Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2005-06-15, 12:43
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Svar: JA! Men jag hade säkert mina skäl.
Citera
2005-06-15, 13:07
Medlem
Citat:
Har du bangat ett knulltillfälle?
Jag vill berätta om hur lätt det var att säga nej för mig när jag var yngre (ännu lättare nu, självklart). T ex, man är på jobbet och dukar bord till bröllop eller konfirmationsmiddagar i bokade lokalerna och det dyker upp nån gäst från cafét som säger 'jag vill ligga med dig' utan att varken säga hej eller hå först. Väldigt lätt att säga nej då. Likaså alla andra tillfällen när sex läggs fram som förslag på lik linje med att ta en fika eller skaka hand.

Jag undrar ibland hur andra fungerar; när egentligen blev det lättare att ligga med nån, än att växla några ord? På min planet gör man inte så. Ge sin kropp till en total främling verkar helt bombat i skallen. Tur att jag slipper.

Men är ju intressant att läsa om, människor är konstiga men underhållande, tycker jag.
Citera
2005-06-16, 11:29
Bannlyst
yeah for sure
Citera
2005-06-16, 18:52
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK
Har även lyckats tacka nej till en 3-kant...men då var jag faktiskt kär i en annan tjej så jag fixade det helt enkelt inte...var lite rädd för snacket efteråt.

Ångrar du dig också, som jag, så här i efterhand?
Citera
2005-06-22, 07:18
Medlem
Mitt svar:
Lätt att jag har!
Många gånger när killar ringer mitt i natten och är fyllekåta, så är det buslätt att banga
Har bangat andra gånger också för den delen. Om killen kommer med asdumma kommentarer.
Citera
2005-06-22, 07:22
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billig
Mitt svar:
Lätt att jag har!
Många gånger när killar ringer mitt i natten och är fyllekåta, så är det buslätt att banga
Har bangat andra gånger också för den delen. Om killen kommer med asdumma kommentarer.

How you doin'?
Citera
2005-06-22, 09:08
Medlem
Bootstraps avatar
Tidigare gjorde jag aldrig det. Men den senaste tiden vet jag inte vad som hänt. Har nobbat 4 tjejer dom senaste sex månaderna. Nu låter det kanske som att man badar i knullvilliga brudar, men nej nej. Jag har bara haft sex med en tjej. Vi är inte ihop och har inga förpliktelser.

Varför vill jag inte knulla dom andra? Vad hände med Alfahannen? Runka osv gör jag fortf. lika friskt. Jaja, snart är det midsommar. Då ska jag bli skitfull och välta fjortisar
Citera
2005-06-22, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
How you doin'?

Typ så ja
Citera
2005-07-08, 05:27
Medlem
Subb[a]s avatar
Japp, omedvetet... eller på reaktion... eller nåt... STÖRD är vad ens hjärna är iaf.
Citera
2005-07-08, 09:08
Medlem
rosamannens avatar
Av någon outgrundlig anledning, så ja.
Och inte för att jag har någon särskilt högt stående moral heller.
Vet egentligen inte varför, men det är inget jag går och grunnar på...
Citera
2005-07-08, 14:00
Medlem
nins avatar
Juppz, flera gånger. Sagt nej till trekant två gånger (ena var det två fula, andra var det en skitsnygg och en okej), fula, snygga, i fyllan, nyktert mm.
Orka knulla när man inte har lust liksom
Citera
2005-07-08, 14:01
Medlem
MorrissonEs avatar
Har gjort det ett antal gånger, dock med min dåvarande flickvänner som velat ha mer av mig än vad som fans så att säga, pallade inte helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in