Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-22, 23:03
Medlem
dymcos avatar
Yepp finns vissa gånger man borde banga, om det ligger en groteskt fult sjölejon i sängen. Vilket jag var med om. Var för full för att minnas hur fan jag hamnade i detta läge. Men hon grinade iaf när jag drog.
Citera
2008-10-22, 23:11
Medlem
Whattabas avatar
Var på väg hem från krogen med en vän och hon frågade rätt ut och från ingenstans om jag ville knulla. Jag avböjde med ett bestämt nej.
Citera
2008-10-30, 16:57
Bannlyst
Jadå det har jag, fast det kanske inte är så konstigt.

Det är kompliserat, men för att göra en lång historia kort:

jag knullade en tjej på fyllan, och hon blev kär i mig. Men jag gillad inte alls henne på det viset.
Sen va jag på fest hos henne några dagar senare, och hon frågade flera gånger om jag hade lust att följa med in på hennes rum, men jag sa nej.

Ångar jag det? JA
Citera
2008-10-30, 19:39
Medlem
MoribundWorlds avatar
Har tackat nej... mest till tjockisar. Knullar aldrig en kvinna som har slapp eller fet kropp.
Citera
2008-10-30, 21:45
Medlem
volvo 240s avatar
Ja oja det har jag absolut gjort. Mer än vad jag "inte bangat"

Ah j,o ångrar jag det? Nej,

Citat:
Ursprungligen postat av battan--
Hur kommer det sig att folk här inne bangar svartrockarare och emos? Dem är väl söta?.

Ja emosar kan vara fina iaf ja.

Citat:
Ursprungligen postat av gazm

Svåraste var den gången jag hamnade med min systers dunderheta kompis i soffan och kollade film. Lite småhångel ledde till att jag drog hennes trosor åt sidan och hon bara flåsade o bad efter penetration. Då det var min systers bästa vän var jag tvungen att ta mig i kragen och banga.

Det där förstår jag dock inte. Varför är nån off limits för att hon känner din syster?
Senast redigerad av volvo 240 2008-10-30 kl. 22:07.
Citera
2008-10-30, 23:02
Medlem
Banga

Handlar inte om att banga, handlar om ren upprätthållande av respekten från partner eller sig själv.

Tjejer är inte vana vid att en kille bangar. De är så jävla vana vid att så fort dom ger inviten så står killarna där som en tax vid deras ben och viftar på svansen.

Har aldrig gjort, kommer aldrig att göra. Ibland ska det bara nekas. Ni får ursäkta, har aldrig blivit nekad att få sätta på en tjej som jag "umgåtts med" således har taktiken visat sig väldigt framgångsrik
Citera
2008-10-30, 23:03
Bannlyst
Om jag har!
Utan att överdriva MINST 500 tillfällen
Senast redigerad av Legionvasa 2008-10-30 kl. 23:09.
Citera
2008-10-30, 23:34
Duuuh

JAAAAAAA! Och senaste var igår. Skummaste, knäppaste, konstigaste och helt jävla brända brud jag nånsin träffat ute på krogen. Hon kallade mig älskling, hon höll mig i handen och fy fan va hon skulle tafsa. Vi träffades fan på toan?

Det var mad. Aja end of story. Ja. Jag dissade. Tack och lov. =)
Citera
2008-10-31, 00:06
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djmarmusic
JAAAAAAA! Och senaste var igår. Skummaste, knäppaste, konstigaste och helt jävla brända brud jag nånsin träffat ute på krogen. Hon kallade mig älskling, hon höll mig i handen och fy fan va hon skulle tafsa. Vi träffades fan på toan?

Det var mad. Aja end of story. Ja. Jag dissade. Tack och lov. =)
Haha, hur såg hoon ut då? :P
Citera
2008-10-31, 00:54
Hon såg väl okej ut. Men jag ville inte direkt haffa den kvällen ändå. Förstår bara inte hur man kan vara så knäpp i hyvvet.
Citera
2008-10-31, 01:09
Medlem
saturdayservices avatar
Flera stycken. För håriga, för fulla eller allmänt pantade.
Citera
2008-10-31, 01:38
Medlem
xallies avatar
Well, det har hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in