2013-04-11, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
De lär få revansch tidsmässigt ja. För övrigt hade jag hellre sett Zedd. Och säg inte "men åk till gbg ditt jävla tard" - köpt biljetter till sthlm med 9 andra vänner dagen de släpptes liksom, what to do...
Hur svårt är det att åka på båda eventen.
Citera
2013-04-11, 15:34
Medlem
naoshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haze
Hur svårt är det att åka på båda eventen.

Finns alltid snåla jävlar eller lata jävlar alltid
Citera
2013-04-11, 15:42
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naosh
Finns alltid snåla jävlar eller lata jävlar alltid
Sen finns de dom som tar studenten dessa datum och inte kan varva Gbg med flak i Sthlm
Citera
2013-04-11, 15:46
Medlem
DropoutBears avatar
Damn, den bokningen jag absolut helst ville se. Kött
Citera
2013-04-11, 16:09
Medlem
chullans avatar
Någon annan som tycker att det är sjukt skevt att DV & LM ska spela på lilla scenen igen, medans W&W, Otto Knows & Albin Myers är bokade för main stagen? Kan ärligt talat inte förstå hur SPG resonerat i denna fråga.
Citera
2013-04-11, 16:09
Medlem
GosigKamels avatar
Är helt klart nöjd med Zedd till Göteborg iaf, även om man har suttit och velat ha DV&LM. Men jag är inte bitter

Om man kollar på Summerbursts hemsida så står det inte main stage på DV&LM, undra om dom ska tabba sig i år igen eller bara har missat lägga till det?
Citera
2013-04-11, 16:14
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Är helt klart nöjd med Zedd till Göteborg iaf, även om man har suttit och velat ha DV&LM. Men jag är inte bitter

Om man kollar på Summerbursts hemsida så står det inte main stage på DV&LM, undra om dom ska tabba sig i år igen eller bara har missat lägga till det?
Jag hoppas innerligt på att det är SPG som har glömt att lägga in det på hemsidan. DV & LM är ju lätt det största namnet med Ingrosso för lördagen.
Citera
2013-04-11, 16:20
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Jag hoppas innerligt på att det är SPG som har glömt att lägga in det på hemsidan. DV & LM är ju lätt det största namnet med Ingrosso för lördagen.
Blir ju inte förvånad om det blir likadant som förra året när dom körde på lilla scenen i Stockholm och fick en riktig skittid i Göteborg. Verkar inte som att SPG värderar dom lika högt som andra, vad det nu kan bero på. Stänger man Tomorrowland borde man vara main stage-material på Summerburst..
Citera
2013-04-11, 16:38
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Blir ju inte förvånad om det blir likadant som förra året när dom körde på lilla scenen i Stockholm och fick en riktig skittid i Göteborg. Verkar inte som att SPG värderar dom lika högt som andra, vad det nu kan bero på. Stänger man Tomorrowland borde man vara main stage-material på Summerburst..
Helt klart, håller med till 100%. Dem kanske vill värna om våra svenska djs, men man måste ju se till utländska intressen också då DV & LM är sjukt stora utanför sverige.
Citera
2013-04-11, 17:37
Medlem
latahundens avatar
varför är gbg linup bättre än sthlm?
jag personligen tkr att sthlms är skönare.
Citera
2013-04-11, 17:50
Medlem
Helt fantastiskt löjligt underbart att DV&LM kommer till Stockholm. Ser hellre de två än Zedd.
Citera
2013-04-11, 19:11
Medlem
NeverArounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91
Haha Umad Göteborg?
Inte speciellt, sett DV&LM tidigare, riktigt sköna spelningar med bra tryck men att jag missar dem gör mig inget. Blir fler chanser i livet att se dem.

Innan vi totalt dumförklarar SPG (vilket känns som om vi borde ibland, men de kör trots allt det största EDM-eventet i Sverige och de borde vi ju vara tacksamma för) så kan man ju tänka sig flera anledningar till att de satt de på den lilla scenen. När de spelade förra året i GBG så var det ju inte mycket folk, mängden publik på Insanity-festivalen i Jönköping var ju bra men trycket på biljetter var ju inte det största direkt så att sätta dem på en mindre scen känns inte helt åt skogen, trots hur stora de är som artister.

Det kan ju även vara så att DV&LM vill spela på en mindre scen för att förhindra de publik-"fiaskon" som tidigare skett när de spelat här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in