2008-06-17, 21:30
Medlem
beqs avatar
Klart att man har bangat knulltillfällen. Man kanske inte är det minsta sugen eller inte har tid. Jag tror inte på att det finns någon som aldrig har gjort det.
Citera
2008-06-17, 22:37
Medlem
Spärrmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beq
Klart att man har bangat knulltillfällen. Man kanske inte är det minsta sugen eller inte har tid. Jag tror inte på att det finns någon som aldrig har gjort det.
Jag kan nog inte minnas att jag någon gång skulle bangat ett knull.
Jag minns dock att jag en gång somnade full vid min ytterdörr för några år sedan när en KK skulle kika förbi.
Det kallar jag i och för sig inte för att banga, utan kallar det istället för slarv och jag har lärt mig av mitt misstag.
Förlåt Hanna, du var ju så bra!
Citera
2008-06-17, 23:09
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadNazist
Jöpp... För lite mer än ett år sen la sig den snyggaste bruden ja nånsin känt brevid mig i bh och string och bad mig smeka henne. Ja va helt nykter, hon med, tog lite på muffen sen gick ja o tog en öl ur kylskåpet o stod o vänta på att hon skulle ta på sig kläder igen hehe.

För nåra helger sen blev ja erbjuden en avsugning av en blonderad brud med världens lökar. Tackade nej.

I helgen la sig en skitsnygg brud, också nykter, brevid mig när ja va halvdäckad, tog ett grepp runt min kuk och ja tog bort den och somnade om hehe.

Gillar inte slampiga brudar

Du ska fan få indraget kuk-certifikat (aka bli ollonlös)! va håller du på med pojk?!
Citera
2008-06-18, 09:45
Medlem
hbrks avatar
Jajjemen, senast förra helgen. Kände mig äcklad, har ingen aning varför..
Citera
2008-06-19, 04:52
Medlem
Da3DaLuZs avatar
Jag vet 2 gånger som jag bangat, och ångrat mig. Första gången var med en halvsnygg tjej som jag träffade på krogen, vi snackade en del, och så bestämdes det att vi skulle hem till henne för efterfest på tumanhand. Dock så blev jag så jävulskt hungrig, så jag gick och käkade pizza istället. Vet inte vad jag tänkte, vart nog lite för mycket den kvällen.

Andra gången var det med en riktig jävla tia, hade känt henne ett rätt bra tag innan det här, men aldrig hade det varit något sådant här umgänge på gång. Det hela började på krogen, en kille tog henne som sin egendom, just för att dom hade strulat lite dagen innan. Jag sa till henne att hon skulle hänga på hem till mig för att slippa honom, sagt och gjort. När vi suttit hemma hos mig i runt en halvtimme säger hon "Fy fan vad varmt det är" och tar av sig byxorna. Hon kommer och sätter sig i mitt knä, endast iklädd svarta string och ett tunt vitt linne. Killen som hon hade strulat med skrev till henne på msn, och hon fick idén att vi skulle ta ett kort på oss när vi kysstes och skicka till honom för att visa på att han inte hade en chans. Efter att kortet skickats så känner jag mig något så otroligt kåt, och damen i fråga verkade inte direkt som hon hade haft något emot att gå vidare, men av någon outgrundlig anledning så gjorde jag inget mer.

Den andra episoden har jag ångrat måånga gånger, men det är nog rätt så kört på den fronten nu tyvärr.
Citera
2008-06-19, 21:29
Medlem
beqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spärrman
Jag kan nog inte minnas att jag någon gång skulle bangat ett knull.

Inte ens när du har varit i ett förhållande? Det var det jag syftade på, men kom på att det inte var riktigt det som frågades efter...
Citera
2008-06-19, 21:33
Medlem
Slints avatar
Jag brukar inte banga knulltillfällen, varför i helvete skulle man det??
Tror dock att jag kan ha gjort det någon gång... kommer inte riktigt ihåg..
Citera
2008-06-20, 01:18
Medlem
Kromatozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadNazist
Jöpp... För lite mer än ett år sen la sig den snyggaste bruden ja nånsin känt brevid mig i bh och string och bad mig smeka henne. Ja va helt nykter, hon med, tog lite på muffen sen gick ja o tog en öl ur kylskåpet o stod o vänta på att hon skulle ta på sig kläder igen hehe.

För nåra helger sen blev ja erbjuden en avsugning av en blonderad brud med världens lökar. Tackade nej.

I helgen la sig en skitsnygg brud, också nykter, brevid mig när ja va halvdäckad, tog ett grepp runt min kuk och ja tog bort den och somnade om hehe.

Gillar inte slampiga brudar

Yea right, dagens troll.
Citera
2008-06-20, 01:37
Medlem
Black & jackers avatar
jo visst har man bangat några gånger, varit för full för att få erektion eller hehe varit för nyckter och värkligrn ser vad man har fått med sig hem.

känner att man blivit för kräsen på senare dar oxå
Citera
2008-06-20, 12:24
Medlem
Mandic!s avatar
Om man hade fått doppa dagligen eller ofta så hade man väl kunnat banga nån gång.
Citera
2008-06-20, 16:52
Medlem
bangade senast igår faktiskt..
Citera
2008-06-20, 17:03
Bannlyst
för 6 dagar sen...

På ett europamästerskap. Lånade en tjejs rum för jag mådde så dåligt.. vätskebrist typ.

Hon var så snäll, så jag fick sova där 1-2 timmar vilket jag ville. När jag sov så väcker hon mig, genom att pussa mig på örat, när jag kollar upp står hon helt naken

Jag vänder mig då om och visar henne min mobil, med flickvännen som bakgrundsbild... Hon var sur sen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in