Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-01-06, 19:06
Medlem
kineticss avatar
Jo några gånger när man antingen varit för trött, redan haft sex sjukt många ggr den dagen eller både och. Men det känns fel att säga nej. Trist att det ska behöva vara så.
Citera
2008-01-06, 19:14
Medlem
Jizardss avatar
Ja fyfan, ångrar det än idag, var en riktig fegis förr.
Ena gången var när det började bli lite seriöst med en när man gick i 8:an eller något liknande. "Säg till när du är redo" fick man höra dagen innan sommarlovet, det rann ut i sanden alltihopa.

Efter nya krafttag var man pågång med samma tjej året därpå, på en "efterfest" efter balen var det tänkt att jag skulle sova över. Försök från hennes sida gjordes att hålla kvar mig i hennes rum men dum som man var vill men hellre vara med kompisarna. Gick hem sedan.
Citera
2008-01-09, 23:33
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Sorry för offtopic, men tänk om man drar hem en brud till sig, knullar och sen somnar helt däckad. Sen på morgonen vaknar man o ser att massa prylar är stulna och man kan inte minnas/få tag i brudfan. Tänker ni på sånt när ni drar hem tjejer?
Citera
2008-01-10, 15:11
Medlem
Ja. Jag kan komma på två ggr då jag sagt nej.

Huvudanledningarna första gången var att jag inte var kåt och att hon (som jag inte träffat förut) ville köra utan gummi. Det är inte ok med ONS utan gummi.

Andra gången var det samma tjej som nu också ville köra utan gummi.
Vi båda var packade och hon var betydligt mer packad än mig. Skulle jag ha knullat henne då så skulle vi bli ett par och min älskade singelstatus skulle tyna. I helsike heller, tänkte jag, lät henne däcka och sen drog jag från festen. Till fots kan nämnas. Bussarna hade inte börjat gå och jag lade tre-fyra timmar på att fly det knullet.

Ångrar det inte, fastän att hon var söt.
Citera
2008-01-10, 17:02
Medlem
många gånger, man pallar inte altid
Citera
2008-01-11, 00:59
Medlem
Har gjort det ett par gånger.

Första gången var jag 16, oskuld, och blev erbjuden sex av en extremt överviktig, ful och allmänt snuskig tjej. Blev rätt äcklad och skyllde på att jag var förkyld... kass ursäkt men hon fattade vinken.

Resten av gånger har vart med flickvänner när jag vart extremt trött, sjuk eller stressad. En tjej jag var med verkade tro att killar alltid är sugna och att kuken är nån jävla maskin med en på-knapp. När jag försökte förklara att jag inte hade lust var jag helt plötsligt en idiot som tyckte att hon var fet, ful och äcklig.
Lyckligtvis har jag en vettig flickvän nu och det händer väldigt, väldigt sällan att jag bangar sex med henne då hon kan vara beredd att göra precis hela jobbet medan man själv bara ligger och slappnar av och njuter.
Citera
2008-01-11, 19:24
Medlem
ap3s avatar
På augustibuller en sommar för många år sedan hamnade jag i ett tält med en riktigt härlig tjej, vi kände varandra sen tidigare men just den här kvällen tände det till. Vi låg slingrade likt ormar, tokhånglade och jag hade ett par fingrar upp i mufflan, allt gick enligt planerna med andra ord.. MEN, just när jag ska till att lirka fram en kondom så hör jag att USCB allstars går på scen och börjar lira. Jag och tjejen kollar varandra djupt i ögonen och båda inser "inte ens ett härligt knull kan få mig att missa uscb allstars.." båda drar samtidigt på sig byxorna med blixtens hastighet och hand i hand springer vi iväg och kollar på uscb. Det knullet ångrar jag dock inte att jag bangade. Uscb allstars är bättre än ett festivalknull.

edit: efter spelningen fyllnar vi till och det slutar med att jag kryper ner i en sovsäck med en annan tjej. skitsamma, uscb var ruskigt bra.
Citera
2008-01-13, 20:43
Medlem
Samwises avatar
x antal gånger, speciellt nu när jag är upptagen.
Citera
2008-01-13, 20:54
Medlem
Daineas avatar
Ett par gånger medvetet när jag var i ett förhållande (en gång så tog tjejen ifråga min hand innanför sina trosor före jag fick stopp på henne, och tro det eller ej så är det sant i tillägg ), och nu senast för några månader sedan helt omedvetet (fattade först efteråt att hon var intresserad, trög som man är ).
Citera
2008-01-13, 22:17
Medlem
gandihellfishs avatar
Satt på körskolan för någon vecka sedan själv med en tjej som va nyinflyttad till staden, hon hade flyttat in till sin pojkvän här. Vi satt o väntade o kallsnackade en stund o sen kom det en till kund, men hennes lärare kom direkt och när dom hade stuckit så kollade hon lurt på mig med ett flin o frågade vad _vi_ skulle göra nu. Jag är så dum o märker inte direkt när jag får en uppenbar vink (jag slår mig själv ofta för denna kvaliten) så jag svarar att vi kan sitta ner och läsa... hon va jättesnygg!

Sen har man bangat några fler gånger, hur kul är det när ens flickvän ligger helt stilla o bara väntar utan att göra ett skit? Inte röra en eller något, vill bara ha sex. Inte speciellt upphetsande.
Citera
2008-01-14, 00:24
Medlem
J.Perssons avatar
klart man har nekat flickvännen ibland. Man är ju ingen supermänniska :P
Citera
2008-01-14, 00:27
Medlem
poffa2s avatar
Ja, tyvärr när har varit för packad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera