Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2005-04-04, 17:16
Awaiting Email Confirmation
Ola Hanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Nej, det erbjuds inga jävla tillfällen här inte. Var bor ni egentligen, jag borde nog byta jaktmarker?
Inget gör en man så attraktiv som en vigselring runt fingret (skulle vara 10 miljoner på banken, möjligen...). Det finns en typ av kvinnor som tycker att det är kul att ragga på upptagna män, som blir mer intresserade ju mindre intresserad du är.
Citera
2005-04-04, 17:22
Medlem
Bråkmakarns avatar
Ja, det har jag. Minns särskillt en gång när jag var full och somnade är en tjej enbart iklädd string gav mig massage
Skitsnygg var hon
Citera
2005-04-04, 17:24
Medlem
ulvenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Hansson
Inget gör en man så attraktiv som en vigselring runt fingret (skulle vara 10 miljoner på banken, möjligen...). Det finns en typ av kvinnor som tycker att det är kul att ragga på upptagna män, som blir mer intresserade ju mindre intresserad du är.
Det där är väldigt sant (nej inte från min sida, ring=förbjudet) men jag har sett det ett antal gånger och jag undrar verkligen varför?
Ursäkta lite offtopic men ändå en intressant kommentar och frågeställning!

Och Impie,jag ska läsa det finstilta nästa gång, okej?
Citera
2005-04-04, 17:35
Medlem
achtins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvimpen
ja har bangat, fast mest redan på hångel nivå. Ingen ide att börja om man inte känner för att slutföra o framförallt inte utan känslor.. har haft tillräckligt med fyllesex med pojkvänner och det gav inte mycket mer än skratt.. tror inte att det går att toppa med ett ons.

Ställer mig frågande till sex och känslor! Min erfarenhet säger mig att när killar är ute efter enbart sex så är det bara justSEX som gäller, allt vad känslor heter existerar inte. (ex. One night..) Men tjejer har en tendens att blanda in känslor även om det bara handlar om sex. Det gör ju det hela (för?)mycket komplicerat. Har själv råkat ut för det ett par gånger fast det klart och tydligt har framgått att det bara handlar om sex, inget annat!

Varför varför varför....???
Citera
2005-04-04, 17:45
Medlem
von Schmerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvena
Det där är väldigt sant (nej inte från min sida, ring=förbjudet) men jag har sett det ett antal gånger och jag undrar verkligen varför?
Ursäkta lite offtopic men ändå en intressant kommentar och frågeställning!

Och Impie,jag ska läsa det finstilta nästa gång, okej?

Två anledningar:

A) Kvalitét - En gift man måste vara något att ha eftersom någon redan lagt beslag på honom.

B) Bekräftelse - Lyckas en kvinna ragga upp en gift karl kan hon känna en bekräftelse på att hon duger, eftersom hon lyckades locka en man att göra något som är "förbjudet".
Citera
2005-04-04, 18:17
Medlem
cjvas avatar
oj oj oj. Har bangat många knulltillfällen, men den roligaste historian tänker jag ta här och nu.

Stötte på en brud vid ett flertal tillfällen (div punkfester osv), vi flirtade som fan med varandra och hade det jäkligt skojj... Fest nummer 4 i ordningen så tar hon tag i saken och försöker få mig i säng, hennes polare har tidigare under kvällen talat om för mig att bruden börjar bli frustrerad och behöver knulla. Så vi förspelar i en sisådär 6 timmar och sedan när hon verkligen inte står ut längre och mer el mindre kräver av mig att vi ska knulla så tittar jag på klockan och konstaterar att "Nej, vet du vad? Nu ska jag sova!"

Rullar helt sonika runt, och somnar.

Ska väl tilläggas att människan aldrig har sett åt mitt håll sen dess eller sagt hej. Men roligt var det. ;P
Citera
2005-04-04, 18:31
Medlem
Jag har nog bangat att knulla med ca 30-40 tjejer, jag har nämligen den fula ovanan att jag gärna vill ha sovsällskap men inte är speciellt knullsugen när jag är packad. När vi väl ligger i sängen så brukar jag säga nej eller på annat sätt visa att jag inte orkar knulla.
Citera
2005-04-04, 18:53
Medlem
gakushis avatar
Svar ja.
Citera
2005-04-04, 19:03
Medlem
Så många gånger att jag inte kan räkna dem...

Fulaste har väl varit när man släpat hem någon och sen ångrat sig innan det har varit dags...
Nån gång har jag ångrat mig när jag kommit hem till någon också och ringt på taxi istället
Citera
2005-04-04, 19:10
Medlem
derangeds avatar
Det har faktiskt hänt. Och varje gång har jag ångrat mig efteråt
Citera
2005-04-04, 19:14
Medlem
1056s avatar
Det har hänt, ja.
Citera
2005-04-04, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Har du någonsin bangat ett knulltillfälle? Personligen har jag medvetet aldrig gjort det. Sedan är jag en man med stora begär också.

Den enda gången jag inte velat penetrera var när min fru var gravid. I slutskedet, det kändes fel helt enkelt. Istället ägnade vi oss åt oralsex vid det tillfället.

i efterhand har jag några gånger fått galen ångest för att jag INTE bangat.. ;/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in