Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-13, 16:37
Medlem
Bruc3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Bögjävel ja, det är precis vad du är. Hade också blivit fly förbannad på dig om jag varit en kille och sett dig dissa en fin brud sådär. En skam för manligheten!

Tig kvinna.
Citera
2008-12-13, 17:14
Medlem
Gludden: Typiskt bimbos som tror dom kan göra hur dom vill, själv hade jag bjudit på en örfil när hon börjar skrika och ha sig på det viset.
Citera
2008-12-14, 00:24
Medlem
clas_ohlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Den enda gången jag inte velat penetrera var när min fru var gravid. I slutskedet, det kändes fel helt enkelt. Istället ägnade vi oss åt oralsex vid det tillfället.

Kanske jag som misstar mig men avsöndrar inte tjejens underliv en specifik lukt då i slutskedet strax innan förlossning eller har jag bara tagit det helt om bakfoten?

Inga erfarenheter av detta ännu.
Citera
2008-12-14, 12:29
Medlem
givetvis. det är fan pubertalt att vilja hänga in den till varje pris, och inte bry sig om man har vinter-kräk-sjukan, influensan eller om det är en nazist med två arslen som erbjuder sig.
Citera
2008-12-15, 01:07
Medlem
Bokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruc3
Tig kvinna.

Fan alltså. Jag har blivit skadad av FB. Asgarvade åt kommentaren!

Jag har bangat ur en gång är tjejen spydde. Kändes inte så upphetsande.
Citera
2008-12-15, 17:39
Bannlyst
Yes många gånger.
Citera
2008-12-16, 13:31
Medlem
mitzus avatar
Det har man allt

En brud kom fram med en kille och började prata med mig. Efter ett tag så frågar hon mig om vi skulle knulla, jag svara nej tack i tron om att killen hon kom med va hennes pojkvän. Det slutade med att hon anklagade mig för att vara bög. Killen honkom med va hennes bror.

Har även bangat sex från onyktra brudar då jag själv varit nykter vill ju inte riskera att bli anmäld för våldtäkt.
Citera
2008-12-16, 16:38
Medlem
Yuckos avatar
Har väl hänt några gånger nu.
Citera
2008-12-16, 17:13
Medlem
Min dåvarande flickvän ville en kväll ha sex och därefter lägga sig och sova eftersom hon var tämligen trött. Jag som var lite utav en "gamer" vid tillfället fick ett akut anfall av spelabstinens och lyckades relativt diskret visa mitt egentliga begär. Min f d flickvän, som var en mycket förstående, ung kvinna gav mig ett hyggligt förslag:

Hon som var rätt trött, skulle lägga sig och sova medan jag skulle få spela cs (Counter-Strike) i en och en halv timme för att därefter väcka henne, ha sex och därpå även jag inta sängläge.

Självklart lirade jag cs i 4 timmar och sket i att väcka henne.
Citera
2008-12-16, 17:18
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Bangade senast för tre veckor sedan... Hade fått kontakt med en tjej via en kontakt sida... Och inte fått bild men snackat med henne via telefonen. Hon lät jäkligt sexig och gillade lagom kinky, var undergiven och vill ha det hårt.
Men när jag kom hem till henne... Det hon beskrivit som något lätt mullig?!? Minst 5 kubikmeter. 130 kg räcker inte ... Snabb kopp kaffe, hon pratade om hur enorm hon var på att suga och sen stack jag...

Herrejävlar... du är alldeles tossig pöjk....

On-T; har välan hänt, av diverse skäl, främst förhållanden, vilka jag på allvar tar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in