Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-12-10, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Bangade senast för tre veckor sedan... Hade fått kontakt med en tjej via en kontakt sida... Och inte fått bild men snackat med henne via telefonen. Hon lät jäkligt sexig och gillade lagom kinky, var undergiven och vill ha det hårt.
Men när jag kom hem till henne... Det hon beskrivit som något lätt mullig?!? Minst 5 kubikmeter. 130 kg räcker inte ... Snabb kopp kaffe, hon pratade om hur enorm hon var på att suga och sen stack jag...

Haha fy fan...
Citera
2008-12-11, 01:01
Medlem
piparkakkus avatar
Såpass kåta som vissa killar är så är det nog tur att jag har bangat ett par ggr annars hade jag nog haft men för livet.
Citera
2008-12-11, 01:12
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Bangade senast för tre veckor sedan... Hade fått kontakt med en tjej via en kontakt sida... Och inte fått bild men snackat med henne via telefonen. Hon lät jäkligt sexig och gillade lagom kinky, var undergiven och vill ha det hårt.
Men när jag kom hem till henne... Det hon beskrivit som något lätt mullig?!? Minst 5 kubikmeter. 130 kg räcker inte ... Snabb kopp kaffe, hon pratade om hur enorm hon var på att suga och sen stack jag...

Amatör! Du måste ju för fan testa hennes sugförmåga innan du drar i rent vetenskapligt syfte.För att kolla om hon är så bra som hon ville framhäva eller inte.
Citera
2008-12-11, 09:13
Medlem
MongoHasses avatar
Nä, jag ville verkligen inte testa sugförmågan. Har fått såpass många avsugningar tidigare och har kvinnliga bekanta som jag kan ringa till om det behövs. Hade kubikmetern haft en svart (mycket stor) sopsäck över sig kanske det gått. Eller via ett gloryhole? Men jag tror inte att det fanns i lägenheten. Hann inte kolla. Det finns tack och lov tilfällen där man bangar ut. Detta var ett av dem. Jag hoppas att jag inte hamnar i ett tillstånd av desperation, där jag känner att jag inte bryr mig vem som suger av mig.
Citera
2008-12-11, 16:59
Medlem
sydostmans avatar
Ja, jag har bangat.. flera gånger.
Det är väl inte så konstigt att man bangar när man inte är det minsta attraherad.. Jag måste väl inte vara kär för att ligga, men jag måste ha lite bra vibbar om jag skall känna för det. Korkade, fula eller riktigt överviktiga tjejer går bort.. och inte minst psykbrudar.. Tjejer med dålig självkänsla/bekräftelsebehov går väldigt mycket bort.

Jag kanske är konstig, men jag har försökt ignorera min ovilja och slappna av utan resultat.
Citera
2008-12-11, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Har du någonsin bangat ett knulltillfälle? Personligen har jag medvetet aldrig gjort det. Sedan är jag en man med stora begär också.

Den enda gången jag inte velat penetrera var när min fru var gravid. I slutskedet, det kändes fel helt enkelt. Istället ägnade vi oss åt oralsex vid det tillfället.

har hänt några gånger en gång exempel. hade en jävligt sexig och snygg brud hemma va lite full va kåt som fan innan vi klädde av oss men sen när vi klätt av oss så tappade jag suget? konstigt nog.. hon suttade som en galning för hon ville minsann knulla men inget hände tappade helt enkelt suget. (fyllan kanske spelade en roll här?)

exempel 2. fittan stank så mkt när jag skulle ned å slicka så blev illamående och drog.. ohygiensik brud vi skulle träffas för å knulla då ser man väl till att vara fresh innan..

exempel 3. hade ett litet oseriöst förhållande å träffade en annan brud för ett knull men ångra mig så hon sög av mig istället..

och sen finns de några till som jag tetats lite med å kåtat upp för att sedan dissa dom..
Citera
2008-12-11, 22:15
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Amatör! Du måste ju för fan testa hennes sugförmåga innan du drar i rent vetenskapligt syfte.För att kolla om hon är så bra som hon ville framhäva eller inte.

