Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-05-10, 15:04
Medlem
puckots avatar
Jo, oftast gör jag det, för det mesta är ofrivilligt också pågrund av min extrema blyghet och dåliga självförtroende.

Men sen kan det ju vara tillfällen där flickor har limmat på mig, och visat ett uppenbart intresse för mig, men där jag inte har kännt någon attraktion överhuvudtaget till personen ifråga, då är det klart att man avstyr det hela.
Citera
2006-05-10, 19:57
Medlem
Bastardos avatar
Har bangat några tillfällen och ibland har jag varit tacksam över det och ibland har man ångrat det missade tillfället.

Nu följer jag Lt. Col. Frank Slades visdomsord i Scent of a Woman: "When in doubt... fuck."
Citera
2006-05-11, 22:08
Medlem
IlLardos avatar
Indeed så har man.
1. Sov över hos en kompis och han ville, men inte jag. Inget mer med det. Det var ettan.

Nummer 2, på en fest satt jag gränsle över en kille jag hånglat upp och han frågade om vi skulle dra hem till han för sex. Ehm, jag ville inte då heller.

Nummer 3, Var utomlands och råkär i världens snyggaste arab ungefär, självsäker och snygg som alla tiders Casanova. Jag var småfull, kåt och hånglade upp honom i en soffa på stranden. Återigen ville han att jag skulle följa med hem, jag hade varit där tidigare och litade på honom helt och fullt. Jag hade kunnat, för jag ville, men jag skrattade bort frågan hans, rakt upp i ansiktet.

Nummer 4, Valborg, en svensk Casanova, lite äldre än mig, snygg som tusan, småfull och kåt som var med mig och tjejerna på stranden. Han bönade om en liten promenad. När tjejerna var utom synhåll hånglade han upp mig, då ringer båda våra telefoner och alla undrar var vi tagit vägen. Vi traskar tillbaka och inget mera händer. Han frågar senare om jag vill, men jag fegar mig som alltid och nekar i nytert tillstånd.

*Still virgin boys*
Citera
2006-05-11, 22:10
Medlem
Yeah, jag kan inte gå i säng med ngn annan när jag har känslor för en annan; jag intalade mig själv att jag kunde det till en början men det gick inte...

Det slutade med att bruden jag tagit hem från dansgolvet fick sitta o trösta mig hela natten... Tror hon blev smärre besviken

Ångrar mig som fan i efterhand men ser det också som en styrka att stå emot frestelsen ibland...
Citera
2006-05-11, 22:17
Medlem
Ja allt för många gånger, fan i helvete vad man ångrar sig dom gångerna det är svårt att komma till.
Citera
2006-05-11, 23:21
Medlem
Japp. Två gånger. Det ena tillfället ångrar jag djupt att jag "inte orkade"
Citera
2006-05-11, 23:59
Medlem
Klart man har, jag knullar ju inte på vem som helst, eller?
Citera
2006-05-12, 01:46
Medlem
invis avatar
flertalet gånger...
men behöver inte doppa i varje kanna så att säga
Citera
2006-05-12, 02:59
Medlem
Dr. Wankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlLardo
*Still virgin boys*
What a shame.

On topic: Det har väl hänt nån gång att jag varit nära att få hem en brud från krogen men varit för full för att slutföra uppdraget.
Citera
2006-05-12, 18:32
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkis
Klart man har, jag knullar ju inte på vem som helst, eller?

Absolut inte.
Citera
2006-05-12, 19:44
Medlem
catlands avatar
Ja. En studentfest, och en utbytesstudent skulle visa sitt rum. Hon drog dit mig, jag tittade på rummet som var ca 5 kvm stort och hann säga "Ok, fint" innan hon hon låste dörren bakom mig och satte sig på sängen. Jag, som var upptagen och inte hade några planer alls på att idka könsumgänge drog en nödlögn och smet fort som attan.
Citera
2006-05-18, 13:10
Medlem
filofaxs avatar
Ja, jag har bangat..

Mer intressant med den killen som bangade mig. Jag blev besatt och jagade ner honom.. Tog två år. Och det var inte ens värt det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in