2014-03-02, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Özz Nujen har sagt att han i första hand är Kurd och i andra hand Svensk. Hur nu det ska tolkas.

Nujens vision är nog ett fritt nationalistiskt Kurdistan med Sverige som koloni.

Därför som han lägger ner sådan möda på att förtala Sverige i allmänhet och Sveriges sammanhållande symbol, Kungen, i synnerhet.

I sina framträdande lipar han ständigt över Kurdernas och sin släkts lidandes historia. Nu finns det ju alltid en motsatt bild i såna här sammanhang. Jag tycker det finns inslag av fanatisk nationalism och terrorism i Kurdernas agerande.

Har väldigt svårt att förstå vad Özz vill komma nånstans. Svensk är man om man är innehavare av ett svenskt pass vilket Özz troligen har. Kurdisk medborgare kan man inte vara, de har ju inget land.
Citera
2014-03-02, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Özz Nujen har verkligen fått spelet. Kolla hans twitter. Özz tror verkligen att han kan något om politik medan det enda han spyr ur sig är att SD är grisar och rasister.

SD är lika mycket parti som alla andra partier och nu är de invalda i Sveriges riksdag på precis samma demokratiska sätt som övriga partier. Att då hävda att SD bara är grisar och rasister tycker jag är så långt ifrån PK man kan komma.
Citera
2014-03-02, 12:50
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PN
Att då hävda att SD bara är grisar och rasister tycker jag är så långt ifrån PK man kan komma.

Du vet inte vad PK betyder va? Att ogilla (läs hata) SD är ju prio ett inom politiskt korrekthet i Sverige. Krossa rasismen nu, hej!
Citera
2014-03-02, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Du vet inte vad PK betyder va? Att ogilla (läs hata) SD är ju prio ett inom politiskt korrekthet i Sverige. Krossa rasismen nu, hej!

Politiskt Korrekt.

Rasism borde mycket riktigt inte få finnas, men den måste bekämpas i demokratisk ordning. Hur mycket man än ogillar rasism måste man acceptera samtliga riksdagspartier som de är vare sig man håller med dem eller inte (och då menar ju jag givetvis alla partier, även SD), det är precis det vår demokrati bygger på. Glöm heller inte att det är svenska folket som röstat på dem.
Citera
2014-03-14, 21:10
Medlem
Öppnar tråden på nytt. Jag mår bättre av att höra hur illa människor tycker om Özz. En sådan människa borde förtjäna dagligt skitsnack. Finns det inte mer skvaller än hur patetisk han är som komiker och som människa? Det är inte skvaller, utan allmänt känt.
Citera
2014-03-22, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Öppnar tråden på nytt. Jag mår bättre av att höra hur illa människor tycker om Özz. En sådan människa borde förtjäna dagligt skitsnack. Finns det inte mer skvaller än hur patetisk han är som komiker och som människa? Det är inte skvaller, utan allmänt känt.

vilken vidrig jävel han är den fittan, han är i Sverige nu här bestämmer vi din lilla kurd jävel, bojkotta allt med den lilla pissråttan
Citera
2014-03-24, 22:18
Medlem
Amors avatar
Expressen hyllar hans show och ger den fyra getingar. Tydligen var höjdpunkten när han resonerade om Zlatan och svenskhet. Verkligen ett nytt grepp i pk-kretsar!

http://www.expressen.se/gt/noje/lund...en-far-se-upp/

Retar mig att en sådan värdelös person blir så upphöjd. För han är verkligen helt oduglig som komiker. Saknar helt timing. Dessutom är han burdus och korkad när han skall ge sig in i politiska diskussioner. Inser inte pk:iterna att han knappast gynnar deras sak?
Citera
2014-03-24, 22:42
Medlem
DanteAlighieris avatar
Passade på att se några klipp från hans show. Mina smilband rörde sig inte någonting under de tio minutrarna jag såg.
Citera
2014-03-24, 23:08
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PN
Har väldigt svårt att förstå vad Özz vill komma nånstans. Svensk är man om man är innehavare av ett svenskt pass vilket Özz troligen har. Kurdisk medborgare kan man inte vara, de har ju inget land.

Räcker det verkligen att ha ett svenskt pass för att vara svensk?
Citera
2014-03-25, 02:35
Medlem
Har inte özz en del komplex för att han är kurd?. Kurder har ju blivit jagade som
judar i mellanöstern. Nu väl i Sve så tar han ut sina aggresioner på dom han kan.
Dvs "alla rasistiska svenskar".
Citera
2014-03-25, 12:08
Medlem
Geres avatar
Nu skall Soran Isamail bli krönikör på SvD:

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/so...vd_3383870.svd

Och Öss Nujen hyllas:

http://www.svd.se/kultur/ozz-nujen-h...de_8678924.svd,

Näe, morssning och good bye SvD, jag har läst SvD sedan Buster von Platen var chedfredaktör, på den tiden SvD var läsvärd.

Jag ser fram emot SvDs snara konkurs. Brinn i helvetet Samuelsson och Klarén!
Citera
2014-03-25, 21:07
Medlem
Vedklyvens avatar
Özz Nujen är tydligen PK-Medias gulleobjekt nummer ett för närvarande.

Så snart man slår på TVn så sitter dom där och gullar med honom. I morronsoffor och kvällsöppet och i radions så kallade kultur och nyhetsprogram.

Svenskförakt är högsta mode i nämnda kretsar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in