2013-04-07, 16:12
Medlem
DropoutBears avatar
Skulle påstå att det är högst otroligt att det kommer några fler stora namn tyvärr.
Citera
2013-04-07, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ammer
Hur många fler bokningar har vi att förvänta oss till respektive stad? Framförallt Sthlm är av intresse. Dirty South är önskvärd från min sida, är det troligt att han hör till någon av de kommande släppen?

Stockholm hade 23 akter förra året, just nu har de 10. Men så är ju bara main stage-akter bokade.
Göteborg hade 16 stycken, och nu har de 11.

Dirty South är i USA den 14:e, så det känns ganska omöjligt.

e: Om man kollar på Stockholms lördags-lineup känns det som att man skulle kunna klämma in något 'stort' före Ingrosso.
Senast redigerad av Fkooll 2013-04-07 kl. 16:17.
Citera
2013-04-07, 16:36
Medlem
srsbsnss avatar
Måste säga att lineupsen suger balle i år. Jag kommer ändå gå eftersom vi är ett gäng vänner som drar dit. Har VIP detta året också vilket vi inte hade förra året och jag tror att det kan vara skönt att slippa all trängsel och köerna på 10-15min för att få köpa några bärs.

Hoppas bara att det inte är så stelt folk på festivalen, förra året var det sådär. Fanns självklart en hel del med sköna människor som var där för att ha kul. Sen fanns det en del som var där för att "visa upp sig" kändes det som i alla fall. Men dessa är bara att ignorera

Synd bara att lineupsen suger som sagt. Och stackars Göteborg som får Guetta, vilken jävla tragik. Han är brutalt sämst och borde vara bannlyst från alla spelningar!

Vad hände med "Aprilägget" som dom skulle öppna som skulle innehålla en artist till sthlm och en till gbg förresten? Har gått 5 dagar nu utan att de meddelat om något.
Citera
2013-04-07, 16:39
Medlem
Åtminstone en stor bokning till lär vi nog får se, sen finns det ju akter som inte är så stora i Sverige. Förra året till exempel släppte de ju Dimitri Vegas & Like Mike precis innan spelningarna i Göteborg.

Så ännu finns det säkerligen åtminstone något guldkorn kvar
Citera
2013-04-07, 19:01
Medlem
Stockholm får inte Axwell på Summerburst men på Sjöhistoriska i Augusti!
Citera
2013-04-10, 21:33
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerburst Festival
Imorgon släpper vi två nya akter! En till Göteborg och en till Stockholm! Pepp!
På tiden, var två veckor sen dom pratade om två påskägg som skulle öppnas snart
Någon som kan ha en vettig gissning om vad som kan presenteras? Sitter och hoppas på nåt riktigt guldkorn till Göteborg, gärna DV&LM men är nog önsketänkande efter förra årets flopp!
Citera
2013-04-10, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
På tiden, var två veckor sen dom pratade om två påskägg som skulle öppnas snart
Någon som kan ha en vettig gissning om vad som kan presenteras? Sitter och hoppas på nåt riktigt guldkorn till Göteborg, gärna DV&LM men är nog önsketänkande efter förra årets flopp!
Sitter också och hoppas på DV&LM, fast till Stockholm. Hade varit underbart med dom två innan Ingrosso avslutar på lördagen. Blir väl ett "skitsläpp" som Nause eller liknande mindre svensk akt tippar jag på.
Citera
2013-04-10, 23:53
Medlem
Hoppas på DV&LM till Stockholm!! Kanske lite deadmau5 på det också.. Mm mm då är jag fan nöjd.
Senast redigerad av Oboyens 2013-04-10 kl. 23:55.
Citera
2013-04-10, 23:55
Medlem
DropoutBears avatar
DV&LM före typ allt, men som tidigare påpekat så är det highly unlikely att de kommer tillbaks efter petningen till 2nd stage förra året. Håller låga förväntningar på intetsägande svenska djs så som Nause tex. Adrian Lux vore guld dock men tror han spelar på Bråvalla vilket vad jag förstått det som, försämrar oddsen.
Citera
2013-04-11, 00:23
Medlem
latahundens avatar
DJ Pauly D klar till sthlm!!

Citera
2013-04-11, 00:46
Medlem
GosigKamels avatar
Porter Robinson hade vart riktigt fett! Dock spelar han 9, 14, 16 juni på olika ställen i USA så han känns väl inte särskilt trolig alls
Citera
2013-04-11, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Porter Robinson hade vart riktigt fett! Dock spelar han 9, 14, 16 juni på olika ställen i USA så han känns väl inte särskilt trolig alls
Åh ja!! Porter Robinson hade varit fett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in