2007-07-24, 08:49
Medlem
Han är ju jätterolig ju, han driver med sig själv på riktigt, jämfört med dom andra i programledarna i Stockholm live är han hästlängder bättre (fast det säger iofs inte så mycket) Jag garvar gått åt hans skämt om kulturförväxlingar och skillnader.
Citera
2007-07-24, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pajabbat
Han är ju jätterolig ju, han driver med sig själv på riktigt, jämfört med dom andra i programledarna i Stockholm live är han hästlängder bättre (fast det säger iofs inte så mycket) Jag garvar gått åt hans skämt om kulturförväxlingar och skillnader.

Han kör sina kurdskämt och dessutom hatskämt mot turkar.
Citera
2007-07-24, 10:18
Medlem
dodeesoss avatar
Röstar på att han va rolig första gången man hörde honom. Kurdgrejjen kändes gammal snabbt....
Citera
2007-07-24, 15:19
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Eh.. Özz liksom. Poll på hur många som tycker han är kul?

Han skulle inte få en bokning om han var rågblond och hette Svensson..såååå fruktansvärt trist
Citera
2007-07-24, 23:47
Medlem
Hans kurdskämt var lite halvskoj första gången. Nu efter hundrade gången med samma "jag är blatte" skämt är det uppenbart att han egentligen inte är särskilt rolig.
Citera
2007-07-25, 04:43
Medlem
CrimsonIdols avatar
Jag har iofs hört o sett harlekinen i kommersiell radio....(via webbradio o dylikt)....Och jag är en hängiven anhängare av att allt inklusive radiohumor utvecklas med tiden som allt annat.....men nu säger ja STOPP!!!....nu får det fan va nog!!!....Özz Nujjen drar klockan tillbaka jämfört med "Riskradion" anno mitten 80 o "Hassan" mitten 90...han besudlar vårat fina arv av humor....han kan möjligtvis få städa Fredrik Lindströms toalett o därmed få lite ideer slängda till sig när Fredrik Lindström bajsat....djävla idiot
Citera
2007-07-25, 09:22
Medlem
Blir förbannad varje gång jag ser fanskapet, och ledsen att Lasse Lindroth (Ali Hussein) är död, för han hade läxat upp och ägt Özz som en liten bitch.
Citera
2007-07-25, 10:19
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porris
Blir förbannad varje gång jag ser fanskapet, och ledsen att Lasse Lindroth (Ali Hussein) är död, för han hade läxat upp och ägt Özz som en liten bitch.

Jaja...alla självutnämnda komiker på vilken fikarast som helst i gråaste november kan bitchslappa Özz Nujjen tillbaka där han hör hemma...dvs tillsammans med tyskarna som sätter upp en revy i helvetet...där kan dom sitta och fila på poänger tills flinet stelnar....
Hatar han verkligt innerligt...vet ej varför...bara en så störande individ
Citera
2007-07-25, 11:05
Medlem
Värdelös... Enda anledningen till att han kan försörja sig genom "komik" är att han blev inkvoterad på SVT pga sin "kulturella bakgrund". Turkskämten kändes (som sagt) halvroliga första gången man hörde dom.. Den enda som plattat till honom är så vitt jag vet Alex Schulman, det ska han ha credit för.
Citera
2007-07-25, 11:17
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Värdelös... Enda anledningen till att han kan försörja sig genom "komik" är att han blev inkvoterad på SVT pga sin "kulturella bakgrund". Turkskämten kändes (som sagt) halvroliga första gången man hörde dom.. Den enda som plattat till honom är så vitt jag vet Alex Schulman, det ska han ha credit för.

Hoppas han läser denna tråd oxo,för maken till tillplattad får man leta efter....
Svar JA,vi fattar att du inte är från sverige....Återkommer till Fredrik Lindström,som är som iofs o jämföra Einstein med en 9:e klassare med IG i fysik,men liknelsen skall upp där på nåt sätt iaf o Lindström vinner när det gäller att på ett humoristiskt sätt sätta fingret på svenskars svagheter o kulturella tillkortakommande...Inte öppet för diskussion
Citera
2007-07-25, 13:06
Medlem
Jag hörde han en gång i SR när han debatterade med en annan "komiker" om humor, vilken sort som var kul eller ej. Och Özz visste bäst givetvis och avbröt den andra hela tiden och var väldigt nedsättande och arrogant.

Özz på My Space:
http://blog.myspace.com/index.cfm?fu...ndID=152165802

Men frågan kvatstår:

ÄR ÖZZ ROLIG ELLER EJ????????????????????

Jag tycker inte det. Han garvar ofta åt sina egna skämt.
Ett dåligt tecken. Det gör inte en proffsig komiker. Det
är publiken som skall garva.
Citera
2007-07-25, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas

det ska han ha,all cred till alex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in