Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-20, 17:16
Medlem
kentabarss avatar
Har hänt ibland när man käkat för mycket eller känner sig dålig.
Citera
2008-06-21, 06:14
Medlem
Swedan1s avatar
Jora... Jag var pa en fest, javla onykter, tjejen jag holl pa att strula med var annu varre an mig. Sen borjade hon snacka om trekant och sant, och jag blev saklart overlycklig.

Sen efter ett tag ville hon in pa toaletten, och jag var pavag upp ur soffan. Sen tankte jag efter lite, och hon var verkligen helt borta och hade inte en aning om va hon holl pa med.. Sa jag sa bara helt simpelt att hon var valdigt packad och inte visste vad hon gjorde, sen gick jag bara darifran och fortsatte mitt "search" pa cigg

Vissa sager att det var bra gjort, vissa sager att jag e dum i huvvet:P
Citera
2008-06-21, 08:41
Medlem
Twoswordss avatar
Jo, en gång.

Sticker ned till en stad i södra delarna av landet för att träffa en tjej som jag träffat vid några tillfällen tidigare och hon visat intresse. Jag kommer dit, hon möter mig på stationen och vi sticker direkt ut och festar på krogen, dricker lite och dansar.
Efter det var det helt enkelt öppet mål; hemma hos henne slänger hon kläderna och hoppar i säng och jag gör detsamma. Problemet är bara att jag varit uppe i närapå två dygn, jobbat som en hund och sedan rest ner..jag är så förbannat trött att jag vill inte knulla, jag vill sova och SEN knulla!

Som den charmerande herre man är upplyser jag naturligtvis damen om detta faktum, lägger ner huvudet på kudden och vaknar 12 timmar senare riktigt utvilad, pigg och sugen. Tjejen däremot var inte längre så pigg på det hela och det var det närmsta jag kom efter det.
Citera
2008-07-15, 17:24
Medlem
Luke_Macahans avatar
Bangat och bangat... vet inte om det kvalificeras riktigt men jag däckade på en tjej under akten efter en shot tävling. När jag senare kom till medvetandet låg jag ensam på soffan med nedragna brallor och ett täcke på mig.
Citera
2008-07-15, 17:34
Medlem
tigertompas avatar
Det har väl hänt, eftersom jag tydligen aldrig koppla vad damer menar med sina fina omformuleringar. Gå fram och råhångla upp mig. Då kommer min reptilhjärna förstå vad en dam vill att vi skall göra.
Citera
2008-07-16, 03:41
Medlem
Hellcats avatar
ja, flera gånger..

det mest färgstarka minnet var en negress som raggade på mig och jag var inte riktigt säker på om det var en kille eller en tjej. Som tur var jobbade jag då och var inte stupfull för då hade man kunnat gjort nåt dumt..

Men den jävla fittan stal min borrmaskin!
Citera
2008-07-16, 09:17
Medlem
rullkragens avatar
Ja det har hänt !

Tjenis !

Ja , det har väl hänt flera gånger !

Bland annat en gång när en tjej följde med hem för att hämta medicin till sin hund.

Jag var ensam hemma , så jag åkte ner till baren , satt och snackade med några kompisar.
När två tjejer sätter sig vid vårt bord och börjar snacka , den ena tjejen hade problem med sin hund !
Jag sa att jag hade botemedel hämma ,så hon kunde få lite så slapp hon ringa veterinären !
När det var tid att åka hem , så följde hon med.
Jag sa till henne att hon kunde vänta i salongen så skulle jag hämta grejerna !
Eftersom hon var ganska trevlig att snacka med så bjöd jag henne på en öl , och vi fortsatte att prata.
Jag gick sedan ut efter en öl till i köket , och när jag kom tillbaka så stod där en helt naken tjej !
Ja , det var ingen skönhet , mager som en planka , pattar stora som stekta ägg , huvodet såg ut som en giraff med stålull till hår och tänderna stod som ett oväder i munnen.
Jag blev minst sagt förvånad , och frågade vad fan som stod på ?
Hon svarade något i stil med att hon blir kåt av att bli knullad i röven när hon har skorna på sig !
Jag bara sa till henne , det är möjligt du blir , men det blir inte jag och nu skall du åka hem !
Hon blev sur som fan och menade att ingen annan hade tidigare sagt nej till henne !
Ja det låter otroligt att det skulle finnas så många blinda som dessutom är perversa , fick hon reda på medan jag slängde ut hennes kläder och henne !
Och ingen medicin till hunden fick hon heller !
Citera
2008-07-16, 09:37
Medlem
MÅNGA gånger, min kuk har ÖGON!
säger inget mer än så!
Citera
2008-07-16, 16:04
Medlem
SharooNs avatar
medvetet har jag aldrig jort det. men jag har aldrig haft sex heller
Citera
2008-07-16, 16:45
Medlem
icarus_gbgs avatar
Bangat för att jag haft flickvän, inte funnit tjejen attraktiv och för att jag vart för full.

Fyllegrejjen hände dock bara en gång. Det går långt innan man tackar nej till sex när man är full men då man inte kan prata, gå mer än ett steg utan att vilja spy och inte ens nästan kunna röra sin mage med rädsla för att spy är det inte time att köra russian flywhore hela natten.
Citera
2008-07-16, 17:08
Medlem
Jag har nog "bangat" tre tillfällen, p.g.a. ren klantighet..........!!
Citera
2008-07-16, 19:00
Medlem
Jaaaa

Men herregud! Varje gång man går ut "bangar" man ju på det som tjej. Patetiskt med alla snubbar som bara är ute efter att hitta knull hela jävla tiden! Fy fan för att gå hem med nåt äckligt jävla drägg som inte har koll på vart grejerna sitter o som bara vill åt ens mus för en natt o sen skryta inför polarna om att han "fick sätta" den där blonda bruden från igår...
nej nej...jag föredrar att ligga med nån som bryr sig, A N Y D A Y of the week!!!

Cheers!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in