Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-05-06, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseman
Men iaf efter några drag inne grottan känner jag ett finger bökandes i mitt rectum. Då sket jag i det och drog hem istället.

Vad sa hon om att du sket i/på hennes finger?
Citera
2006-05-06, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Har du någonsin bangat ett knulltillfälle?

Självklart. Kvalitet är bättre än kvantitet.
Citera
2006-05-06, 18:37
Medlem
Big Ms avatar
Kommer bara på en gång när jag är säker på att jag hade fått om jag velat.
En fet dotter till Somalias förre diktator. Alltså en äkta afrikanska.
Var lite orolig för HIV först men hon var oskuld. Hade ändå inte satt på henne utan kondom. En kompis till henne hade blivit gravid under första samlaget.
När vi kelat och kåtat upp varandra drog jag fram den om frågade om hon ville smaka. Då började hon dilla om att jag måste respektera henne etc.
Då insåg jag att det aldrig kunde bli något bra sex med en så hämmad osäker oskuld. Jag struntade i det. Har fortfarande alldrig testat en negress, det är väl det enda jag ångrar lite.
Har väl hänt att jag nekat några paddor också men inget minnesvärt. Är i allmänhet ett lätt ragg.
Citera
2006-05-06, 18:42
Medlem
Bloodstones avatar
Jo det har hänt, vid ett tillfälle så "avböjde" jag en situation med en tjej som senare kom att bli en nära vän till mig, jag ville inte eftersom hon hade varit tillsammans med en kompis tll mig som jag på den tiden umgicks med. Med tiden så kom jag att ogilla min kompis mer o mer eftersom han ställde till mycket skit och saknade allt vad moral heter, att min nu nära vän hade varit ihop med honom fick det att vända sig i magen på mig av nån anledning och jag avböjde den intima situation som uppstod. Idag räknar jag henne som en sann och sällsynt bra vän.
Citera
2006-05-06, 18:43
Medlem
jag nekar min flickvän sex varje dag typ.. vi har knappt haft sex sen i julas (kanske tidigare än det).. har haft körtelfeber och pallar verkligen inte med sex är helt sjukt utmattad i kroppen o har ingen sexlust nånstans
Citera
2006-05-06, 18:52
Medlem
Jag var full som fan och hade även tryckt i mig ett par roppar och var på skitbra humör. Vettefan hur jag lyckades i tillståndet jag var i, men jag fick iaf. napp på en skitfin donna som jag dansa med osv. Vi hade hånglat och satte oss vid ett bord för att vila ut, så ser jag en gammal polare som jag inte sett på flera år. Full och glad som jag var så börjar jag snacka med honom om "gamla goda tider" medan bruden bara satt där och vänta på mig. Hon gick till och med fram till mig och undrade om vi skulle "hitta på något" ett par gånger, men fick "snart" som svar, vafan, har inte sett polaren på år! Hon var dock inte lika glad över det. Hursomhelst så säger hon "jag går nu", jag svarar "ok, jag kommer snart, vänta på mig". Stor chans att hon gjorde det.

Undrar än idag hur jag lyckades vara så klantig.
Citera
2006-05-06, 19:32
Medlem
god mats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkSol
jag nekar min flickvän sex varje dag typ.. vi har knappt haft sex sen i julas (kanske tidigare än det).. har haft körtelfeber och pallar verkligen inte med sex är helt sjukt utmattad i kroppen o har ingen sexlust nånstans
http://en.wikipedia.org/wiki/Emoticon
Citera
2006-05-06, 19:52
Medlem
Bangat och bangat, va så full så jag inte fick upp den, *den lille bangade*.
Citera
2006-05-06, 20:08
Bannlyst
kavalen

Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Har du någonsin bangat ett knulltillfälle? Personligen har jag medvetet aldrig gjort det. Sedan är jag en man med stora begär också.

Den enda gången jag inte velat penetrera var när min fru var gravid. I slutskedet, det kändes fel helt enkelt. Istället ägnade vi oss åt oralsex vid det tillfället.

Jag har blivit erbjuden pengar för att knulla men dissat det!
Citera
2006-05-06, 20:15
Medlem
Har bangat en gång, på nyårsafton....Men hon övertalade mig jävligt snabbt igen genom att säga att jag fick ta henne hur, och var jag ville
Citera
2006-05-06, 20:26
Medlem
stoppsmälls avatar
Jag har bangat, men håller mig numera såpass distanserad att jag slipper att få förslag. Senast jag inte villa trycka en tjej var på en finlandsbåt, och tydligen är det regel på att knulla tjejen man dansat lite med + bjudit på nån drink under kvällen. Jag trodde inte för mitt liv att hon skulle bli rosenrasande när jag avböjde hennes "skamförslag".

Fast hon var jävligt snygg, dessutom en läkare, och det kanske hade vart kul att prova en sån...

//S
Citera
2006-05-06, 22:37
Medlem
en svensk tigers avatar
Den värsta gången som jag missat öppet mål var när jag blev inveterad till trekant med två damer. Fick dock för mig att den ena tjejen var allt för vulgär då hon flashat sina rattar för mig ute på lokal bland 100-tals människor. Så här i efterhand så sorterar jag in händelsen i facket "hur fan tänkte du nu?" och ångrar mig nu bittert. Det är bara att inse att jag fumlade bort chansen att stryka trekanten från "detta måste du göra innan du dör listan". En annan gång då jag tackat nej var till en KK som mellan lakanen skickade undertecknad till paradiset, desvärre så började bli allvar i leken från hennes sida så jag betackade mig från fortsatt sexuellt umgänge. Än en gång ångrar jag mig djupt och bittert då jag förmodligen aldrig kommer träffa en lika vild kvinna igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in