Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-14, 20:50
Medlem
choiz_88s avatar
Tja bangat o bangat

Hade med mig en riktigt söt sak hem i fyllans magiska tecken.
Vi började kela med varandra o hon började ge mig BJ.. vad händer ju jag lutar mig tillbaka o SOMNAR !!
Hon var av någon outgrundlig anledning inte kvar när jag vaknade ..
Citera
2008-01-14, 21:03
Medlem
NostradamusJRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av choiz_88
Tja bangat o bangat

Vi började kela med varandra o hon började ge mig BJ.. vad händer ju jag lutar mig tillbaka o SOMNAR !!

HAHAHAHAHAHA förlåt att jag skrattar men du beskrev det på ett sådant roligt sätt

Jag bangade i helgern, jag låg ner i en säng jävligt trött och full när en som jag umgåtts med tidigare under kvällen lägger sig brevid mig och knäpper upp mina byxor. Själva grejen var att hon var inte attraktiv på något sätt så jag låg väldigt apatisk men tänkte att vill hon runka eller suga så får hon göra det för då kan jag ju blunda och tänka på något roligare Men det blev ingenting. Ingenting alls. Kanske lika bra det.
Citera
2008-01-14, 21:16
Medlem
klark87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av choiz_88
Tja bangat o bangat

Hahahaha hon måste ju blivit rätt ledsen Har dock varit med om att tjejen somnar i en avrunkning (full). Jag blev rätt pissed, fick inte liv i aset.
Citera
2008-01-14, 23:12
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Runt 4 stycken, hade en "aldrig knulla en packad brud" regel förut. Ångrar det väl lite, men livet går ju vidare!
Citera
2008-01-15, 00:35
Medlem
jokers avatar
Klart man har.. känner man på sig att sexet kommer bli kasst så avstår jag hellre.
Citera
2008-01-15, 01:00
Medlem
Har en som plågar mig grufvligt....

När jag pluggade jobbade jag ihop med en tjej som jag verkligen gillade, vi hade en kul, kaxig och lite flörtig relation MEN hon var ihop med en kille som jag var bekant med och tyckte var trevlig. Dessutom tyckte jag att hon var riktigt fin och hade en lätt crush på henne.

En kväll efter att vi jobbat ihop och krökat var både hon och jag på väg hem och jag kände att jag inte orkade ta mig ut till min förortslägenhet utan frågade om jag inte kunde få sova över hos henne i stället, det gick bra.

Sedan minns jag inget förrän jag vaknade upp ur mitt fyllslag av att hon helt sonika dragit upp mig på sig och trätt upp sig på min krigare. Efter en liten stund kom jag på att jag tyckte det var fel och klev av. Då fick jag sova på golvet och vår relation repade sig aldrig.... tänker ofta på detta med ångest....
Citera
2008-01-15, 01:18
Medlem
wishyouwereheres avatar
Bangar bara om dom frågar om en refill när dom inte borde. Om de var en ful som vill ses igen. räcker å va artig en gång bara men sen ä de stopp!
Citera
2008-01-15, 10:15
Medlem
choiz_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klark87
Hahahaha hon måste ju blivit rätt ledsen Har dock varit med om att tjejen somnar i en avrunkning (full). Jag blev rätt pissed, fick inte liv i aset.

Det värsta är att hon arbetar i samma byggnad som jag har det visat sig ..
Möter henne ibland i hissen fyyy vad jag skäms..
Citera
2008-01-15, 18:25
Medlem
storytellers avatar
Bangat alla gånger fyllesex kommit upp utom en. Har aldrig varit så mycket för one-night stands...
Citera
2008-01-15, 19:18
Medlem
Satkas avatar
Vore det inte mycket roligare att veta hur många gånger man sagt nej till sin partner?
Annars är det ju ganska klart att de flesta svarar ja.

Om jag har nobbat en partner måste jag nog säga nja, inte sagt nej, men mer avstyrt det till något annat.

Är helt säker på att flickor nobbar oftare, varför gjorde Gud kvinnan så?
Citera
2008-01-15, 20:04
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satka
Vore det inte mycket roligare att veta hur många gånger man sagt nej till sin partner?

Om jag har nobbat en partner måste jag nog säga nja, inte sagt nej, men mer avstyrt det till något annat.

jag nobbade bara ett enda sextillfälle med min senaste pojkvän, och jag tror det var för jag var mätt (dvs hade redan kommit). och han ville ha mer. så, det där stämmer inte!
Citera
2008-01-15, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satka

Håller med Jandi om att ditt påstående inte stämmer. Jag har större aptit på sex än vad min pojkvän har, det är han som får säga nej istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in