2005-04-04, 19:35
Medlem
Jo det har jag, inte medvetet, men man blir arg på sig själv när det händer.
Citera
2005-04-04, 19:45
Medlem
Året innan jag träffade mitt x och sedan jag blev singel har jag bangat många kan jag lova. När jag hade förhållande fick jag knulla med en fräsch brud, dvs. mitt x. Så då tackade man nej till allt annat.

Nu för tiden känns det ganska ointressant att jaga brudar för att man måste bejaka sina lustar och få knulla. Har fått doppa tre sedan jag blev singel under loppet av två månader och en av dem besöker jag titt som tätt fortfarande. Men att jag skulle få för mig att tacka ja till att få knulla skadat gods eller andra sorteringar känns meningslöst. Jag vet att jag kan få prima vara och då känns det sinnesjukt att ragga upp en skata bara för att knulla. Kan i och för sig ha att göra med att jag inte varit singel speciellt länge.....
Citera
2005-04-04, 19:46
Medlem
bananes avatar
Ja det har hänt, en gång när jag var för full för att göra nåt och sa att jag aldrig låg med någon första kvällen, tjejen blev tokintresserad efteråt iaf .

I nyktert tillstånd var det efter en släktträff hemma hos mitt ex och jag gått och retat mig på nån random småkille med damp som sprang runt och var allmänt jobbig.

Var ett distansförhållande så vi hade inte setts på 2 månader och när jag nekade var hon inte nöjd alls, kan varmt rekomendera er att testa det
Citera
2005-04-04, 20:08
Moderator
Evil Eds avatar
Har nobbat massor av knulltillfällen, mest för att jag har fru men också för att jag har svårt att tända på brudar som tar första steget. Kalla mig gärna idiot men så är det.
Citera
2005-04-04, 20:31
Medlem
Dawnriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Hansson
Inget gör en man så attraktiv som en vigselring runt fingret (skulle vara 10 miljoner på banken, möjligen...). Det finns en typ av kvinnor som tycker att det är kul att ragga på upptagna män, som blir mer intresserade ju mindre intresserad du är.

Enkelt.

Dom vet antagligen nåt om hur man gör, och dom kommer mest troligt -inte- trassla till det.

Dom kommer kanske till och med bara ha sex och sen försvinna spårlöst i natten.

Hört många killar önska att deras 'ragg' kunde fungera så.

Själv tycker jag att hela tanken är rätt vedervärdig, men det är bara jag.
Citera
2005-04-04, 20:41
Medlem
En gång delade jag ett hotelrum i köpenhamn med en full kock. Han tyckte att jag skulle ha en ordentlig avsugning av honom. Som Totalstraight och med mycken bögfobi (på den tiden det begav sig) tackade jag nej och lämnade rummet å det hastigaste. Detta har jag aldrig ångrat eftersom jag i den kalla novembernatten mötte min första fru.
Citera
2005-04-04, 21:44
Medlem
Ursas avatar
Med främlingar- "bangat" alla gånger.

Med partner- en eller två kanske?
Citera
2005-04-04, 22:21
Medlem
En gång för flera år sedan var jag på en fest. Träffade en jävlit fin tjej. Hon var väll runt 23 och jag var bara 18 år gammal! Bjöd henne på knark. allting var klart. Hon flörta med mig som fan. På nått vis under E ruset fick jag för mig att jag var så jävla snygg så jag kunde minnsan få vilken tjej jag ville. Det blir så när man är påtänd. Efter ett tag tappade hon intresset... Ångrade mig dagen efter ett sånt tillfälle får man bara en gång. Och aldrig nånsin mer.
Citera
2005-04-04, 22:38
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaedecke
En gång för flera år sedan var jag på en fest. Träffade en jävlit fin tjej. Hon var väll runt 23 och jag var bara 18 år gammal! Bjöd henne på knark. allting var klart. Hon flörta med mig som fan. På nått vis under E ruset fick jag för mig att jag var så jävla snygg så jag kunde minnsan få vilken tjej jag ville. Det blir så när man är påtänd. Efter ett tag tappade hon intresset... Ångrade mig dagen efter ett sånt tillfälle får man bara en gång. Och aldrig nånsin mer.
Det positiva var ju att du lärde dig att knark är dåligt! Men å andra sidan hade du inte fått henne om du inte bjussat på knarket.. moment 22.
Citera
2005-04-04, 22:50
Medlem
feldgraus avatar
En gång. Sista helgen ute i Boden under lumpartiden fick jag napp på en relativt söt men lite mullig tjej ute på krogen. Hon påstod att hon inte hade one-night-stands varpå mitt intresse svalnade en del. När hon väl skulle gå därifrån så drog hon i princip med mig ut. Hon bodde hemma med sin morsa som var hemma så hon ringde en kompis som bodde själv och frågade om de kunde byta lägenhet för en natt (d v s kompisen skulle sova hos raggets morsa). Sagt och gjort, vi drog hem till kompisens lägenhet. Jag stannade där medan tjejen skulle gå med kompisen till tjejens lägenhet. När jag satt där ensam fick jag en jävla ångest och en massa konstiga tankar dök upp. Uppställning kl 07:45 dagen efter, en tjej från Boden (vem fan vet vad de dragit på sig) och en massa annan skit fick mig att helt enkelt dra därifrån. Lumparpolarna klagade naturligtvis som fan och det var nog ganska fegt av mig så jag ångrade mitt val dan efter.

/feldgrau
Citera
2005-04-04, 23:45
Medlem
7H-Betäckarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseman
...efter några drag inne grottan känner jag ett finger bökandes i mitt rectum. Då sket jag i det...
Brukar man inte göra det med rectum?

Mer on topic: När jag var yngre bangade jag några gånger, vilket jag djupt ångrar. Man lever bara en gång (om man inte är hindu förstås...). Men med stigande ålder börjar det bli glesare mellan erbjudandena. Om tillfället kommer får vi se om man klarar att hålla Ågren stången.
Citera
2005-04-04, 23:53
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
Med främlingar- "bangat" alla gånger.
Med partner- en eller två kanske?

Det här med att inte knulla med främlingar har jag aldrig fattat. Vad ska man med främlingar till annars? Man kan ju inte prata så mycket med dem, för man känner dem ju inte....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in