Citat:
Ah. Minst 1000 år alltså? Det var minsann inte dåligt må jag säga. På den tiden var det väl Olof Skötkonung som härskade över riket med bas i Husaby. Imponerande att kunna spåra sin släkt på alla håll ända tillbaka dit.
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag är 100% svensk och alla mina förfäder i minst 1000 år tillbaka i tiden.
Citat:
Välutbildad och samtidigt intelligent alltså? Det var det värsta riktigt. Vilken tur att Flashback har begåvats med så prominenta skribenter som du själv.
Jag är högutbildad och skulle gissa att jag sitter med en högre IQ än snitt IQ för svensken.
Citat:
Här har vi kanske roten av problemet. Du ser inget värde i att lämna efter sig ett sunt och välfungerande samhälle till våra kommande generationer? Till dina barn eller barnbarn?
Hela min släkt kommer alltså vara svensk under min livstid. Jag är en rätt egotrippad person så det som händer när jag har dött spelar ingen större roll.
Här är ett videoklipp jag rekommenderar till dig: http://www.youtube.com/watch?v=vS7TqP6cRJ4
Citat:
Trevligt. Jag hoppas du ska trivas. Även jag delar dina farhågor.
Ursprungligen postat av Ludermassigneger
Svp får min röst, även om jag är av åsikten att det problemet vi står inför aldrig kommer att kunna lösas med demokratiska medel.
.
.
Citat:
"Vi normala"
Ursprungligen postat av Folketstempel
En utveckling måste ske med små steg.
Ni nazzar vill ha en revolution och införa ert fascistiska pyramidsystem där ledare styr nedåt genom olika skrån som håller folket på plats.
Vi normala vill få bort pk-systemet och att äkta demokrati införs.
Därför är det idiotiskt att väga SD mot SvP som tråden gör.
Ni nazzar vill ha en revolution och införa ert fascistiska pyramidsystem där ledare styr nedåt genom olika skrån som håller folket på plats.
Vi normala vill få bort pk-systemet och att äkta demokrati införs.
Därför är det idiotiskt att väga SD mot SvP som tråden gör.
För bara några veckor sedan gnällde du ju på SvP för att de inte var tillräckligt radikala. Du kanske allra mest är att betrakta som någon form av trollgubbe vars inlägg och tankar man inte bör tillmäta något större värde?Problemet är ju också att det är för sent för moderata och politiskt korrekta metoder för att få bukt med problemen. Det hade kanske varit aktuellt på 80-talet. Nu är jag rädd att "ni normala" måste sluta vara sådana små prinsessor, komma in i matchen, inse vad den västerländska demokratin innebär och hur den manifesterar sig och slutligen - växa till er ett par ballar och göra någonting för att skapa förändring.
"Ni normala" har misslyckats fatalt och kapitalt i mer än 50 år och er älskade och omhuldade "demokrati" stod handfallen när kosmopoliterna och globalisterna tog ifrån er makten. Det finns ingen heder i att tvångsmässigt och desperat hålla fast vid ett system som uppenbarligen är så bräckligt att det bara väntar på att falla sönder och samman.
Fler fritänkare, analytiker och riktiga män tack och färre hjon, får och lämlar. Det är vad Sverige behöver.
Senast redigerad av Straybullet 2012-12-07 kl. 14:14.
Senast redigerad av Straybullet 2012-12-07 kl. 14:14.