Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-04, 15:48
Medlem
Ettan1s avatar
Ah.. skulle ta en tjej sen sa hon att hon ville ha kondom, då la jag mig bredvid och somnade istället har även dissat 2 andra tjejer
Citera
2008-06-04, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Ja, en gång på fyllan har jag gjort det. Hon var så satans på att jag blev helt misstänksam och anade någon form av hake med det hela. Såhär i efterhand förstår jag att hon bara var extremt full och närsynt.

haha klockrent
Citera
2008-06-15, 01:28
Medlem
Javisst

"Ska vi ta det på toaletten?!"
"Nej tack, vi tar det en annan gång"
Citera
2008-06-15, 01:51
Medlem
brainspaces avatar
Yep. 2 gånger. Jag är lite kinkig
Citera
2008-06-15, 05:58
Medlem
För ett tag sen ÅNGEST!!!
En riktig 10 va re!

Satt hemma hos en kompis på fest, ganska trist fest med bara killar. lite senare kom lite fler killar å en brud. Tänkte inte så mycket på de hon va säkert uptagen med någon av de hon kom med ( Jupp va hon ). Men bara kk med en av de som kom. Han som va/är kk med henne känner han sen några år tillbacks men ingen ja brukar hänga med mer än att träffas några gånger när man är ute å festar.
Okej, nu viste ja de, så la man bruden på hyllan. Ja drog ut å tog en cigg med all rökare på festen sen satt ja kvar där ute när de gick in, va bara jag och bruden (Och en full å kåt fan som gjorde all för att få hon /gick inge vidare för han hehe ) men men.. Vi satt där ett tag å prata om lite allt möjligt, Sen känner ja hur hon börjar föra upp handen lite sakta på min rygg sen up mott håret. Vände på huvet mott hon å såg hon le sen dom fina hund ögonen man inte kan säga nej till. Gav hon en puss , sen slängde ja ur mig något istill med:
Du är skit sött men det funkar inte när du är här med din kk. Tvär tyst, sen komentaren tillbacks: De är du som går miste om det. Hon gick in igen. Så satt man där, va fan ska ja göra. Blev en ganska död stämning, efter ett tag så kom hon igen och prata lite men ja håler mig vid vad jag hade sagt innan. Slutar med att alla drar hem till sig typ....
Känndes så respekt löst att säga något annat än nej. Nu vet ja att han inte hade brytt sig Fan Fan å Fan.

Undrar om man får se hon igen? Om ja gör de är chansen borta?
Gjorde ja fel att dissa en så fin tjej?
Vad hade ni gjort?
Citera
2008-06-15, 15:24
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananzkal
För ett tag sen ÅNGEST!!!
En riktig 10 va re!

Satt hemma hos en kompis på fest, ganska trist fest med bara killar. lite senare kom lite fler killar å en brud. Tänkte inte så mycket på de hon va säkert uptagen med någon av de hon kom med ( Jupp va hon ). Men bara kk med en av de som kom. Han som va/är kk med henne känner han sen några år tillbacks men ingen ja brukar hänga med mer än att träffas några gånger när man är ute å festar.
Okej, nu viste ja de, så la man bruden på hyllan. Ja drog ut å tog en cigg med all rökare på festen sen satt ja kvar där ute när de gick in, va bara jag och bruden (Och en full å kåt fan som gjorde all för att få hon /gick inge vidare för han hehe ) men men.. Vi satt där ett tag å prata om lite allt möjligt, Sen känner ja hur hon börjar föra upp handen lite sakta på min rygg sen up mott håret. Vände på huvet mott hon å såg hon le sen dom fina hund ögonen man inte kan säga nej till. Gav hon en puss , sen slängde ja ur mig något istill med:
Du är skit sött men det funkar inte när du är här med din kk. Tvär tyst, sen komentaren tillbacks: De är du som går miste om det. Hon gick in igen. Så satt man där, va fan ska ja göra. Blev en ganska död stämning, efter ett tag så kom hon igen och prata lite men ja håler mig vid vad jag hade sagt innan. Slutar med att alla drar hem till sig typ....
Känndes så respekt löst att säga något annat än nej. Nu vet ja att han inte hade brytt sig Fan Fan å Fan.

