2007-05-31, 17:30
Medlem
Inom alla områden i det svenska samhället måste det numera finnas blattar representerade. Finns det inga blattar som klarar sig på egna meriter trycker man helt enkelt in några representationsblattar. De är så özzen, atci och den där iranska kvinnan som man aldrig förstår vad hon säger, har fått chansen i nöjesbranschen. De är helt värdelösa, men vi "behöver" blattekomiker. På samma sätt finns en moské representerad i Vetenskapsradions omröstning om Sveriges 7 underverk. Alla inser att Malmömoskén byggd 1983 inte placerar sig på topp 1000 om vanliga krav ställs. Men eftersom varje område i Sverige måste ha blatterepresentation är alltså moskén ett av 21 byggnadsobjekt som tävlar om att bli Sveriges underverk.
Citera
2007-05-31, 19:01
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
han gjorde rösten som en spanare i Pc-spelet Polis 3 Ganska störigt också faktiskt

Hyfsat spel annars tycker jag, rekommenderas för er deckarläsre
Citera
2007-07-21, 21:23
Medlem
Harry_s avatar
såg honom på Tv4 idag
jävla sjukt att Tv4 äns bjuder in en jävla kurd o frågar om valet i Turkiet
hoppas turkarna rövknullar honom
Citera
2007-07-21, 23:39
Eh.. Özz liksom. Poll på hur många som tycker han är kul?
Citera
2007-07-22, 00:56
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Pollröst nummer ett:...inte det minsta...har iofs bara sett fragment...men kan den typen....saknar timing o försöker för mkt...han är ingen Robin Williams som sakta men säkert vinner på sina improvisationer i kulsprutetakt...Han är ingen Robert Gustafsson som oavsett vad man tycker om hans "sell-out" i Allsången och till viss del Parlamentet ändå är ett geni....Özz är en vandrande inkvotering i ordets rätta bemärkelse...
Till hans fördel måste sägas att han säkert är väldigt charmig och övertygande eftersom han lyckas övertyga sina chefer att vara med överallt,trots att han stinker gamla ruttna tånaglar

Over and out...

Mvh The CrimsonIdol
Citera
2007-07-22, 01:41
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
han gjorde rösten som en spanare i Pc-spelet Polis 3 Ganska störigt också faktiskt

Hyfsat spel annars tycker jag, rekommenderas för er deckarläsre

Han sabbade hela det spelet. Extremt dålig skådis.
Och det är väl så det är, dålig skådis, dålig komiker.
Citera
2007-07-22, 01:56
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Han sabbade hela det spelet. Extremt dålig skådis.
Och det är väl så det är, dålig skådis, dålig komiker.

Jag hade kunnat bortse från mina subjektiva åsikter om politik o inkvotering om fanskapet varit rolig på RIKTIGT....på engelska finns ett uttryck som heter "funny bones"...han saknar det...så ENKELT är det....han borde fan köra gaffeltruck i Torslanda och få misstänksamma ögonkast på sig från "Sven Johansson" på kafferasten för att han drar dåliga skämt i tid o otid
Citera
2007-07-22, 10:21
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
En nej-röst.
Extremt trist. Hörde en monolog om hur kylen/frysen var som norrlänningar som var kul, men det är det enda roliga jag har hört från honom. Han deltog i ett av mina favoritprogram "Snacka om nyheter" (programmet med Stellan Sundahl eller Sven Melander) och presenterades som rolig. Han var då okänd för mig och han var absolut en av de tristaste som någonsin deltagit i det programmet och då tar de ändå ofta in politiker. Många politiker som deltar kan ändå i programmet ta ett steg tillbaka från sin yrkesroll och vara lite självironiska eller skämtsamt kritiska mot samhällsfenomen, men Özz var inte rolig på något sätt. Försökte se Stockholm live, men det programmet var obetydligt roligare än Özz. öZZZZZZZ alltså.
Citera
2007-07-22, 10:37
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:

Han är lika rolig som en påse nötter....
Citera
2007-07-22, 12:20
Medlem
Min röst faller på helt oduglig.
Citera
2007-07-22, 12:37
Medlem
NordicVs avatar
Har NÅGON röstat på annat än att mannen är oduglig ?
Citera
2007-07-22, 20:58
Medlem
Babemagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicV
Har NÅGON röstat på annat än att mannen är oduglig ?
Ja, jag tycker han är menlös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in