Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2005-07-11, 11:33
Medlem
Blev hembjuden av en tjejkompis en kväll. Vi satt en bra stund i hennes studentlya och såg på TV, men jag har i efterhand funderat över om hon hade hoppats på något mer - om inte sex så iaf kel. Hon ändrade nämligen sitt beteende gentemot mig efter detta och blev mer distanserad.

Så kanske har jag "bangat" ett tillfälle...
Citera
2005-07-11, 20:41
Medlem
Jepps har bangat. Har inte känts så nice ibland när man är sjukt bakis, ont i huvudet och helst av allt vill sova.
Citera
2005-07-11, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manne1973
Blev hembjuden av en tjejkompis en kväll. Vi satt en bra stund i hennes studentlya och såg på TV, men jag har i efterhand funderat över om hon hade hoppats på något mer - om inte sex så iaf kel. Hon ändrade nämligen sitt beteende gentemot mig efter detta och blev mer distanserad.

Så kanske har jag "bangat" ett tillfälle...
Jag tror inte att du missade ngt knulltillfälle,jag tror att tjejen som du var hemma hos helt enkelt inte passade din stil riktigt.Hade det varit din stil så är jag övertygad om att du lägrat henne direkt för du verkar vara en kille med stil&klass.
Citera
2005-07-11, 20:56
Medlem
cavalls avatar
Japp, vid ett flertal gånger.
Citera
2005-07-12, 20:40
Medlem
MastaH666s avatar
Ja flera gånger.
Citera
2005-07-13, 11:16
Medlem
ja tyvärr.
blev hembjuden till en ursnygg 16-årig tjej (jag var då 24) som jag kände lite flyktigt och vi åt och kollade lite på film, hade allmänt trevligt och kul.. och det hann byggas upp en grym, sexig spänning i soffan. vi utbytte lite saliv och smektes o så.. hon var verkligen kåt, för hon var plaskblöt. grejen var den att hennes föräldrar (farsan var känd i samhället som en psykopat, han hade suttit inne för grov misshandel osv) sov i källaren och jag ville inte dunka på henne där, men hon gnydde och praktiskt taget bad om att få stock.. men dum som jag var så bangade jag. jag ville ju inte få en psykopatfarsa efter mig! efter den händelsen var jag som luft för henne.
Citera
2005-07-14, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shimmer
ja tyvärr.
blev hembjuden till en ursnygg 16-årig tjej (jag var då 24) som jag kände lite flyktigt och vi åt och kollade lite på film, hade allmänt trevligt och kul.. och det hann byggas upp en grym, sexig spänning i soffan. vi utbytte lite saliv och smektes o så.. hon var verkligen kåt, för hon var plaskblöt. grejen var den att hennes föräldrar (farsan var känd i samhället som en psykopat, han hade suttit inne för grov misshandel osv) sov i källaren och jag ville inte dunka på henne där, men hon gnydde och praktiskt taget bad om att få stock.. men dum som jag var så bangade jag. jag ville ju inte få en psykopatfarsa efter mig! efter den händelsen var jag som luft för henne.

Det var nog ett förnuftigt agerande. Akta dig noga för psykopater, de är fanimej inte riktigt skruvade i päran. Har själv en gås oplockad med ett sånt jävla rötägg, och han ska förr eller senare få smaka faan... (nej, det var inte i ett sådant härnt sammanhang).

"få stock"?? Har aldrig hört den förr, men den var bra.
Citera
2005-07-14, 00:37
Medlem
Worships avatar
Trode inte det fanns sånna som inte bangat. Knullar ni på vilka haggor som helst?? Lite måste man ju sortera bort!
Sen har man ju på fyllan knullat på just vilka haggor som helst vid några tillfällen också, men det är ju en annan historia.
Citera
2005-07-14, 02:31
Medlem
taggtråds avatar
Ja.

Första gången var det en tjej i min gymnasieklass som efter en fest ville att jag skulle dra hem till henne och "dricka te". Hon hade hängt efter mig hela kvällen, och kommenterat hur snygg, rolig jag var etc. Det intressanta i sammanhanget är att denna tjejen var jude, och den enda humor jag ägnat mig åt under den kvällen var heilningar, judeskämt, negerskämt, samt ställt mig på dansgolvet proklamerat att alla judarna bör utrotas . Iallfall så besvarade jag hennes erbjudande med ett "Sieg Heil", och gick därifrån. Jag hade ingen lust.

Andra gången var en fet, pretantiös brud med svarta, tjockbågade glasögon, svart sidenkavaj, hela den typiska jag-försöker-se-smart-ut-uniformen. För ful och för dum för ett fuck, liksom.

Med tanke på att dessa två gånger har varit mina enda knulltillfällen, och jag bangat på båda två, så kanske jag borde sänka mina krav, eller vad säger ni?
Citera
2005-07-14, 13:33
Medlem
MastaH666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worship
Trode inte det fanns sånna som inte bangat. Knullar ni på vilka haggor som helst?? Lite måste man ju sortera bort!
Sen har man ju på fyllan knullat på just vilka haggor som helst vid några tillfällen också, men det är ju en annan historia.

WORD!!
Citera
2005-07-18, 12:15
Medlem
Det lär ha varit på Finlandsbåten....

Polarna var stupfulla, och allmänt ointressanta a den kvällen.
Vi var ute på däck, hade sen tidigare spanat in en brud på dansgolvet.
Dock så när vi stod ute på däck så kom hon ut, jag tittade på henne o gick fram o började prata. hon var VÄLDIGT fin, och var 4år äldre än jag (18 år alltså jag)
Nåja, hon började fråga lite saker och jag gjorde detsamma, sen så gick vi in och satte oss i soffan tillsammans med stupfulla polarna....
Hon reste ensam dock... När mina polare stack så började vi dricka o ha allmänt kul, sen stack vi på dansgolvet och hade lite dirtydancing hon verkade gilla det och fick upp min kuk rejält.

Sen så ville hon att vi skulle gå till hennes hytt , det blev flera timmars smekningar och kyssar. fingrade hennes mus ett antal gånger.

Var första gången som jag fingrade en fitta....

Dock så bangade jag ut i sista minuten, jag var lite skraj där. så vi somnade tillsammans. dagen därpå skilldes vi lite lyckigt.

Dock nu i efterhand så ångrar jag som fan att jag inte knullade henne, riktigt läckerbit
Citera
2005-07-20, 11:14
Medlem
Max Powers avatar
Japp, har dissat fler än vad jag har legat med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in