Tjenis !

Ja , det har väl hänt flera gånger !
Bland annat en gång när en tjej följde med hem för att hämta medicin till sin hund.

Jag var ensam hemma , så jag åkte ner till baren , satt och snackade med några kompisar.
När två tjejer sätter sig vid vårt bord och börjar snacka , den ena tjejen hade problem med sin hund !
Jag sa att jag hade botemedel hämma ,så hon kunde få lite så slapp hon ringa veterinären !
När det var tid att åka hem , så följde hon med.
Jag sa till henne att hon kunde vänta i salongen så skulle jag hämta grejerna !
Eftersom hon var ganska trevlig att snacka med så bjöd jag henne på en öl , och vi fortsatte att prata.
Jag gick sedan ut efter en öl till i köket , och när jag kom tillbaka så stod där en helt naken tjej !

Ja , det var ingen skönhet , mager som en planka , pattar stora som stekta ägg , huvodet såg ut som en giraff med stålull till hår och tänderna stod som ett oväder i munnen.
Jag blev minst sagt förvånad , och frågade vad fan som stod på ?
Hon svarade något i stil med att hon blir kåt av att bli knullad i röven när hon har skorna på sig !

Jag bara sa till henne , det är möjligt du blir , men det blir inte jag och nu skall du åka hem !
Hon blev sur som fan och menade att ingen annan hade tidigare sagt nej till henne !
Ja det låter otroligt att det skulle finnas så många blinda som dessutom är perversa , fick hon reda på medan jag slängde ut hennes kläder och henne !
Och ingen medicin till hunden fick hon heller !