Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-13, 00:20
Medlem
Dubbelespressos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissmeslow
[...]
Jag väljer i övrigt alltid bort:
1. Psykiskt instabila
2. Kvinnor som påminner för mycket om min mamma

Men inte alltid kvinnor med penis? Det var bara den gången i Bangkok du hoppade över en shemale, vi förstår, vi förstår.
Citera
2008-12-13, 02:16
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Haha du måste vara bra jävla ful

grattis grisen

Man måste ha vissa gränser. Jag har bangat ett par gånger, antingen när jag varit skitfull eller helt enkelt inte det minsta sugen. Det händer men det är sannerligen inte vanligt

Hahaha! Är en ful fisk.

Trodde dock att det skulle framgå att jag skämtade.Men icke!
Citera
2008-12-13, 03:11
Medlem
Bruc3s avatar
JA det har skett.

Satt i soffan..så ville bruden göka..mitt framför folk, på en fest.

Till historien hör också att hon 10 min tidigare sprutat ner sina bröst med grädde inför alla.

Samt att hon var "Nazi" enligt henne. Kände inte för att knulla slidpaddan.

Citera
2008-12-13, 03:26
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruc3
JA det har skett.

Satt i soffan..så ville bruden göka..mitt framför folk, på en fest.

Till historien hör också att hon 10 min tidigare sprutat ner sina bröst med grädde inför alla.

Samt att hon var "Nazi" enligt henne. Kände inte för att knulla slidpaddan.

Låter ju som en drömtjej!

Att du inte friade direkt, förstår jag dock inte.
Citera
2008-12-13, 03:31
Medlem
skotittares avatar
Jag är ofta tyvärr så jävla dålig på att säga nej till sex. Men som tur är har jag ändå ibland lyckats säga nej och banga tillfällen då jag inte har orkat. Jag brukar rätt sälla våga säga rent verbalt att jag inte vill, även om det har hänt också så klart, så jag brukar rulla undan och mumla något om att hon får uppleva något betydligt bättre och roligare morgonen efter. Vilket hon såklart oftast även får.
Men det känns alltid så jävla dumt, eftersom många har föreställningen att killar konstant alltid vill komma till. Och man är så rädd att tjejen ska ta illa vid sig. Men oftast har det inte varit några problem.
Citera
2008-12-13, 03:36
Medlem
Bruc3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Låter ju som en drömtjej!

Att du inte friade direkt, förstår jag dock inte.

Hon såg ju ut som en blandning av Mona Sahlin och Eva Braun
Citera
2008-12-13, 06:08
Medlem
Bob Luntas avatar
Klart jag har. Hade en kvinnobekant som kom hem till mig på fyllan och flirtade och tafsade på mig trots att jag bad henne låta bli och visade tydligt ointresse. Kan säga att det var bland det mest osexiga jag blivit utsatt för. Hon påstod sig ha glömt hur hon uppfört sig när jag pratade med henne nästa gång....
Citera
2008-12-13, 12:15
Bannlyst
jag bangade ur senast inatt, men när jag nyss vakna kände jag att de va de smartaste jag gjort på länge
Citera
2008-12-13, 14:51
Medlem
shizzles avatar
Jo det har hänt. Främst att jag inte svarat på "sexuella inviter", men härom veckan tackade jag faktiskt nej till en tjej jag var skittänd på. Vi hånglade och gned oss mot varann. men sen bestämde jag mig för att jag inte kunde ha sex med en tjej som var i en seriös (?) relation. Nu är och förblir det en sexuell fantasi med ett alternativt slut .

Jag tackade även nej när jag var 14-15 då min "flickvän" ville ha sex. Var fan livrädd för att ha sex med henne, kändes verkligen inte rätt. Det slutade med att hon knullade med en annan kille i en buss .
Citera
2008-12-13, 14:52
Bannlyst
Det är bara idioter som inte har de!!!!
Citera
2008-12-13, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gludden
Tackade faktiskt nej till en tjej en gång, av den enkla anledningen att jag var tokkär i en annan tjej på samma klubb.

Hon frågade rakt ut: "Ska vi gå hem du och jag och ha sex?"

Jag sa: "Det hade säkert varit fantastiskt, men jag vill faktiskt inte".

Tjejen, som var riktigt snygg och förmodligen sällan fick höra ett nej, blev då tokförbannad och började skrika om att jag var bög.

Tänk om en kille hade betett sig likadant? Då hade han fått stryk. Och nej, det blev inget med tjejen jag var tokkär i, för den delen.

Bögjävel ja, det är precis vad du är. Hade också blivit fly förbannad på dig om jag varit en kille och sett dig dissa en fin brud sådär. En skam för manligheten!
Citera
2008-12-13, 15:58
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Bögjävel ja, det är precis vad du är. Hade också blivit fly förbannad på dig om jag varit en kille och sett dig dissa en fin brud sådär. En skam för manligheten!

Snarare är du en skam för manligheten som inte har någon som helst värdighet i kroppen och uppträder som ett korkat djur av något slag.

Begone
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in