Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-06-02, 20:42
Bannlyst
En tjej jag hånglat med ville att vi skulle gå till hennes tält (Roskilde) men Black Sabbath skulle precis gå på så jag tackade nej...
Citera
2008-06-03, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masterdrake
Har fått en hel del skit för att jag tackade nej då två tjejer raggade upp mig på väg från krogen. Var inte sugen helt enkelt.

Sen har det väl hänt då man haft flickvän med, men då är det ju en annan sak...

Jag gjorde fan samma sak en gång, satt båtvakt och kommer ut från klubben runt 5 på morgonen när två brudar frågar om jag vill åka med och nakenbada? "Eeeh nä fan vad kallt"

I övrigt har jag tackat nej ett flertal gånger, men aldrig till en potentiell trekant.
Citera
2008-06-03, 18:19
Medlem
Ett par gånger. En gång ville en polares ex ha det lite roligt, tackade vänligt men bestämt nej. Glad över det. En annan gång när jag var full och hade fått för mig att jag skulle iväg från festen och en tjej som jag hade snackat och dansat med slet tag i mig och undrade vart jag skulle och jag sa "Måste åka med i den bilen där" och hon drog mig mot sig och kysste mig och sa "Snälla stanna" och jag, full och dum som jag är svarar "Nej, jag måste ju med bilen". Ångar mig djupt!
Citera
2008-06-03, 18:26
Medlem
Jag har tackat nej till sex med två tjejer (var för nervös och ville inte göra bort mig)
Citera
2008-06-03, 18:46
Bannlyst
Många gånger. Helt enkelt för att jag inte tänt på tjejerna i fråga.
Citera
2008-06-03, 19:20
Medlem
Shiaarabs avatar
Bangat och bangat, man har ju missat en del tillfällen men det har mest varit på grund av andra.

Jag kan dela med mig av en berättelse:

Jag hade lyckats ragga upp en väldigt vacker tös på krogen, men då vi ska gå och dra hem till henne så ringer min farbror. Så av någon anledning så sätter jag mig ner och börjar babbla med honom på arabiska, och jag viftar bort tjejen som står och ser lite sur ut. Än idag ångrar jag det, och det var 2 år sedan.
Citera
2008-06-03, 19:42
Medlem
Oborstads avatar
omedvetet....... så är jag uppe på 7 brudar, olyckligtvis är jag inge vidare bra på att tyda de kvinnliga signalerna
Citera
2008-06-03, 20:36
Medlem
Var på en lägenhetsfest. Hade med mycket stor sannolikhet fått till det med en 3 år äldre(21), rätt så snygg brud (jag oskuld). Hon var rätt så packad (jag spiknykter) och började smeka en osv. vilket ledde till lite hångel, sa att hon ville att ja skulle sova hos henne den natten. Funderade länge, ville helst ha ett lite längre förhållande istället för ONS och tog till slut och gick hem...

Så klart man har ångest ibland att man inte vågade ta steget. Många kompisar på mig för de. Dock så umgicks ja med henne under några månader och börjar mer och mer tycka ja gjorde rätt, verkar inte vara den ärliga flickvännen som man vill ha, håller sig inte till en kille utan har ofta en ny kille när man träffar henne.
Citera
2008-06-03, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av [pnug]
En tjej jag hånglat med ville att vi skulle gå till hennes tält (Roskilde) men Black Sabbath skulle precis gå på så jag tackade nej...
HAHAHahahahHHAHAhahahah

Hardcore mannen!!!

Har hänt ett flertal gånger, kännt mig ofräsch, trött, spelskadad.
Citera
2008-06-04, 02:30
Medlem
riclas avatar
En brud ville göra det på skolans toalett, jag tackade nej...
Citera
2008-06-04, 08:59
Bannlyst
Jöpp... För lite mer än ett år sen la sig den snyggaste bruden ja nånsin känt brevid mig i bh och string och bad mig smeka henne. Ja va helt nykter, hon med, tog lite på muffen sen gick ja o tog en öl ur kylskåpet o stod o vänta på att hon skulle ta på sig kläder igen hehe.

För nåra helger sen blev ja erbjuden en avsugning av en blonderad brud med världens lökar. Tackade nej.

I helgen la sig en skitsnygg brud, också nykter, brevid mig när ja va halvdäckad, tog ett grepp runt min kuk och ja tog bort den och somnade om hehe.

Gillar inte slampiga brudar
Citera
2008-06-04, 10:40
Medlem
Kruzs avatar
Mins en resa jag gjorde till Tyskland hm borde varit 92, hade biljetter till Metallica i scandinavium men jag sålde dom dum som jag var och drog till tyskland med ett par polare istället.

På båten på resan hem träffade jag en tysk brud och hennes kompisar som satt med oss andra o söp, vi hånglade osv men när vi skulle krypa ner i sängen visade det sig att hon hade lingonveckan dock tyckte hon att jag kunde sätta på henne i analen som istället så jag drog, kom inte in i min hytt för där låg dom mina polare o knullade så jag sprang runt på tysklandsbåten mitt i natten och försökte undvika denna tyska resten av resan ..

Summa sumarum: Gör aldrig av med biljetter till Metallica för att åka till Tyskland.
Senast redigerad av Kruz 2008-06-04 kl. 10:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in