För ett tag sen

ÅNGEST!!!
En riktig 10 va re!
Satt hemma hos en kompis på fest, ganska trist fest med bara killar. lite senare kom lite fler killar å en brud. Tänkte inte så mycket på de hon va säkert uptagen med någon av de hon kom med ( Jupp va hon ). Men bara kk med en av de som kom. Han som va/är kk med henne känner han sen några år tillbacks men ingen ja brukar hänga med mer än att träffas några gånger när man är ute å festar.
Okej, nu viste ja de, så la man bruden på hyllan. Ja drog ut å tog en cigg med all rökare på festen sen satt ja kvar där ute när de gick in, va bara jag och bruden (Och en full å kåt fan som gjorde all för att få hon /gick inge vidare för han hehe ) men men.. Vi satt där ett tag å prata om lite allt möjligt, Sen känner ja hur hon börjar föra upp handen lite sakta på min rygg sen up mott håret. Vände på huvet mott hon å såg hon le sen dom fina hund ögonen man inte kan säga nej till. Gav hon en puss , sen slängde ja ur mig något istill med:
Du är skit sött men det funkar inte när du är här med din kk. Tvär tyst, sen komentaren tillbacks: De är du som går miste om det.

Hon gick in igen. Så satt man där, va fan ska ja göra. Blev en ganska död stämning, efter ett tag så kom hon igen och prata lite men ja håler mig vid vad jag hade sagt innan. Slutar med att alla drar hem till sig typ....
Känndes så respekt löst att säga något annat än nej. Nu vet ja att han inte hade brytt sig

Fan Fan å Fan.
Undrar om man får se hon igen? Om ja gör de är chansen borta?
Gjorde ja fel att dissa en så fin tjej?
Vad hade ni gjort?