Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-21, 02:04
Medlem
curdmans avatar
Har hänt ett par gånger att flickor följt med hem fast när man väl är hemma så har man hittat på något roligare än att anstränga sig med nån tjej.
Det betyder oftast att jag dricker sprit och spelar skivor för mig själv.
Citera
2008-10-21, 02:27
Medlem
Kanske inte i benämningen jag-tar-dig-på-kuken-kan-vi-inte-knulla-snälla?, men däremot så har jag flertalet ggr varit på samma fest som tjejer där man haft ett säkert kort, men varit för packad eller helt enkelt osugen.
Citera
2008-10-21, 21:29
Medlem
Har väl hänt några gånger...

Var dock länge sen
Oftast orsakat för att man redan varit för full när det yppade sig tillfälle och inte känt för att ha taskig fyllesex.

Är ju ok att ha lite fyllesex med nån man redan har tränat lite med men med nya bekantskaper är det inget för mig.

Har dock nån gång gått hem med en tjej och sen lyckats skjuta upp det till dan därpå med lyckat resultat.
Citera
2008-10-22, 00:24
Medlem
GuseN^s avatar
Nobbade närmare 7 brudar innan första gången då jag inte kände mig säker på min sak och ville vänta tills de va speciellt.. Sikken mes man är
Citera
2008-10-22, 01:01
Medlem
TuskenBuskens avatar
Jag har bara en gång direkt nobbat ett tillfälle (fast vi låg och gosade i sängen istället). Sedan har jag säkert indirekt bangat ett antal, bara för att jag är blyg och vill men inte vågar...
Citera
2008-10-22, 01:07
Ja, när jag hade en ny tjej, o hon skulle sova hos mig första gången. Var inte så gammal då, kanske 19-20. Vi kollade på två filmer tillsammans o mös lite. Sen frågar jag när hon klätt av sig:
-Vill du sova på soffan eller i sängen, så sover jag på soffan...
Citera
2008-10-22, 01:19
Medlem
A.Chigurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Ja, när jag hade en ny tjej, o hon skulle sova hos mig första gången. Var inte så gammal då, kanske 19-20. Vi kollade på två filmer tillsammans o mös lite. Sen frågar jag när hon klätt av sig:

Haha klockrent exempel på att inte kunna fatta vinken
Citera
2008-10-22, 01:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic

Jag har också gjort en sån grej Var hemma hos en tjej som jag hade snackat med ett tag. Lagade mat och kollade på film hemma hos henne. Hon klär av sig i linne och trosor senare, och jag frågar om lakan och täcke till soffan Vågade fan knappt kolla på henne, rodnade
Citera
2008-10-22, 03:04
Har aldrig uppstått nåt knulltillfälle.
Citera
2008-10-22, 05:34
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Har aldrig uppstått nåt knulltillfälle.

Ålder på dig!

Hehe, nej men för att svara på frågan så ja. Vissa gånger känner jag mig faktiskt väldigt "feminin" när jag får för mig att sexvägra.
Citera
2008-10-22, 18:33
Medlem
GrovSnus01s avatar
Ja fö fan har både tackat nej flera gånger och bangat på fyllan när man inte får upp den
Citera
2008-10-22, 23:01
Medlem
orscars avatar
Every hole is a gole!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in