Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-10-31, 02:15
Medlem
Mystiqes avatar
Det har hänt att man har bangat av flera olika skäl...
Citera
2008-10-31, 02:28
Bannlyst
Jopp det har jag. Eller inte på riktigt, men kunde läsa mellan raderna att hon vill ha kuk. Sen har jag väl bangat nån mer gång, kanske 3-4 ggr..
Citera
2008-10-31, 06:22
Medlem
Ja nu senast i helgen faktist. Vet inte riktigt varför jag gjorde det. Hon såg helt ok och var en kåt liten 18 åring. Jag tror det var för att hon var lite för på så jag blev äcklad.
Citera
2008-10-31, 06:27
Bannlyst
Många gånger, jag har inte sex med fulla tjejer som ett exempel...

För mig är det nästan nog att veta att hon vill bli knullad nog, det är bara jobbigt att hålla på när man vet att det antagligen kommer vara halvbra bara.
Citera
2008-11-05, 15:02
Medlem
Bergieees avatar
Jag bangade en gång när mitt dåvarande projekt drog in mig i en SKITSTOR buske/buskage och började visa med diverse tecken att hon ville ha mig. Grejen var den att det var typ 150 pers i närheten och även om det kan vara kul att vara i det fria så får det fan finnas någon form av gräns. Ångrar det kanske lite ibland, men på det stora hela så var det nog ett bra beslut.
Citera
2008-11-06, 20:35
Medlem
Bangade en norska i stryn på midsommar när vi var och åkte skidor. hon var inte snygg och hon var tydligen lite småfläskig så jag är bara glad att jag gjorde det.
Citera
2008-11-09, 17:51
Medlem
tpariss avatar
Va en bekant som ringde för två veckor sedan och frågade rätt ut om vi skulle knulla, hade gärna velat men hade tjej då som var bortrest iof gjorde vi slut då vi träffades igen så skulle fan satt på na hon som ringde hårt.
Citera
2008-11-10, 04:21
Medlem
Låtit bli ett stort antal gånger, vem har inte det?
Citera
2008-11-10, 15:20
Medlem
Joel^_^s avatar
Hon ville äta först, då valde jag att åka till en kompis och dricka öl och kolla på Star Wars istället, helt rätt beslut av mig tycker jag fortfarande.
Citera
2008-12-09, 18:36
Medlem
Tackade faktiskt nej till en tjej en gång, av den enkla anledningen att jag var tokkär i en annan tjej på samma klubb.

Hon frågade rakt ut: "Ska vi gå hem du och jag och ha sex?"

Jag sa: "Det hade säkert varit fantastiskt, men jag vill faktiskt inte".

Tjejen, som var riktigt snygg och förmodligen sällan fick höra ett nej, blev då tokförbannad och började skrika om att jag var bög.

Tänk om en kille hade betett sig likadant? Då hade han fått stryk. Och nej, det blev inget med tjejen jag var tokkär i, för den delen.
Citera
2008-12-09, 21:05
Medlem
Sickboys avatar
Japp, har hänt många gånger att jag tacka nej. Och av många olika anledningar.
Citera
2008-12-10, 22:58
Medlem
MongoHasses avatar
Bangade senast för tre veckor sedan... Hade fått kontakt med en tjej via en kontakt sida... Och inte fått bild men snackat med henne via telefonen. Hon lät jäkligt sexig och gillade lagom kinky, var undergiven och vill ha det hårt.
Men när jag kom hem till henne... Det hon beskrivit som något lätt mullig?!? Minst 5 kubikmeter. 130 kg räcker inte ... Snabb kopp kaffe, hon pratade om hur enorm hon var på att suga och sen stack jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in