Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-05-19, 21:42
Medlem
Untouchable_Es avatar
Ja en gång... fast efter några sms så kom jag på bättre tankar och gav henne ett skott i råttan för att vara snäll.
Citera
2008-01-02, 19:07
Medlem
Många gånger med flickor som jag se potential hos. (vilket kanske är en miss, egentligen?)

Tycker verkligen inte om sex på fyllan, helt värdelöst. Slänger mig hellre framför tvn, tar det lugnt och bara somnar in faktiskt.
Nu på nyårsnatten så träffade jag en väldigt söt flicka (en såndär som man aldrig tror att man kan få) men tackade Nej till sex så vi låg bara och myste tills båda somnade. Mene som sagt så har vi hållt lite sms kontakt och hon vill att jag ska komma och träffa henne igen.

Har inte behovet att knulla första bästa chansning. Hittar jag en flicka som jag skulle kunna tycka om visar jag hellre självförtroende och nekar henne faktiskt. Oftast slutar det så som jag vill. Men sen så om man nu är i ett förhållande har jag helst sex 2-3 gånger om dagen. Sex is the shit.

Edit:

Shittamän, var tråden så gammal. Där ser man vad en blind gubbe lyckas med.
Citera
2008-01-03, 01:03
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Jag gick ut med hunden häromkvällen (26 december tror jag det var) efter en FB session till 02:00.
Utanför porten står en dam och gungar och ser på mig med dimmiga ögon.
-: "Kan du ta hand om mig?", säger hon.
-: "Jag är så jäkla full."

-: "Ta en taxi" svarade jag iskallt.
Vem vill ha med en aspackad brud upp i lägenheten som hon säkert skulle spy ner.
Hua.

Fick lite dåligt samvete efteråt, men när jag kom tillbaka såg jag att hon fått tag på en taxi o de stod och dividerade om hon kunde betala.
Men iväg åkte de och jag gick upp.
Berättade historien för en kvinnlig vän som sa:
-: "Där missade du en chans."

Tyckte inte att jag missade något, men på sätt och vis gjorde jag nog det.
Tror iofs min vän skojade.....

/VV
Citera
2008-01-03, 03:29
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Fler ggr än vad jag själv kan räkna till. Too old for this shit helt enkelt.
Citera
2008-01-03, 15:03
Medlem
Yep! Ångesten efteråt är värst, fast jag tröstar mig lite med att den antagligen hade varit värre om jag hade kört på utan eftertanke.
Citera
2008-01-03, 15:09
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Ja jag har medvetet bangat.

Hon ville att vi skulle bege oss därifrån, men jag orkade inte baila på mina vänner, och hade faktiskt inget egentligt behov av att trycka någon. Det räckte väl med den bekräftelse man fick när hon upprepade gånger bad oss tillsammans utrymma till ett helt annorlunda slagfält.
Citera
2008-01-06, 15:16
Medlem
motördogs avatar
Jag har bangat knulltillfälle flera gånger. Det tror jag alla har om ni tänker efter...
Eller finns det sånna desperata människor att ni tar första bästa?
Citera
2008-01-06, 16:04
Medlem
Bouchets avatar
Enda gången var när jag var 14 år och oskuld, hångla med en ganska skanky brud som alla polare redan varit på sen tidigare. Jag kände nog att den där bruden vill jag nog inte ha min första "sexuella upplevelse" med.
Citera
2008-01-06, 16:14
Medlem
myrornaskrigs avatar
Givetvis! Man e väl selektiv...
Citera
2008-01-06, 16:15
Medlem
Jaap, på peace and love i sommmras var nog senaste. Var full och låg o strula med en relativt snygg brud. Men nej, jag gillade en tjej här hemma (och jag trodde hon gilla mig med) Bit misttake, ångrar det än idag
Citera
2008-01-06, 16:59
Medlem
Rossgellers avatar
Jag har bangat ett antal gånger.
Första gången för att tjejen som jag drog hem (väldigt het) var nästan helt orakad, usch.
Den andra gången var jag bara allmänt dum i huvudet
Tjejen låg på mig och pullade sig själv och gned, men jag vägrade.. Kändes som ombytta roller där för mig. Dagen efter ville jag trycka henne, men då hade hon mens, sen efter det så hördes vi aldrig mer.. Vill bara påpeka att hon som pullade sig själv var en riktig 8:a poängare.
Man lär sig av sina misstag.
Citera
2008-01-06, 18:49
Medlem
japp på klassresa för några år sen ska just sätta igång när man hör något som liknar en flocvk med elefanter ute i korridoren på hotellet. tar på mig och går ut o kollar och ser hela klassen utanför, försökte skratta bort det och gick tillbaka till mitt rum. Blev avtänd som fan av det så jag sket i sms som "kom tillbaka och knulla mig" där paja man den chansen att få smaka lite utav den rosa tacon. Men tror det va rätt endå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in