Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-14, 04:32
Medlem
timpakays avatar
Massa gånger när jag har varit för full. Massa gånger pga jag har haft flickvän. Vissa brudar är helt sjuka, dom försöker tvångshångla en för att man är lite trevlig och kanske dansar med dom och så, även fast man säger tyvärr jag har flickvän. Sedan ger dom sig fan inte och ska ändå försöka dra med en hem.
Citera
2008-01-14, 04:41
Medlem
i fredags och lördags backa jag ur.

tjejen i fredags e ett gammalt knull o precis när vi fått av oss kläderna börja hon fråga mig massa konstiga frågor.han var småfull o jag var helnykter.blev trött på henne o bad henne sticka efter ett tag då hon snacka för mycke så jag tappa all sug efter sex. gick upp o ringde efter en taxi o sa till henne -du kan dra nu.

igår natt vart jag offer för nån jävla brud som ragga upp mig. vi snacka knappt o vi bytte nummer.hon ringde senare mitt inatten o fråga om jag ville komma hem till henne. jag sa jag var trött men hon lyckades övertala mig efter 11 porriga sms.

hon var jävla fin med grymmaerobics kropp o ett par härliga silikon-C kupa.vart fan mycke mer tänd på henne när hon öppna sin dörr i underkläder.sen börja vi hångla fett mycke o jag slicka henne o hon sög osv.när vi skulle bli ett så rygga hon tbka o tvekade istället för att trycka emot.fattade att nåt var fel så jag sänkte tempot o väntade lite.hon börja snacka om att hon hade en kille o han vart otrogen mot henne hon hade velat hämnas tbka men hon mumla hela tiden det inte kändes rätt osv.är helt säker hon ville knulla men hade problem med spöken i sitt huvud, jag hatar sånt dära tjafs.

jag var så jävla trött på strulbrudar att jag bara tog på mina kläder ringde efter en bulle och drog utan att säga nått.

generellt brukar jag alltid säga nej till tjejer som är för kåta,slampor,såna som kompisar o arbetskamrater vart med o så.även om tjejerna kommer med förslaget.kan tillägga båda brudarna bombat mig med sms idag men jag skiter i dom helt.imorn skall jag knulla en grymm brud från gymet efter träningen.hon strular inte
Senast redigerad av fetjävel 2008-01-14 kl. 04:47.
Citera
2008-01-14, 04:58
Medlem
Jepp nog har man det alltid, fast lite ofrivilligt var det alltid.. En brud ville hänga med mig hem för lite knullning men jag ville inte ta hem henne till min lägenhet för jag hade haft fest där dagen innan och inte orkat städa, det såg FÖRJÄVLIGT ut där.

Så jag ljög ihop att syrran bodde hos mig över helgen i hopp om att vi skulle ta hennes lya istället. Det sket ju sig såklart, visade sig att hon inte ens bodde i stan .

Ångrade givetvis lögnen direkt, var kåt så hade gärna låtit henne se helvetet här hemma om jag bara hade fått knulla, men kunde inte avslöja lögnen . Tönt man är! Aja ångrar mig inte nu iaf för det var ju inte den snyggaste tjejen man haft läge på om man säger så .
Citera
2008-01-14, 05:08
Medlem
man ångrar aldrig fula brudar.

men man ångrar dom fina tjejerna när man gick i skola o så som man totalt bommade för man var klantig eller vela spela tuff o skita i brudar.nu såhär 15 år senare ångrar jag att jag inte knulla linda T i min gymnasieklass. hon var fan piss fin o svinpopulär.

en kväll 1992 låg hon på min soffa hemma o sa, vi tjejer blir så kåta av alkohol.jag som var en jävla fegis då var rädd polarna skulle komma in från rummet brevid så hångla bara lätt med henne.tänker fan på det fortfarande dagligen.
Citera
2008-01-14, 12:33
Medlem
This_is_me_s avatar
Ja, det har hänt att man stått över någon gång. Medvetet som omedvetet.

