Indeed så har man.
1. Sov över hos en kompis och han ville, men inte jag. Inget mer med det. Det var ettan.
Nummer 2, på en fest satt jag gränsle över en kille jag hånglat upp och han frågade om vi skulle dra hem till han för sex. Ehm, jag ville inte då heller.
Nummer 3, Var utomlands och råkär i världens snyggaste arab ungefär, självsäker och snygg som alla tiders Casanova. Jag var småfull, kåt och hånglade upp honom i en soffa på stranden. Återigen ville han att jag skulle följa med hem, jag hade varit där tidigare och litade på honom helt och fullt. Jag hade kunnat, för jag ville, men jag skrattade bort frågan hans, rakt upp i ansiktet.
Nummer 4, Valborg, en svensk Casanova, lite äldre än mig, snygg som tusan, småfull och kåt som var med mig och tjejerna på stranden. Han bönade om en liten promenad. När tjejerna var utom synhåll hånglade han upp mig, då ringer båda våra telefoner och alla undrar var vi tagit vägen. Vi traskar tillbaka och inget mera händer. Han frågar senare om jag vill, men jag fegar mig som alltid och nekar i nytert tillstånd.
*Still virgin boys*