Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-21, 10:20
Bannlyst
Ja, det har jag. Ett antal gånger. När jag är trött som en gnu och när jag är full som satan. Då har jag hoppat över sex, annars knullar jag vilken tid på dygnet som helst.
Citera
2008-05-21, 12:20
Medlem
Oh yeah ...

... visst har jag det. Massor av gånger. Men som någon sa tidigare är dte kanske så för tjejer.
Citera
2008-05-21, 15:25
Medlem
Mohaves avatar
Vanligt är att jag bangar knulltillfällen indirekt genom att prioritera drickandet. Och då blir jag antingen för full för att vara charmig eller för full för att få upp den. Så där har många knulltillfällen förlorats.

Men det är ett dilemma. Det är ju långtifrån säkert att man får knulla bara för att man håller sig hyfsat nykter. Och då känner man sig som en riktig loser, om man får gå hem ensam OCH nykter. Fyllan är ändå ett säkert kort.
Citera
2008-05-21, 15:30
Medlem
Marquis de Sades avatar
ALLTID FÖR FULL FÖR ATT FÅ UPP DEN!
Citera
2008-05-21, 20:23
Medlem
Foveas avatar
Ibland orkar man ju helt enkelt inte.

Kommer ihåg att jag spenderade mitt nyår på en hemmafest för en väldans massa år sen. Där befann sig även en ung tös som redan visat intresse för mig, varvid jag tänker 'Det har kommer ju gå på en räkmacka'.

så jag lyckas få in henne i ett tomrum och börjar köra min berömda strum teknik med fingrarna... Efter ett tag säger hon "vänta..." och förklarar att hon är oskuld. Redan där börjar man ju tveka. Att ligga med en oskuld i all ära, men det är oftast en jävla massa nackdelar efteråt.

Så på något sätt avbryter vi vad vi håller på med och jag fortsätter gladeligen kröka istället. Framåt hemgång antar jag att hon blivit lite mer full, varvid hon drar in mig i något rum och ska 'prata'. Samtidigt har polarna börjat klä på sig och förberett sig på att gå hem. Hon vill att jag ska sova över hos henne, men med tanke på de tidiga komplikationerna tackar jag snällt nej och börjar gå mot dörren. Precis när jag drar ner dörrhandtaget ber hon mig överväga en sista gång, varvid jag vänder mig och och ser att hon dragit ner byxorna och ligger särbent i trosor.

Där kan vi snacka dilemma.

Hur som haver påminde jag mig själv om hur det hade gått bara för några timmar sen, samt att hon inte var särskilt välvårdad i de nedre regionerna, vilket ledde till att jag bestämde mig för att neka och gå hem.

Men som någon ovan skrev, ibland är ju utmaningen bara att få hem tjejen, inte att få ligga.

Vilket faktiskt påminner mig om en annan liknande historia som ni kanske får höra någon dag.
Citera
2008-05-22, 00:43
Medlem
Anton Barklands avatar
Det har hänt en gång i alla fall.
Citera
2008-05-22, 00:50
Bannlyst
Aaa. X antal ggr.
Citera
2008-05-22, 11:43
Medlem
irmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorba_1
Har bangat för att jag har flickvän.... det var prima kött också....

Fan jag inser att jag har blivit en riktig toffel!!! och det är FEL, det ligger inte i min manliga natur... helvete! måste göra nåt åt saken...men problemet är samvetet, man vill ju inte skada någon annan... Vad göra?

du måste skoja.. dumpa bruden om du är så jäkla kåt på andra tjejer ?
Citera
2008-05-22, 21:45
Medlem
jag har aldrig lyckats stå emot med en tjej som jag tycker är snygg men självklart blir det inget sex om tjejen inte ser bra ut.
Citera
2008-05-22, 22:21
Medlem
moderatswings avatar
Fyfan! Är ni kåta jämt i denna tråden?

Finns tillfällen då sex är det sista man vill ha.
Såväl som personer som är de sista man vill ha sex med.
Citera
2008-05-22, 22:24
Medlem
LiKaShings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fovea
Hur som haver påminde jag mig själv om hur det hade gått bara för några timmar sen, samt att hon inte var särskilt välvårdad i de nedre regionerna, vilket ledde till att jag bestämde mig för att neka och gå hem.

Men som någon ovan skrev, ibland är ju utmaningen bara att få hem tjejen, inte att få ligga.

Vilket faktiskt påminner mig om en annan liknande historia som ni kanske får höra någon dag.

Gisses vilken smäll för hennes självförtroende.

Själv har jag bangat en gång. Desperat och full tjej vars kille låg i lumpen. Smekningar, blåsa i örat, drog i mig, osv osv. Jag sa bestämt nej. Ville hem å käka. Bara.
Citera
2008-05-22, 22:29
Medlem
fredrik188s avatar
japp det har jag nu i Valborg.. vi hade fest hemma och det var jag och 4 brudar,
som hade skit-kul.. sen drog vi ut å kollade brasan..

sen när vi kom hem klickade det mellan mej & en av tjejerna, vi strulade lite å så
men ena tjej-kompisen vart sur så vi sket i det först..

sen typ 10 min senare kom jag ut från toan å då flyger tjejen på mej igen vi står ensamma. hon börjar knäppa upp byxorna å vi håller på...

men sen berättade hon att hon var 14 så då fick jag lov att tacka nej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in