Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2006-05-18, 13:15
Medlem
Zookarens avatar
Blev erbjuden av en kursare och hennes tjejkompis, som jag en annan gång sett hångla rätt grovt på en annan fest, att följa med hem till dem för en nattfösare. Det rådde inga tvivel om vad de egentligen menade.

Jag var rätt packad, och hade dessutom dragit en tarzan innan jag gick ut, så jag tänkte att jag iaf inte hade mer krut i bössan.. tackade nej. Du skulle ha sett deras miner, inget de direkt var beredda på att höra.

"Hur fan tänkte jag då", är en fråga som dyker upp i mitt huvud nästan dagligen. Trots att det var 5 år sedan. Får skylla på spriten helt enkelt.
Citera
2006-05-18, 13:22
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zookaren
Blev erbjuden av en kursare och hennes tjejkompis, som jag en annan gång sett hångla rätt grovt på en annan fest, att följa med hem till dem för en nattfösare. Det rådde inga tvivel om vad de egentligen menade.

Jag var rätt packad, och hade dessutom dragit en tarzan innan jag gick ut, så jag tänkte att jag iaf inte hade mer krut i bössan.. tackade nej. Du skulle ha sett deras miner, inget de direkt var beredda på att höra.

"Hur fan tänkte jag då", är en fråga som dyker upp i mitt huvud nästan dagligen. Trots att det var 5 år sedan. Får skylla på spriten helt enkelt.

Jävla pessimist! Hela tanken med att gå ut är väl att få en brud att göra det åt en?
Citera
2006-05-18, 13:49
Medlem
tetras avatar
För nån helg sedan var jag väll tvungen, hade massa datorer och skit på rummet + enbart en madrass på golvet jag sov på, så då sa jag att jag inte hade en nyckel, vilket jag dock ångrar ganska grovt nu :P

EDIT: hon var bra het dessutom!
Citera
2006-05-18, 14:33
Medlem
ReAsOns avatar
Ja minns en donna för ca 2årsen..En norrlänska..Ganska fin, lite psyko i sättet lr lite o lite men ja träffade henne på krogen o efter d så gick vi hem till min polares lägenhet. Han blev smått förvånad när ja kommer in me 2 donnor där. Tänkte att han kan la ta ena tjejen då. Han hade en liten lägenhet i centrum. Ett rum bara. 2 sängar..såklart så låg hans brorsa o sov i ena sängen o polaren hade en rätt stor säng till sig själv då, så ja la mig me henne i den medans polaren låg brevid intryckt mot väggen som en skugga o försökte sova. Hennes polare la sig i soffan. Vi började hålla på kraftigare o kraftigare. Så ja sa till polaren att lägga sig me sin bror istället men han blå nekade. O ja hade ju inte tankesättet att sparka ner hans brorsa från andra sängen men på nåt jävla vänster så blev d inte att vi knullade alls för ja hade lätt kunnat dra över henne brevid polaren. Hon princip bad mig att knulla henne..Morronen efter när hon gick så slängde hon långa blickar på mig som att "ta mitt nummer iaf, ja e bara 3 veckor i gbg" men dum som ja va så tog ja inte ens nummret! Kunde haft 3 veckor me härliga orgier framför mig..aja..Sånt e livet
Citera
2006-05-18, 17:37
Medlem
timehunters avatar
Bangade för några veckor sen och då var jag ändå sugen, hon frågade rakt ut om jag vill ta med henne hem och ha sex med henne. Hon var solbränd och fräsh och väldigt stora tuttar. Tyvärr så var hon fet och jag klarar inte feta brudar så det blev ett nej. Ångrar mig inte
Citera
2006-05-18, 17:57
Medlem
ReAsOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timehunter
Bangade för några veckor sen och då var jag ändå sugen, hon frågade rakt ut om jag vill ta med henne hem och ha sex med henne. Hon var solbränd och fräsh och väldigt stora tuttar. Tyvärr så var hon fet och jag klarar inte feta brudar så det blev ett nej. Ångrar mig inte

Läs tråden http://www.flashback.org/showthread.php?t=328324 angående feta tjejer då hehe
Citera
2006-05-18, 18:08
Medlem
Ja det har jag. Jag bangade när byns madrass stötte på mig med suspekta intentioner (hon ville knulla). Jag sa tack men nej tack.
Citera
2006-05-19, 15:30
Medlem
Oj, jag har bangat många gånger. Är det inte lite patetiskt att aldrig ha bangat?

Sjukaste grejen var när jag var på en av Norrköpings gamla inneställen på 80-talet, fick häng på en brud och min dumma jävla polare lyckades övertala mig att det var en transa. Eftersom jag hade druckit så trodde jag på idioten, i alla fall tillräckligt för att banga . Det visade ju sig senare att det var en brud naturligtvis.
Citera
2006-05-19, 16:55
Bannlyst
behöver jag nämna

att även ett par bögar försökt vara på mitt arsle, dem har spytt ut att dem vill trycka in den, skulle få 500 spänn
Citera
2006-05-19, 17:23
Medlem
Cataclysms avatar
Har väl hänt en del ggr man har bangat.
Senast för en månad sen. Inget särskilt med det. Håller mig till en.
Citera
2006-05-19, 19:10
Medlem
timehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cataclysm
Har väl hänt en del ggr man har bangat.
Senast för en månad sen. Inget särskilt med det. Håller mig till en.

Du har tjej eller? Visst har man bangat mycket när man haft fasta förhållanden, det vore konstigt annars. Som singel och fri så finns det inga hinder, mindre anledning att tveka.
Citera
2006-05-19, 20:06
Medlem
Cataclysms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timehunter
Du har tjej eller? Visst har man bangat mycket när man haft fasta förhållanden, det vore konstigt annars. Som singel och fri så finns det inga hinder, mindre anledning att tveka.
Jag är ihop med samma tjej sedan 8 år tillbaka. Inte bara nu men varje gång man har varit ihop med någon så har man haft fler möjligheter med andra tjejer. Det är på nått sätt att tjejer dras till killar som befinner sig i ett förhållande.
Det har faktiskt hänt även när jag varit singel men inte så ofta man har bangat. De ggr man har gjort det och tjejen har varit snygg så får man skylla på sin dumhet i efterhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in