Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2012-10-16, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsris
Hur fan orkar man föra en debatt med unwise-gentleman ovan? Han är helt klart ett exempel på en ny sorts kulturmarxist. Precis som 68-vänstern som under 90-talet blev nyliberaler när de insåg att deras skitreligion kommunism blandat med öppet självhat inte funkade så bra så blev de istället socialliberaler som vurmar för multikulti endast i vita länder, så är Winston D Thackeray nån sorts gråsosse med halvkonservativa folkhemsvärderingar som nu insett att Sverige med muslimer går rakt åt helvete men istället för att göra det rätta anammat SD mjäkiga lightåsikter om etnicitet och nationalism. Fanboyism för "tillåtet tänk" är en röd tråd genom dessa varelsers patetiska existens.
Kulturmarxist? 68-vänstern? unwise-gentleman?
Nej du! Du får allt äta upp det där! Jag är stolt nationalist men inte rashatare.

Citat:
Du är helt förryckt. Låta de "bli" etniska svenskar? "Ta ca 100 år för en turk att tappa sitt pigment"? Är du allvarligt talat helt jävla dum i huvudet? Var Mona Sahlin din biologilärare i grundskolan? Visa mig en neger som är 200 år gammal och kan ändra huvudform så kan vi börja ta dina jävla perverterade pk-kunskaper om grundläggande biologi på allvar. Det du påstår är att om man föser in negrer och araber i den svenska genpoolen är det bara negrer och arabers ättlingar som får svenska gener, och att den svenska genpoolen förblir oförändrad från negrers och arabers genpool. Det är snarare så att efter en tid kommer "svenskar" bli mer som negrer och turkar än turkar och negrer bli mer som svenskar.

Mona Muslim säger att Svenskar finns inte. Jag menar att en negerfamilj som kommer hit kommer ha arvavkommor som har tappat sitt pigment efter 200 år. Barn efter barn efter barn. Hoppas du förstår.
Nej. Skulle man stoppa invandringen så kommer det avta. Enligt munken Mendel så skulle en vit blomma och en röd blomma få an avkomma och den skulle bli ljusröd. Samma sak gäller negrer och vita.

Tycker det är tråkigt att du ska diktatur över Svenska folket.

/ Winston D Thackeray
Citera
2012-10-16, 15:44
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Wise-Gentleman
Jag menar att en negerfamilj som kommer hit kommer ha arvavkommor som har tappat sitt pigment efter 200 år. Barn efter barn efter barn. Hoppas du förstår.

Du menar via rasblandning?

Annars kommer negern att förbli precis lika svart i tiotusentals år framåt. Eller mer än så. Förr kunde vitaminbrist sålla bort mörk hy eftersom levnadsförutsättningarna blev sämre då, men det är nog inte aktuellt i framtiden, bara negern förstår att äta sitt vitaminpiller.
Citera
2012-10-16, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Du menar via rasblandning?

Annars kommer negern att förbli precis lika svart i tiotusentals år framåt. Eller mer än så. Förr kunde vitaminbrist sålla bort mörk hy eftersom levnadsförutsättningarna blev sämre då, men det är nog inte aktuellt i framtiden, bara negern förstår att äta sitt vitaminpiller.

Alla behöver måttligt med vitaminer varje dag men du menar att man ska förbjuda vitaminer för negrer?

Då är frågan. Vill dom vara neger eller vill dom försöka bli etniska Svenskar?

/ Winston D Thackeray
Citera
2012-10-16, 16:08
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Mona Muslim säger att Svenskar finns inte.
Och SD tycker samma sak eftersom de anser att en neger kan bli svensk. Det betyder alltså att SD tycker att svenskhet är en social konstruktion vilket alltså är precis samma sak som det Mona och kulturmarxisterna anser.

Citat:
Jag menar att en negerfamilj som kommer hit kommer ha arvavkommor som har tappat sitt pigment efter 200 år.
Nej, i ett modernt samhälle med högt näringsintag skulle de förmodligen förbli svarta i all evighet, då det inte finns något behov av mindre pigmentproduktion eftersom den endogena syntesen av diverse näringsämnen inte blir livsnödvändig nog att selektera fram en annan pigmentproduktion i populationen.

Citat:
Nej. Skulle man stoppa invandringen så kommer det avta. Enligt munken Mendel så skulle en vit blomma och en röd blomma få an avkomma och den skulle bli ljusröd. Samma sak gäller negrer och vita.
Precis, vi skulle bli ljusbruna mulatter. Vill du det? Vill du att alla svenskar skall bli mulatter?
Senast redigerad av Heladageniskogen 2012-10-16 kl. 16:13.
Citera
2012-10-16, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturkampf
Att vara nationalist handlar att om slå vakt om nationen och i det så ingår etniciteten. Jag vill att mina barnbarn även de ska få leva i ett Sverige där det är svenskar som lever och frodas. Naturligtvis så orsakar inte svart pigment våldtäkt, däremot så finns det andra genetiska faktorer som påverkar. I slutändan så spelar det egentligen ingen roll om de icke-vita invandrarna våldtar eller inte. Deras blotta närvaro är ett hot eftersom de förr eller senare slår ut svenska folket, antingen genom rasblandning eller genom ett mer direkt folkmord. En invandring av 5 miljoner produktiva och laglydiga kineser skulle även den vara ett hot mot svenska folket.
Du är rasnationalist. Jag är nationalist, och kapitalist.
Jag vill att alla ska må bra i Sverige. Vi ska inte behöva tvingas att försörja 1.5 miljoner människor på bidrag.
Du får inte glömma att det har kommit in invandrare för många många år sedan som är etniska Svenskar idag. Jag menar åter igen avkommor som går i arv.

