Har du någonsin bangat ett knulltillfälle? Personligen har jag medvetet aldrig gjort det. Sedan är jag en man med stora begär också.
Den enda gången jag inte velat penetrera var när min fru var gravid. I slutskedet, det kändes fel helt enkelt. Istället ägnade vi oss åt oralsex vid det tillfället.
Ja, en gång på fyllan har jag gjort det. Hon var så satans på att jag blev helt misstänksam och anade någon form av hake med det hela. Såhär i efterhand förstår jag att hon bara var extremt full och närsynt.
Oja!! Allt har verkat såååå lovande i fyllans förädiska dimma men när man står vid sängkanten och nyktrat till en aning och upptäckt div. småskavanker som inte alls va så lockande som för ett par timmar sen har man sagt "tack och adjö" och dragit..
självklart har man bangat när det väl skulle till ... för ett tag sen gick jag hem (drygt 2 mil) mitt i natten för att slippa knulla med tjejen jag hade på kroken då . Hon var riktigt fräsch o så, men orkade inte med snacket/umgänget dan efter.
Oja!! Allt har verkat såååå lovande i fyllans förädiska dimma men när man står vid sängkanten och nyktrat till en aning och upptäckt div. småskavanker som inte alls va så lockande som för ett par timmar sen har man sagt "tack och adjö" och dragit..
Äsch, skadat gods gör väl inget. Ingen har väl dött av lite andrasortering?
Har bangat för att jag har flickvän.... det var prima kött också....
Fan jag inser att jag har blivit en riktig toffel!!! och det är FEL, det ligger inte i min manliga natur... helvete! måste göra nåt åt saken...men problemet är samvetet, man vill ju inte skada någon annan... Vad göra?
självklart har man bangat när det väl skulle till ... för ett tag sen gick jag hem (drygt 2 mil) mitt i natten för att slippa knulla med tjejen jag hade på kroken då . Hon var riktigt fräsch o så, men orkade inte med snacket/umgänget dan efter.
JA. har "bangat" båda i nykter tillstånd o i fyllan..är lite små nojig av mig o tror att alla jag träffar har någon konstig könssjukdom-
När jag ska o mitt kladd sex så hjälper inga kondomer i världen har jag fått för mig.