2012-11-27, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelegendaryguy
Men snälla, ingen har biljett än då dom INTE släppts! Även om ni "köpt" på biljett.se eller via Nordea är ni absolut inte garanterade en biljett...och inga artister har släppts än heller

Jag har både biljett, betalat och skrivit ut den. Via summerburst hemsida. Tro mig. Vi har biljetter. Vad är det du inte förstår?
Senast redigerad av ocap1 2012-11-27 kl. 11:41.
Citera
2012-11-27, 11:52
Medlem
chullans avatar
Citat:
Men snälla, ingen har biljett än då dom INTE släppts! Även om ni "köpt" på biljett.se eller via Nordea är ni absolut inte garanterade en biljett...och inga artister har släppts än heller
Mina biljetter som jag har skrivit ut säger det motsatta dessvärre.
Citera
2012-11-27, 11:55
Medlem
Ber om ursäkt! Lät för bra för att vara sant bara...Men det är sjukt dåligt då ju :/ jag vill också ha biljetter redan nu och slippa sitta med det jävla strulet som kommer bli imorgon (vilket med min otur kommer resultera i att jag inte får tag i några biljetter). Precis som det blev med SHM, så man får betala det dubbla priset för andrahandsbiljetter.
Citera
2012-11-27, 12:15
Medlem
NeverArounds avatar
Citat:
Ber om ursäkt! Lät för bra för att vara sant bara...Men det är sjukt dåligt då ju :/ jag vill också ha biljetter redan nu och slippa sitta med det jävla strulet som kommer bli imorgon (vilket med min otur kommer resultera i att jag inte får tag i några biljetter). Precis som det blev med SHM, så man får betala det dubbla priset för andrahandsbiljetter.
Så hårt tryck är det väl knappast på biljetterna?
Citera
2012-11-27, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeverAround
Så hårt tryck är det väl knappast på biljetterna?

Kanske inte, fast man vet aldrig! Tror många fått mersmak efter helgen. Aja, hoppas på det bästa imorgon.
Citera
2012-11-27, 13:00
Medlem
Så hårt tryck kommer det verkligen inte att vara. Möjligen på earlybirdbiljetterna. Det tog väl flera månader innan det tog slut till förra gången?
Citera
2012-11-27, 13:43
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Steve Aoki är i allra högsta grad klar. Kolla hans hemsida så ser ni att han är inbokad båda helgerna på Summerburst!

Riktigt fett!
Citera
2012-11-27, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91
Så hårt tryck kommer det verkligen inte att vara. Möjligen på earlybirdbiljetterna. Det tog väl flera månader innan det tog slut till förra gången?

Hmm okej, får hoppas på det!
Citera
2012-11-27, 13:55
Medlem
Fan vad fett med Steve Aoki!! Hoppas vi slipper Guetta i Stockholm i år då.
Citera
2012-11-27, 14:08
Medlem
zterozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91
Fan vad fett med Steve Aoki!! Hoppas vi slipper Guetta i Stockholm i år då.
Såg aoki på emmaboda, kan säga att han inte uppfyllde mina förväntningar Men dock älskar jag hans musik! Och han är nog den sämsta DJn som jag sett live, missade 3/4 beatmatches i hans set.. Fast han gör ju det verkligen till en show så ja, maxat var det men inte vad jag hade förväntat mig!
Citera
2012-11-27, 16:36
Medlem
Biljetterna är inte personliga eller?
Citera
2012-11-27, 16:54
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zteroz
Såg aoki på emmaboda, kan säga att han inte uppfyllde mina förväntningar Men dock älskar jag hans musik! Och han är nog den sämsta DJn som jag sett live, missade 3/4 beatmatches i hans set.. Fast han gör ju det verkligen till en show så ja, maxat var det men inte vad jag hade förväntat mig!

Hans musik?? Aoki har ju knappast gjort sig känd för sina produktioner, dessa håller ofta riktigt låg kvalité och de var länge sen, om ens någonsin han hade en "hit".. Han har iof några remixar som är ok annars är de hans collabs som vunnit störst gillande. Aoki är ju en gammal "party-dj" som vuxit enormt i popularitet och hans storhet ligger i hans live-uppträdanden. Han kommer nog inte till sin rätt på en mini-scen på Emmaboda. Hans closing av Tomorrowlands mainstege däremot var riktigt jävla fett!! Kul artist att ha på SB, lite annat än tråkiga stureplans-housen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in