Båda kan man ångra i efterhand.
Citera
2008-01-14, 15:31
Medlem
klark87s avatar
På ett julbord var det en 25årig, smal och fin kvinna som visade tydligt intresse som jag säkert kunde ha satt på. Hon ville dra med mig till krogen, men jag hade öl hos en kompis och hade lovat honom att komma. Så sätt igång, predika om vilken idiot jag är!
Citera
2008-01-14, 18:21
Medlem
Jo det hände mycket förr att jag bjöd hem killar på fyllan. Men när alkoholen går in så sjunker min IQ ner till nollpunkten. Så jag förstod aldrig att dessa killar ville ha sex, trodde bara dom ville ha någonstans att sova haha.
Stackars satar, där lade jag mig halvnaken bredvid och började kyssa dom, och sen sa jag bara "godnatt"
Citera
2008-01-14, 19:10
Medlem
jandis avatar
ja, bara ett jag ångrar dock.
Citera
2008-01-14, 19:18
Medlem
klark87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiretrap
Jo det hände mycket förr att jag bjöd hem killar på fyllan. Men när alkoholen går in så sjunker min IQ ner till nollpunkten. Så jag förstod aldrig att dessa killar ville ha sex, trodde bara dom ville ha någonstans att sova haha.
Stackars satar, där lade jag mig halvnaken bredvid och började kyssa dom, och sen sa jag bara "godnatt"

"Det finns bara ett ord för sånna som du och det är ondska! Ondska i sin renaste form!"
Citera
2008-01-14, 19:51
Medlem
Ja i helgen dessutom, ångrar mig dock nu men då kändes det som en bra idé. Hade varit på puben så följde jag med en tjej hem, bestämde mig för att sova där och sov i hennes säng med henne. Allt jag gjorde va att smeka henne på kroppen (dock inte bröst/kön) men det va trevligt det med. Bestämde mig för att jag skulle satsa på henne och skippade därför sexet, alltid haft sex första natten annars så tänkte testa något nytt så blev mest prat och mys. Sen dagen efter så låg vi och mös hela dagen, ungefär vad man gjorde i sina yngre dagar när man inte hade haft sex.

Aja har tänkt rätt mycket på den kvällen/dagen nu och måste säg att jag ångrar att jag inte hade sex med henne, hon såg dessutom otroligt bra ut. Antingen lönar det sig eller så skiter det sig. Vem vet hon kanske tror jag är oskuld nu och avstår pågrund av det, hände faktiskt en gång innan när jag va oskuld.
Citera
2008-01-14, 20:06
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr0owe
Ja i helgen dessutom, ångrar mig dock nu men då kändes det som en bra idé. Hade varit på puben så följde jag med en tjej hem, bestämde mig för att sova där och sov i hennes säng med henne. Allt jag gjorde va att smeka henne på kroppen (dock inte bröst/kön) men det va trevligt det med. Bestämde mig för att jag skulle satsa på henne och skippade därför sexet, alltid haft sex första natten annars så tänkte testa något nytt så blev mest prat och mys. Sen dagen efter så låg vi och mös hela dagen, ungefär vad man gjorde i sina yngre dagar när man inte hade haft sex.

Aja har tänkt rätt mycket på den kvällen/dagen nu och måste säg att jag ångrar att jag inte hade sex med henne, hon såg dessutom otroligt bra ut. Antingen lönar det sig eller så skiter det sig. Vem vet hon kanske tror jag är oskuld nu och avstår pågrund av det, hände faktiskt en gång innan när jag va oskuld.

det är bara bra om hon tror att du är oskuld, tjejer gillar sånt.
Citera
2008-01-14, 20:46
Medlem
gugglianos avatar
ja! mardrömsscenario. en dööööösnygg blondin med stora bröst följde mig hem efter krogen. jag var väldigt smått berusad, kanske till och med nykter, minns inte, men hur som helst, istället för att ¨gå på om knullning så spelade jag ordentliga killen för en gångs skull, vilket fick henne att lomma hemåt efter 1 timme,dan efter fick jag sms: "jag trodde att du var lika kåt på mig som jag på dig, men jag hade visst fel.bäst att vi slutar umgås"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in