2013-03-06, 11:10
Medlem
AN21 klar för Summerburst Gbg. Vad har ni för önskebokningar? Mina, om man ska vara lite realistisk, är Nicky Romero, Tommy Trash, Knife Party, Hard Rock Sofa och DV & LM. Skulle vara kul om iallafall två utav dessa blir bokade. Känns ganska klart att varken Tiesto eller Deadmau5 kommer.
Senast redigerad av SEE91 2013-03-06 kl. 11:34.
Citera
2013-03-06, 12:12
Medlem
raattys avatar
An21.. otroligt tråkig och förutsägbar lina tyvärr. Hoppas på Tommy Trash, Yves V, Arty. Summerburst blir troligtvis bra och så, men tyvärr känns det så typiskt SPG med den här linan.
Citera
2013-03-06, 13:11
Medlem
Känns det inte som att nog många stora progghouse-svenskar bokats nu? Efter Alesso blev klar känner jag personligen att det skulle vara kul om bokningarna kan röra sig åt annat håll (möjligtvis att Henrik B eller stofilen Prydz hade vart göttigt). Arty, Tommy Trash, Thomas Gold, DV&LM, varför inte Matisse & Sadko eller Hard Rock Sofa? Det är fortfarande mkt mainstream men lite roligare och fräschare än alla svenska ansikten vi är bortskämda med vid det här laget.
Citera
2013-03-06, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebtastic
Känns det inte som att nog många stora progghouse-svenskar bokats nu? Efter Alesso blev klar känner jag personligen att det skulle vara kul om bokningarna kan röra sig åt annat håll (möjligtvis att Henrik B eller stofilen Prydz hade vart göttigt). Arty, Tommy Trash, Thomas Gold, DV&LM, varför inte Matisse & Sadko eller Hard Rock Sofa? Det är fortfarande mkt mainstream men lite roligare och fräschare än alla svenska ansikten vi är bortskämda med vid det här laget.

Bra sagt. Jag vill också se lite mer "oväntade" bokningar. Många av de bokningar som är klara har varit ganska förutsägbara!

men som jag sagt tidigare: jag har fått Hardwell
Citera
2013-03-06, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibbelito
Bra sagt. Jag vill också se lite mer "oväntade" bokningar. Många av de bokningar som är klara har varit ganska förutsägbara!

men som jag sagt tidigare: jag har fått Hardwell

Äger faktiskt sönder att Hardwell dyker upp. Såg honom i Cannes i somras, den killen levererar verkligen!
Citera
2013-03-06, 19:45
Medlem
Snoorks avatar
Hur länge vågar man vänta med att boka biljett till Gbg?
Någon som vet hur det ser ut på biljettfronten? Hur många sålda etc.?

Tack!
Citera
2013-03-06, 20:41
Medlem
Henkan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
Hur länge vågar man vänta med att boka biljett till Gbg?
Någon som vet hur det ser ut på biljettfronten? Hur många sålda etc.?

Tack!
Var 25% kvar för en vecka sedan
Citera
2013-03-10, 21:12
Medlem
GosigKamels avatar
Verkar vara klart att det blir på Valhalla i år igen i Göteborg, är uppdaterat på sidan nu! Undra om dom hade andra tankar eftersom det tog ett tag innan det blev klart.
Får hoppas på lite trevliga släpp snart också, gärna lite oväntade akter också
Citera
2013-03-10, 22:18
Medlem
Lodmajsters avatar
Tror ni det finns plats till ett par stora bokningar till, typ Dimitri Vegas & Like Mike, Dada Life, Calvin Harris eller är det för mycket att hoppas på?
Citera
2013-03-10, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naosh
Hur är Ljudet på Summerburst?, var på deadmau5 på Söderstadion förra året och då var de SPG live..

Bor fem minuter från Summerburst i Göteborg och när Deadmau5 körde ifjol så vibrerade rutorna i huset. Sjuk bas!
Citera
2013-03-10, 23:10
Medlem
Riktigt kul att Hardwell kommer till Göteborg. Ska bli spännande att se honom. Annars hoppas jag på Calvin Harris, då jag inte fick se honom ifjol. Matisse & Sadko hade varit riktigt kul också och även Arty. Ingrosso och Angello hade varit kul att se med, men känns som att de inte orkar släpa sig ner till Göteborg.
Citera
2013-03-11, 16:31
Medlem
Våren närmar sig och mindre än 3 månader kvar till Summerburst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här