nej faen bara en gång se denna historia:En råkall Februarikväll i Lappland spenderas bäst med hårt drinkande. En kulen kväll för några år sedan var inget undantag. Stämningen var på topp, dunkarna stod på bordet och redan en bit in på förfesten låg halva kamratkretsen utslagna likt väderbitna sjömatroser som just mönstrat av skutan efter en äventyrlig resa på de sju haven. Nåväl snälla som vi var, vi som fortfarande kunde stå upp (mycket hjälpligt ska dock tilläggas)svepte plädar över norrlandsviddernas slagna krigare som låg och vomerade. För att göra en lång historia kort: Vi svinade loss ordentligt på krogen och tände brinnande lustar hos fruntimmren i trakten. Det konstiga var att särskilt jag verkade vara riktigt stilig just den kvällen. En välsvarvad donna som jag dansat med under kvällen frågade mig helt sonika utan skam i kroppen:
-"Vill du ta mig hem och göra som tjuren gör med kvigan med mig?"
Som det kåtsvin man är så nekar man ju inte en sån chans! Nåväl..jag hånglade upp henne och slängde in na' i en taxi och släpade in henne i lägenheten. När plaggen föll ett efter ett hände slutligen det som alla män nog bävar för: det var en HAN! Jag förmodar att jag hamnade i nån form av chocktillstånd då jag sprang in på toan och låste in mig. Mellan en av mina spy-attacker slog jag nummret till "sheriffen" varpå två barska poliser stormade in i min lgh efter en stund. Jag förklarade läget och såg hur dom blev allt mer förbannade och äcklade varpå dom unisont sade:
-"Åfyfan! det var tamejfan den sjukaste jäveln vi stött på, ta äcklet bakom knuten och spöa upp honom ordentligt, vi håller gärna i honom!"
Sagt och gjort. Självaste Iron-mike skulle ha sett ut som en beskedlig cirkusdvärg med anorexi jämfört med mig då jag besinningslöst lät okvädesort och slag hagla över "styggelsen". Har fortfarande ärr kvar på mina knogar, samt en tandflisa inbankad i höger knoge.
MVH/Poko-Pekka. Leg. Drinkare.