Citat:
Ursprungligen postat av The-Wise-Gentleman
Ta t.ex ND's tidning nationell.nu "Alla nationalister ska ut ur SD, menar Åkesson". Det är förtal.
Nationell.nu är inte Nationaldemokraternas tidning och har heller aldrig varit, återigen blandar du ihop saker och ting till en salig substanslös röra.
Citat:
Kan ni hålla er till sanningen istället?
Menar du att jag någonsin har ljugit i något inlägg här på Flashback så är du fri att länka/citera detta så att jag kan bemöta anklagelserna.
Citat:
Det är inget hemskt med att stå på Israels sida som alla andra partier gör. Varför ens bry sig om det? Låt dom hylla Israel som ni hyllar Hitler.
Jag har redan förklarat detta, typ femton gånger nu, men av någon anledning så frågar du samma fråga om och om igen. Det börjar bli lite tröttsamt ärligt talat, ta till dig den information som du delgivits istället.
Citat:
Demokrati föredrar jag.
Vilken typ av demokrati och varför? Måste demokratin se ut som idag?
Citat:
Men vem är utomeuropeisk invandrare då? Tänk om ni ta fel på dom då? Ni kastar ut en Fransk eller en tysk som har kroknäsa och svart hår.
Det är ju upp till berörda myndigheter och experter/genetiker att avgöra. Med dagens teknik tillgänglig så finns där ingen risk alls att "göra fel". Det sker inte på godtycklighet.
Citat:
Eller varför inte stoppa invandringen och försöka låta nyinvandrarna bli etniska Svenskar? Visst, det lär ta ca 100 år för en turk att tappa sitt pigment och kanske 200 år för en neger att få ett annat kranium och näsa som likar mer en Svensk. Då blir vi fler Svenskar istället för ni ska skära ner på befolkningen.
Nu svamlar du ju bara igen. Tycker du afroamerikanerna i USA ser ut som sina vita landsmän trots att de befunnit sig 200 år i landet? Inte det?
Etniska svenskar är ättlingar till andra etniska svenskar, det är inget man kan bli för att man stannar i det här landet länge. Våra zigenare och samer är bra exempel på det trots att de har funnits här i många sekel. Din okunskap och barnslighet är fullständig bedrövlig och har ingenting med verkligheten att göra.
Citat:
För att göra dom Svenskar och efter ca 100 år är många av dom etniska Svenskar. Du vet, araberna som kom hit på 50-talet.
Du förstår nog inte riktigt innebörden av "etniskt svensk" eller vad som åsyftas. Men visst, kan du hänvisa till relevant genetisk forskning som menar att negrer, somalier och araber magiskt förvandlas till "etniska svenskar" efter en viss period i sina nya värdländer så ska jag naturligtvis ta del av den.
Det känns rent generellt som att du har mycket lite kunskap om de ämnen du debatterar men känner dig nödgad att ändå spotta ur dig någonting ogenomtänkt. Varför är det så tror du?
Citat:
USA har ingen assimilation. De lägger inte pengar på sånt.
Helt felaktigt återigen. Skärp dig nu.