Såhär kommer det utvecklas under tiden fram till valet:
- Folk blir mer och mer skeptiska till SD (hänger mycket på de som diskuterar SD's sämre sidor på nätet, många tror nog i dagsläget att SD är värsta dödsnazisterna och stannar därför kvar, när fallet praktiskt taget är det motsatta).
- Folk blir mer och mer trötta på värdelösa, importerade svartskallar som bara håller på och spelar Allan och lyfter bidrag. Det kommer bli mer och mer irritation mot dagens invandringspolitik i takt med att staten höjer skatterna till rent obskyra höjder, och allt ändå blir sämre och sämre. ALLT blir sämre, men inte invandringen. Snart lever de lyxliv på skattebetalarnas bekostnad.
Folk är inte SÅ jävla dumma att de inte, till slut, kommer fatta vart alla skattepengar går och att det inte är hållbart. Samt att den nuvarande politiken rent ut sagt är vansinne.
- SvP kommer synas mer på internet varesig ni vill det eller ej (

), och sedermera (kanske) en hel del i media. Här kan man dock förutsätta att media lägger locket på angående SvP och låtsas som om de inte existerar, de lär ju minnas att smutskastningen mot SD bara fick folk att få upp ögonen på partiet. De lär minnas att även smutskastning är bra PR. MEN, som tur är så kan folket sprida PR åt partiet, något jag t.om sett i verkliga livet. Jag såg en SvP-klisterlapp på en papperskorg. Innan dess visste jag inte ens att partiet existerade, men nu vet jag vart jag ska rösta!
Så vad kan man förvänta sig?
Jag tror inte att SD kommer "dö ut", åtminstone inte förrän 2018 som tidigast, men de kommer nog tappa en hel del röster till förmån för SvP.
Hur många är omöjligt att säga, men man kan ju alltid gissa. Jag gissar på att omkring 30% SD väljare (de som valde SD år 2010) går över till SvP år 2014. Anledningen till att man valde SD torde vara för att stoppa eller kraftigt bromsa invandringen, att få någon jävla ordning på eländet, men nu när SD glidit bort från sitt forna jag så får man se sig för efter ett annat alternativ.

Mycket kan hända, mycket hänger på oss som stödjer SvP, vi måste se till att sprida ordet, och det är jag säker på att vi kommer göra! Vi är ena sega jävlar.