Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-07-20, 21:06
Medlem
Ja, vid flertal tillfällen. Kommer dock ångra ett för resten av mitt liv, snyggare tjej kommer jag aldrig komma i närheten av i resten av mitt liv. Stopied, stopied, stopied.
Citera
2005-07-20, 21:07
Medlem
poko-pekkas avatar
nej faen bara en gång se denna historia:En råkall Februarikväll i Lappland spenderas bäst med hårt drinkande. En kulen kväll för några år sedan var inget undantag. Stämningen var på topp, dunkarna stod på bordet och redan en bit in på förfesten låg halva kamratkretsen utslagna likt väderbitna sjömatroser som just mönstrat av skutan efter en äventyrlig resa på de sju haven. Nåväl snälla som vi var, vi som fortfarande kunde stå upp (mycket hjälpligt ska dock tilläggas)svepte plädar över norrlandsviddernas slagna krigare som låg och vomerade. För att göra en lång historia kort: Vi svinade loss ordentligt på krogen och tände brinnande lustar hos fruntimmren i trakten. Det konstiga var att särskilt jag verkade vara riktigt stilig just den kvällen. En välsvarvad donna som jag dansat med under kvällen frågade mig helt sonika utan skam i kroppen:
-"Vill du ta mig hem och göra som tjuren gör med kvigan med mig?"
Som det kåtsvin man är så nekar man ju inte en sån chans! Nåväl..jag hånglade upp henne och slängde in na' i en taxi och släpade in henne i lägenheten. När plaggen föll ett efter ett hände slutligen det som alla män nog bävar för: det var en HAN! Jag förmodar att jag hamnade i nån form av chocktillstånd då jag sprang in på toan och låste in mig. Mellan en av mina spy-attacker slog jag nummret till "sheriffen" varpå två barska poliser stormade in i min lgh efter en stund. Jag förklarade läget och såg hur dom blev allt mer förbannade och äcklade varpå dom unisont sade:
-"Åfyfan! det var tamejfan den sjukaste jäveln vi stött på, ta äcklet bakom knuten och spöa upp honom ordentligt, vi håller gärna i honom!"
Sagt och gjort. Självaste Iron-mike skulle ha sett ut som en beskedlig cirkusdvärg med anorexi jämfört med mig då jag besinningslöst lät okvädesort och slag hagla över "styggelsen". Har fortfarande ärr kvar på mina knogar, samt en tandflisa inbankad i höger knoge.
MVH/Poko-Pekka. Leg. Drinkare.
Citera
2005-07-20, 21:29
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poko-pekka
nej faen bara en gång se denna historia:En råkall Februarikväll i Lappland spenderas bäst med hårt drinkande. En kulen kväll för några år sedan var inget undantag. Stämningen var på topp, dunkarna stod på bordet och redan en bit in på förfesten låg halva kamratkretsen utslagna likt väderbitna sjömatroser som just mönstrat av skutan efter en äventyrlig resa på de sju haven. Nåväl snälla som vi var, vi som fortfarande kunde stå upp (mycket hjälpligt ska dock tilläggas)svepte plädar över norrlandsviddernas slagna krigare som låg och vomerade. För att göra en lång historia kort: Vi svinade loss ordentligt på krogen och tände brinnande lustar hos fruntimmren i trakten. Det konstiga var att särskilt jag verkade vara riktigt stilig just den kvällen. En välsvarvad donna som jag dansat med under kvällen frågade mig helt sonika utan skam i kroppen:
Som det kåtsvin man är så nekar man ju inte en sån chans! Nåväl..jag hånglade upp henne och slängde in na' i en taxi och släpade in henne i lägenheten. När plaggen föll ett efter ett hände slutligen det som alla män nog bävar för: det var en HAN! Jag förmodar att jag hamnade i nån form av chocktillstånd då jag sprang in på toan och låste in mig. Mellan en av mina spy-attacker slog jag nummret till "sheriffen" varpå två barska poliser stormade in i min lgh efter en stund. Jag förklarade läget och såg hur dom blev allt mer förbannade och äcklade varpå dom unisont sade:
-"Åfyfan! det var tamejfan den sjukaste jäveln vi stött på, ta äcklet bakom knuten och spöa upp honom ordentligt, vi håller gärna i honom!"
Sagt och gjort. Självaste Iron-mike skulle ha sett ut som en beskedlig cirkusdvärg med anorexi jämfört med mig då jag besinningslöst lät okvädesort och slag hagla över "styggelsen". Har fortfarande ärr kvar på mina knogar, samt en tandflisa inbankad i höger knoge.

Yeeeees - min kväll är räddad!!
Citera
2005-07-20, 21:32
Medlem
poko-pekkas avatar
kändes rätt nesligt just då men nu skrattar man bara åt de..fan sicket jäävla gissel
Citera
2005-07-20, 21:46
Medlem
Corazons avatar
Ja, flera gånger.
Citera
2005-07-20, 22:06
Medlem
M2ks avatar
Tyvärr några få gånger för länge sen. Men jag lärde mig.
Citera
2005-07-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egosum
Ja, vid flertal tillfällen. Kommer dock ångra ett för resten av mitt liv, snyggare tjej kommer jag aldrig komma i närheten av i resten av mitt liv. Stopied, stopied, stopied.

läs min post över, jag kommer att fortsätta dunka mitt huvud tills jag hittar en brud som överträffar chansen som jag fick
Citera
2005-07-21, 01:16
Medlem
peajempes avatar
Rätt många gånger har man skitit i o träffa/ringa ngn tjej som man kunnat knulla. Det har även hänt att man hamnat i säng med en brud o inte orkat helt enkelt. Så ja, jag har bangat ett knulltillfälle.

//
Citera
2005-07-23, 13:29
Medlem
heavy_dutys avatar
Har nog aldrig bangat ett knulltillfälle.

Jag önskar att jag bangat många ggr men ni vet hur man blir med lite för mycket alkohol i blodet.

Hade jag bangat så hade jag sluppit många timmars ångest kan jag säga!
Citera
2005-07-23, 13:58
Medlem
brcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poko-pekka

Hahah shit det där var det sjukaste jag läst
Har bangat två gånger, själv.
Citera
2006-05-06, 17:24
Medlem
Bangade en helt besinninglöst sjuk fin tjej en gång, pga att jag hade flickvän.
Hon hade gjort seriösa ansträngningar för att få mitt nummer och tydligen hade jag inte fattat hennes signaler när vi hade träffast, mest tror jag pga av att hon var så himla snygg och "outta my leauge", jag har väl ändå inte en suck där tänkte jag nog.
Två veckor senare skulle hon dra till London och jobba ett halvår så hon lär bara velat ha grym sex i några veckor och sen dra.

Varför hände inte detta när jag var singel?
Citera
2006-05-06, 17:33
Medlem
Truxas avatar
Oh ja! Alldeles för många gånger faktiskt...

Nu så här efteråt så önskar man väl att man hade bitit ihop, och gjort det som man liksom hade planerat. Jag minns speciellt en gång i Partille, när jag bangade ett kanontillfälle...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in