Citat:
Här har vi lite sköna citat från Tommy Hansson som är med i den mångkulturella "Moon-sekten" som tror på en koreansk messias.

http://tommyhansson.wordpress.com/2012/03/20/fler-modiga-kvinnor-att-hylla/

Är det inte lite oroande att Tommy Hansson verkar vara villig att låta sitt eget folk utplånas bara för att tjäna det judiska folket? Han säger ju själv att Rahab inger hopp i honom.

Han hänger väll löst i partiet antar jag? Åkessons nolltollerans om rasism lär säkert drabba Hansson.

Citat:
Naturligtvis försöker även kommunisterna att stävja rasismen och det blundar jag knappast för. Det är snarare du som blundar för vilka som ligger bakom kommunismen!
Lenin, Stalin var judar. Men kommunismen skapades av en anti-jude: Karl Marx.
Kan inte tänka mig att Lars Ohly är jude.

/ Winston D Thackeray
Citera
2012-10-16, 16:11
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Lenin, Stalin var judar. Men kommunismen skapades av en anti-jude: Karl Marx.
Kan inte tänka mig att Lars Ohly är jude.

/ Winston D Thackeray

Man kan aldrig veta med Ohly. Han är ju tyskättling och då är det stor risk att hans anfader som påståtts vara biskop, egentligen var rabin!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Och SD tycker samma sak eftersom de anser att neger kan bli svensk. Det betyder alltså att SD tycker att svenskhet är en socialkonstruktion vilket alltså är precis samma sak som det Mona och kulturmarxisterna anser.
SD säger att Svenskhet är öppet. Det betyder att alla kan bli Svenskar igenom att anpassa sig. Alltså finns folkgruppen Svenskar.

Citat:
Nej, i ett modernt samhälle med näring skulle de förmodligen förbli svarta i all evighet, då det inte finns något behov av mindre pigment eftersom den endogena syntesen av diverse näringsämnen inte blir livsnödvändig att selektera fram det.
Du verkar ha all fobi i världen mot svarta ?

Citat:
Precis, vi skulle bli ljusbruna mulatter. Vill du det? Vill du att alla svenskar skall bli mulatter?

Här börjar det lika något. Färgen tappar av sig. Mulatter blir vita med åren som går.

/ Winston D Thackeray
Citera
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Alla behöver måttligt med vitaminer varje dag men du menar att man ska förbjuda vitaminer för negrer?

Nej. Men utan vitamintillskott (och kanske andra åtgärder) kan evolutionen börja verka igen och sålla bort mörkare individer till förmån för ljusare, så att de med tiden får lika vit hy som oss etniska svenskar. Med tillskott av vitaminer (samt rätt föda) kan man dock motverka denna selektion, så att en kolsvart neger mår lika bra som en ljus neger eller en vit, och då kommer de kolsvarta negrerna att finnas kvar i landet i tiotusentals år. Såvida inte de rasblandar med ljusare människor.

Citat:
Då är frågan. Vill dom vara neger eller vill dom försöka bli etniska Svenskar?

Vill negern vara en svart neger. Eller vill han bli en vit svensk? Jag vet inte, du får fråga några negrer...
Citera
2012-10-16, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Man kan aldrig veta med Ohly. Han är ju tyskättling och då är det stor risk att hans anfader som påståtts vara biskop, egentligen var rabin!

Ja, iförsig. Man ska aldrig säga aldrig.
Men tror du verkligen att det finns religiösa gener?

/ Winston D Thackeray
Citera
2012-10-16, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Nej. Men utan vitamintillskott (och kanske andra åtgärder) kan evolutionen börja verka igen och sålla bort mörkare individer till förmån för ljusare, så att de med tiden får lika vit hy som oss etniska svenskar. Med tillskott av vitaminer (samt rätt föda) kan man dock motverka denna selektion, så att en kolsvart neger mår lika bra som en ljus neger eller en vit, och då kommer de kolsvarta negrerna att finnas kvar i landet i tiotusentals år. Såvida inte de rasblandar med ljusare människor.
Så vad ska hända med negern?
Ska invandringen stoppas? Ska negern kastas ut?

/ Winston D Thackeray
Citera
2012-10-16, 16:17
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Och SD tycker samma sak eftersom de anser att en neger kan bli svensk. Det betyder alltså att SD tycker att svenskhet är en social konstruktion vilket alltså är precis samma sak som det Mona och kulturmarxisterna anser.

Mona har lite andra kriterier än Jimmie Åkesson & co. Hon anser att man blir en en svensk så fort man andas in lite svensk luft:

Citat:
Min uppfattning är att alla som bor i Sverige är svenskar – därför att vi bor här, därför att vi andas alla samma luft, för att vi är alla del av samhället.

http://sv.wikiquote.org/wiki/Mona_Sahlin
Citera
2012-10-16, 16:18
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
SD säger att Svenskhet är öppet. Det betyder att alla kan bli Svenskar igenom att anpassa sig. Alltså finns folkgruppen Svenskar.
Men det är ju det Mona säger, att folkgruppen svenskar bara är en social konstruktion. Hon förstår ju hon med att svenskar finns.

Citat:
Här börjar det lika något. Färgen tappar av sig. Mulatter blir vita med åren som går.
Nej, färgen ändras varje gång man blandar sig, det sker inte av sig självt.

För att det skall ske av sig självt så behöver det finnas rätt miljöfaktorer och det måste ske flera nödvändiga mutationer som stärker överlevnaden i miljöfaktorerna, vilka enkom beror på slumpen. Detta tar tiotusentals år, om det sker.

Och de blir INTE svenskar för det.

Exempelvis är vi svenskar mer släkt när det kommer till hudfärgsgenetik (och generellt) med bruna blattar än med nästan kritvita östasiater.
Senast redigerad av Heladageniskogen 2012-10-16 kl. 16:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in