut inte på samma nivå som Gbg.
Citera
2013-04-11, 12:11
Medlem
"Akten som kommer till Stockholm släppte en riktigt "stor" singel för inte så länge sedan." Vågar man hoppas på DV&LM (mammoth)?
Citera
2013-04-11, 12:26
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91
"Akten som kommer till Stockholm släppte en riktigt "stor" singel för inte så länge sedan." Vågar man hoppas på DV&LM (mammoth)?

Alltså det är det enda jag kan komma på. Såg dem i götet förra året och det var skämmigt, varför placera dessa två på scen klockan 17.00? Om de kommer så får man ju verkligen hoppas att de får en vettig tid.
Citera
2013-04-11, 12:34
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Alltså det är det enda jag kan komma på. Såg dem i götet förra året och det var skämmigt, varför placera dessa två på scen klockan 17.00? Om de kommer så får man ju verkligen hoppas att de får en vettig tid.

De lär få revansch tidsmässigt ja. För övrigt hade jag hellre sett Zedd. Och säg inte "men åk till gbg ditt jävla tard" - köpt biljetter till sthlm med 9 andra vänner dagen de släpptes liksom, what to do...
Citera
2013-04-11, 12:59
Medlem
NeverArounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
De lär få en bättre tid om de kommer, annars är de riktigt dumma i huvudet.

Såg de för inte så längesedan på Insanity i Jönköping, riktigt fet spelning som var 100ggr bättre än deras i Göteborg förra året.
Citera
2013-04-11, 13:44
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
De lär få revansch tidsmässigt ja. För övrigt hade jag hellre sett Zedd. Och säg inte "men åk till gbg ditt jävla tard" - köpt biljetter till sthlm med 9 andra vänner dagen de släpptes liksom, what to do...

Zedd är bra men grinar inte över att inte få se honom. Har själv bokat till STHLM med en drös polare. Inte så mycket att göra men visst fan kommer helgen att äga ändå!
Citera
2013-04-11, 14:18
Medlem
DV&LM klara för Stockholm!!!!!!!!
Citera
2013-04-11, 14:19
Medlem
naoshs avatar
De blev DVLM^^
Citera
2013-04-11, 14:20
Medlem