Undrar om man får se hon igen? Om ja gör de är chansen borta?
Gjorde ja fel att dissa en så fin tjej?
Vad hade ni gjort?

Luska fram hennes nummer och ring henne. Att knulla henne när hennes älskare är där är ju sådant som är skitkul. Att ha något stila och dryga sig med efteråt. Då går man fram efteråt och tar fram fingret och håller den under näsan på honom och frågar honom om han känner igen den här doften eller liknande.

Du kom på din stora miss på bakfyllan eller hur?
Citera
2008-06-15, 18:09
Medlem
SpeedyWeedys avatar
Bangade senast igår. Mitt ex var skitfull och skitkåt på mej och knuffade mej i sängen och kysste mej överallt. Men jag hade kompisar som väntade på mej för vi skulle till puben, så jag lade henne i sängen, bredde över henne ett täcke och gav henne en puss på pannan. Sen stack jag.
Citera
2008-06-16, 20:51
Medlem
Jo många gånger. Mest för att horan har sagt något i stil med att hon tror att hon ska få sex. Hon ska fan inte ta något för givet bara för hon är snygg! Den horan kan vara utan kuk om det inte ska vara i röven då!
Citera
2008-06-16, 20:52
Medlem
GrönSnös avatar
Jag har bangat rätt många ggr när jag rökat lite för mycket. Ork int.
Citera
2008-06-16, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadNazist
Jöpp... För lite mer än ett år sen la sig den snyggaste bruden ja nånsin känt brevid mig i bh och string och bad mig smeka henne. Ja va helt nykter, hon med, tog lite på muffen sen gick ja o tog en öl ur kylskåpet o stod o vänta på att hon skulle ta på sig kläder igen hehe.

För nåra helger sen blev ja erbjuden en avsugning av en blonderad brud med världens lökar. Tackade nej.

I helgen la sig en skitsnygg brud, också nykter, brevid mig när ja va halvdäckad, tog ett grepp runt min kuk och ja tog bort den och somnade om hehe.

Gillar inte slampiga brudar

Är du bög?
Citera
2008-06-17, 17:43
Medlem
Chis avatar
För ett par veckor sedan var jag och en gammal kompis som jag inte sett på flera år i Danmark. Vi blev berusade och sen drack vi Jäger så blev vi riktigt fulla. Vi bestämmer oss för att ta oss hem men, hon går åt helt fel håll och vi hamnar bakom ett kolloniområde. Där faller i samman i asgarv av någon anledning och plötsligt liger hon över mig och kysser mig. Jag är ju inte den som är den så jag kysser tillbaka. Hon frågar om man är otrogen när man är med en annan tjej. Det svarar jag lite diffust på. Hon går ner på mig, kommer upp och kysser mig och när jag ska gå ner på henne tänker jag efter och av någon jävla anledning frågar jag om hon verkligen vill detta.
Ja, det förstörde ju stämningen eftersom jag drog tankarna på hennes faktiskt helt fantastiska sambo.
Det blev inte mer den kvällen.

Hon är en bra vän så bra att det inte blev mer så vi kan fortsätta vara vänner men, ändå...
Citera
2008-06-17, 21:22
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Har du någonsin bangat ett knulltillfälle? Personligen har jag medvetet aldrig gjort det. Sedan är jag en man med stora begär också.

Den enda gången jag inte velat penetrera var när min fru var gravid. I slutskedet, det kändes fel helt enkelt. Istället ägnade vi oss åt oralsex vid det tillfället.

Ja och det är klart att man ångrar det lite i efterhand. Har varit full och trött, inte orkat hänga med alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in