Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-05-07, 00:02
Medlem
Oj, många gånger! Jag har en tendens att dra till mig dumma och fula tjejjer som vill knulla. Och jag vet vad det leder till: Massa känslor, kuksjukdommar och dåligt rykte (Som gör att jag inte kan knulla fina tjejjer).
Citera
2006-05-07, 00:12
Medlem
Sun Rulers avatar
Många gånger, vill inte bjuda till om det inte är ett seriöst förhållande.
Citera
2006-05-07, 01:09
Medlem
brobbans avatar
Har hänt, en brud som var skitful och skulle ha ner mig. Polaren räddade mig en gång och kastade ut henne när jag var skitfull och tyckte det var en bra ide(jag tackade honom djupt ) sen typ helgen efter var hon på som fan igen, mumla några lama ursäkter sen drog jag bara.
Citera
2006-05-07, 01:17
Medlem
Stactas avatar
Många gånger har jag bangat ...Fast jag är kvinna ser rätt okey ut .. Ja jag har bangat många tillfällen . Pga kräsenhet ......

Fast en gång tog jag en kille hem och tänkte ..Söt....Sen tog han av sig byxorna och jag tänkte högt "FAN va liten " Killen sa att det bara behövdes 4 cm snopp för att göra någon gravid ....Nej nej nej ......Jag vill inte bli m barn och jag skulle defenitivt inte känna av den där lilla lilla mega lilla penisen ....

Han fick sätta på sig byxorna och gå hem . Det andra ordnade jag själv .

Jag är nästintill obegagnad ... Min kille gjorde ett klipp ....Kan ha med att jag har svårt att bestämma mig när jag var singel . Och kunde jag inte bestämma mig fick det vara ......5 killar på 30 år det tycker jag är strongt ......Fast den 5;te har jag varit tillsammans m i snart 5 år ....(bara honom ingen annan . Det finns ingen annan som duger för mig just nu )
Citera
2006-05-07, 01:29
Medlem
Claes!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stacta
Många gånger har jag bangat ...Fast jag är kvinna ser rätt okey ut .. Ja jag har bangat många tillfällen . Pga kräsenhet ......

Fast en gång tog jag en kille hem och tänkte ..Söt....Sen tog han av sig byxorna och jag tänkte högt "FAN va liten " Killen sa att det bara behövdes 4 cm snopp för att göra någon gravid ....Nej nej nej ......Jag vill inte bli m barn och jag skulle defenitivt inte känna av den där lilla lilla mega lilla penisen ....

Han fick sätta på sig byxorna och gå hem . Det andra ordnade jag själv .

Jag är nästintill obegagnad ... Min kille gjorde ett klipp ....Kan ha med att jag har svårt att bestämma mig när jag var singel . Och kunde jag inte bestämma mig fick det vara ......5 killar på 30 år det tycker jag är strongt ......Fast den 5;te har jag varit tillsammans m i snart 5 år ....(bara honom ingen annan . Det finns ingen annan som duger för mig just nu )

On Topic, ja jag har "bangat ett knulltillfälle" ett antal gånger...

Antagligen för att man börjat nyktra till i taxin
Citera
2006-05-07, 01:42
Medlem
prettygirls avatar
Kanske lite för många gånger för att räknas till "normal" i sexuella sammanhang...
Citera
2006-05-07, 01:43
Medlem
Har bara bangat en gång och då var jag 15 år och oskuld. Va faan tänkte jag på!

Eftersom jag är en snäll kille så insåg jag att jag nog var tvungen att vara ihop med raset ett par veckor efter knullet så att hon inte skulle tro att jag bara var ute efter att få det gjort. Och då skulle jag bli retad under hela den perioden eftersom speglar inte var hennes bästa vänner.

Så jag sa att jag var intresserad av en annan och fick vänta 2,5 år till på att bli av med oskulden.
Citera
2006-05-07, 01:46
Medlem
karma chamelions avatar
lotsandlotsof gånger
Citera
2006-05-07, 13:13
Medlem
Tjacktorskens avatar
Har tackat nej till samlag ett antal gånger. Av olika själ, antingen för att jag har varit för full/påtänd eller för att det inte har känts rätt. Jag är rätt mycket för känslan, känns det inte 100 % rätt att gänga henne så tackar jag hellre nej.
Citera
2006-05-07, 16:28
Medlem
pundarns avatar
Jag vet inte om det uppfyller kriterierna för att ha bangat, men hursomhelst vid en pubkväll så flörtade en asiatisk tjej (från min arbetsplats) ganska mkt med mig. Hon smekte mig över ryggen, och var allmänt flörtig.

Jag var trevlig tillbaka, men inte mer än det. Känns obekvämt att ragga på tjejer från arbetsplatsen som man inte känner ngt för.
Citera
2006-05-07, 17:40
Medlem
Det har hänt. Bl.a. två tjejer som ville att jag skulle hänga med hem till dem (antar att de inte ville spela uno). Har ofta grämt mig lite i efterhand när man har bangat ett knulltillfälle, men vafan om det inte känns rätt så hade det säkert inte kännts rätt heller.
Citera
2006-05-07, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
How you doin'?

Har kört nåt liknande. Men det var i danmark. Vem fattar danska full, ead och med en galen bas dunkande i hela byggnaden? Men fick ett strul iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in