2008-05-23, 14:34
Medlem
Jag har bangat, inte främst för att jag tänkt "ähh", utan för att jag inte förstått hintarna. Det är först efteråt som folk har sagt till mig "vafan du hade ju världens chans där, hur kan du missa det?"

Citat:
Ursprungligen postat av TeutonicWarrior
Ja, jag har gått miste om ett tillfälle. Det är inget jag ångrar, förutom då jag blir oerhört kåt förstås, men på det stora hela är jag glad över att jag inte gjorde det. Jag insåg att det inte fanns någon potential för ett längre förhållande med tjejen i fråga, så jag valde att avsluta det hela utan att ta tillfället i akt, då det inte är önskvärt för mig att besudla mig med sexuellt umgänge utanför ett seriöst förhållande.

/Teutonic Warrior

Här var vi lutherska.
Det är ju ganska uppenbart att du är skenhelig och lite småbitter. Kom ner ifrån dina höga hästar och skaffa dig ett ligg.
Citera
2008-05-23, 14:44
Medlem
Tizors avatar
Jo, bangat tillfällen har man, en tjej/ragg för nåt år sen var så kåt så hon höll på att slita upp knapparna på mina jeans med ena handen medans hon smekte kuken med andra handen..
Och dumt nog några fler gånger med andra brudar, dock är dom är ok att strula med men att sen lägga till dom på listan över brudar man haft sex med så platsar dom inte, man måste hålla listan ren å fin

Citat:
Ursprungligen postat av frivol
...hela började med att han hade skrivit några kryptiska ....
..var lite i humöret, samt att hon bor bara ngra kvarter ...

Citat:
Huh? Du missuppfattar ju texten alternativt slarvläser. Jag skriver han hela tiden utom i en mening inom situationstecken.

nja?
Citera
2008-05-23, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tizor

nja?

Hahhahahaa. Vafan. Måste ha varit rejält trött när jag skrev det. Well det var en han iaf, är inte mycket för transor eller honor, så att inget missförstås.
Citera
2008-05-23, 16:55
Medlem
Citat:
Hahhahahaa. Vafan. Måste ha varit rejält trött när jag skrev det. Well det var en han iaf, är inte mycket för transor eller honor, så att inget missförstås.

Var inte meningen att klanka ned eller så, tycket bara det var lite komiskt.
Citera
2008-05-23, 17:21
Medlem
Citat:

Eller så är du en i mängden av killar som låtsas vara tjejer på nätet, och du försade dig där.
Citera
2008-05-23, 18:24
Medlem
rogga9s avatar
Ärligt talat fattar jag inte, har inte de allra fletsta bangat? Jag har själv bangat massa gånger. Tjocka, desperata och fulla tjejer är mycket är skit, är man ändå kåt är en runk 10 gånger skönare än det. Dock skulle jag nog aldrig banga på en snygg tjej om jag inte hade flickvän.
Citera
2008-05-23, 20:28
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogga9
Ärligt talat fattar jag inte, har inte de allra fletsta bangat? Jag har själv bangat massa gånger. Tjocka, desperata och fulla tjejer är mycket är skit, är man ändå kåt är en runk 10 gånger skönare än det. Dock skulle jag nog aldrig banga på en snygg tjej om jag inte hade flickvän.

Jag tycker också att det låter lite märkligt.
Att man inte bangat när man varit singel kan jag väl köpa, även om det fortfarande låter lite konstigt.
Men alla som haft ett förhållande måste väl ha bangat många gånger? Eller har alla här perfekta förhållanden där både killen och tjejen (och alla andra former av relationer för att inte diskriminera någon) är sugen samtidigt?
Citera
2008-05-23, 20:42
Avslutad
Ja, hade en mycket fin donna som låg under ett täcke i en soffa och ville dela, jag som generös lät henne ta soffan och valde mattan istället, senare slog det mig att hon ville banga på vilket hon också sa (senare), så vi gick in i toan så det blev en räddning ett par timmar senare från mitt fatala misstag..
Citera
2008-05-24, 01:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hatchet Harry
Eller så är du en i mängden av killar som låtsas vara tjejer på nätet, och du försade dig där.

Ja naturligtvis... Jag har egentligen en FB-kuk och hår på bröstet.
Citera
2008-05-24, 02:06
Medlem
CashBlows avatar
Citat:
Ja naturligtvis... Jag har egentligen en FB-kuk och hår på bröstet.

Hehe,

Du är söt som en dröm, baby.
Citera
2008-05-24, 02:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CashBlow
Hehe,

Du är söt som en dröm, baby.

näe, du hade förmodligen inte bangat ett knulltillfälle i nuläget. trots fb-kuk och hårig bringa.
Citera
2008-05-24, 04:11
Medlem
TeutonicWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatchet Harry
Här var vi lutherska.
Det är ju ganska uppenbart att du är skenhelig och lite småbitter. Kom ner ifrån dina höga hästar och skaffa dig ett ligg.

Nej tack. Jag trivs här uppe. Men jag skall i alla fall börja arbeta på att skaffa ett förhållande inom ett fåtal månader. Det är inte alltför roligt att vara ensamstående.

/Teutonic Warrior
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in