Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-22, 22:38
Bannlyst
Jag bangade ett sextillfälle inatt. Det hela började med att han hade skrivit några kryptiska "när en kvinna säger - så menar hon"-meningar i sin presention på en kontaktsida och jag tyckte det var rätt roande, så jag skrev ett inlägg i hans gästbok som han med enkelhet borde ha fattat. Dock så uppfattade han i sin tur inlägget som att jag var ute efter sex och han frågade ganska genast helt ogenerat om vi kanske skulle göra slag i saken. Att man var lite i humöret, samt att hon bor bara ngra kvarter ifrån fick väl upp pulsen lite, men jag sa nej till förslaget.

Så det blidde inget sex:ande även om han vara både snygg och attraktiv.
Senast redigerad av frivol 2008-05-22 kl. 22:47.
Citera
2008-05-22, 23:04
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik188
japp det har jag nu i Valborg.. vi hade fest hemma och det var jag och 4 brudar,
som hade skit-kul.. sen drog vi ut å kollade brasan..

sen när vi kom hem klickade det mellan mej & en av tjejerna, vi strulade lite å så
men ena tjej-kompisen vart sur så vi sket i det först..

sen typ 10 min senare kom jag ut från toan å då flyger tjejen på mej igen vi står ensamma. hon börjar knäppa upp byxorna å vi håller på...

men sen berättade hon att hon var 14 så då fick jag lov att tacka nej

Är du en sån där skum kille som hänger med småtjejer?
Citera
2008-05-22, 23:11
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frivol

Äh, go for it!
Citera
2008-05-22, 23:14
Medlem
fredrik188s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Är du en sån där skum kille som hänger med småtjejer?

är inte alla på FB det ?

nej då men min kompis tog med sej sin lilla-syster å hennes lilla-syster tog med en kompis... sen söp vi ner dom så dom inte kunde stå på slutet...
Citera
2008-05-22, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
Jag bangade ett sextillfälle inatt. Det hela började med att han hade skrivit några kryptiska "när en kvinna säger - så menar hon"-meningar i sin presention på en kontaktsida och jag tyckte det var rätt roande, så jag skrev ett inlägg i hans gästbok som han med enkelhet borde ha fattat. Dock så uppfattade han i sin tur inlägget som att jag var ute efter sex och han frågade ganska genast helt ogenerat om vi kanske skulle göra slag i saken. Att man var lite i humöret, samt att hon bor bara ngra kvarter ifrån fick väl upp pulsen lite, men jag sa nej till förslaget.

I början av texten skriver du HAN för att sedan säga HON?

Själv har jag en förmåga att få svarte petter, ni vet när det kommer fram ett gäng brudar till killgänget och de börjar snacka med varsin polare. De brukar av någon anledning bli en tjej över som givetvis verkar heltänd men som jag absolut inte kan tänka mig att gå hem med. Jag är nog lite för kräsen ibland.
Citera
2008-05-22, 23:47
Bannlyst
Tre gånger faktiskt. Det är två för mycket.

En av dem var riktigt jävla snygg men vi gjorde lite annat trevligt istället!
Citera
2008-05-23, 00:14
Bannlyst
Ja, nån gång när bruttan har väckt mig mitt i natten och varit sugen. Man måste fan sova när man är trött.
Citera
2008-05-23, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reckie
I början av texten skriver du HAN för att sedan säga HON?

Huh? Du missuppfattar ju texten alternativt slarvläser. Jag skriver han hela tiden utom i en mening inom situationstecken.
Citera
2008-05-23, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RSX
Tre gånger faktiskt. Det är två för mycket.

En av dem var riktigt jävla snygg men vi gjorde lite annat trevligt istället!

Vadå för trevligt?
Citera
2008-05-23, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Äh, go for it!

Orka.
Citera
2008-05-23, 14:01
Medlem
TeutonicWarriors avatar
Ja, jag har gått miste om ett tillfälle. Det är inget jag ångrar, förutom då jag blir oerhört kåt förstås, men på det stora hela är jag glad över att jag inte gjorde det. Jag insåg att det inte fanns någon potential för ett längre förhållande med tjejen i fråga, så jag valde att avsluta det hela utan att ta tillfället i akt, då det inte är önskvärt för mig att besudla mig med sexuellt umgänge utanför ett seriöst förhållande.

/Teutonic Warrior
Citera
2008-05-23, 14:21
Medlem
CommonKnowledges avatar
Har hänt ett par gånger då man varit tvungen att infinna sig på annan plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in