Haha du måste vara bra jävla ful

grattis grisen

Man måste ha vissa gränser. Jag har bangat ett par gånger, antingen när jag varit skitfull eller helt enkelt inte det minsta sugen. Det händer men det är sannerligen inte vanligt
Senast redigerad av Jensofsweden 2008-12-11 kl. 22:17.
Citera
2008-12-12, 06:23
Medlem
Citat:
Har du någonsin bangat ett knulltillfälle? Personligen har jag medvetet aldrig gjort det. Sedan är jag en man med stora begär också.

Den enda gången jag inte velat penetrera var när min fru var gravid. I slutskedet, det kändes fel helt enkelt. Istället ägnade vi oss åt oralsex vid det tillfället.

har tackat nej fruktansvärt många ggr
Citera
2008-12-12, 10:14
Medlem
KingPsychedelics avatar
Citat:

Jag har bangat flera ggr, flera av dessa var då jag var för trött/hög/full och medvetet visste att jag inte kunde prestera, sen har man ju bangat mkt med sina respektive flickvänner, enklare då, dem finns ju där hela tiden,

nyligen bangade jag ett väldigt bra och läckert knulltillfälle, av den enkla orsaken att jag kände hennes man, detta var utomlands sp jag hade kunnat dra över henne, då jag åkte hem tre dar senare, men min respekt för han sa nej, och i efterhand (dagen efter) kändes det väldigt bra, brukar i vanliga fall bara skövla upptagna som vete, tänder mer på upptagna, tror jag sällan går på singlar, ingen utmaning i det hela.
Citera
2008-12-12, 12:10
Medlem
Dubbelespressos avatar
Ja det har jag.

På halv leda drog jag hem en tjej jag stött på ett par gånger ute och raggat en del på via msn. Jag var ensam hemma. Sexinnuendo på vartannat. Det skickades bilder fram och tillbaka. Slutligen säger jag ungefär "kom hit och gör mig sällskap då," varpå hon ska komma snart. Hon kommer, uppsminkad och uppklädd. Det tar jag som ett gott omen.

Efter en trekvart hånglande och torrjuckande tröttnar jag (hon sa efter så lång tid att jag inte behövde ha så bråttom, hon hade missuppfattat att detta var ett sexmöte ) och jag slutar byta saliv. Frågar om hon inte skulle gå. Jo det kanske hon skulle.

Hon vill prompt ha en hej då-puss när hon går, och dagen efter försöker hon ringa flera gånger.
Citera
2008-12-12, 23:22
Medlem
jag har bangat bara för att se besvikelsen, som nån form utav test.
Har ett behov av att känna mig åtrådd, och att banga och få en uppkåtad brud arg och besviken är eggande på nåt sätt... är jag säker på att vi träffas igen kan jag bara gå hem, annars kan jag hålla på det i några timmar, tills hon lidit tillräckligt
känns lite kvinnligt på nåt sätt, en pussy-teaser
Citera
2008-12-12, 23:56
Medlem
kissmeslows avatar
Klart att man inte ställer upp på allt!

Drar tre av mina case:

1. Jag var femton och oskuld. Två tjejer i klassen (som också var oskulder) vill känna och se på kuk. De hade teasat mig och smekt mig utanpå jeansen länge. Den ena satte sig sen på min bröstkorg och försökte hålla i mig medan den andra försökte slita av mig byxorna. Jag var livrädd och slogs för livet. Hade inte reagerat likadant idag.

2. Ringde heta linjen och raggade upp en tjej som lät het! Åkte hem till henne för att konstatera att hon var utvecklingsstörd (på riktigt). Hjälpte henne att laga en trasig stereo och diska och åkte därifrån utan att nåt mer. Såklart. Antiklimax är bara förnamnet.

3. Raggade upp en oerhört vacker kvinna i Bangkok. Ja, det visade sig när det var dax för "action" att det var en kuk för mycket i sängen.

Jag väljer i övrigt alltid bort:
1. Psykiskt instabila
2. Kvinnor som påminner för mycket om min mamma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in