Citat:
Kulturmarxist? 68-vänstern? unwise-gentleman?
Ursprungligen postat av Krigsris
Hur fan orkar man föra en debatt med unwise-gentleman ovan? Han är helt klart ett exempel på en ny sorts kulturmarxist. Precis som 68-vänstern som under 90-talet blev nyliberaler när de insåg att deras skitreligion kommunism blandat med öppet självhat inte funkade så bra så blev de istället socialliberaler som vurmar för multikulti endast i vita länder, så är Winston D Thackeray nån sorts gråsosse med halvkonservativa folkhemsvärderingar som nu insett att Sverige med muslimer går rakt åt helvete men istället för att göra det rätta anammat SD mjäkiga lightåsikter om etnicitet och nationalism. Fanboyism för "tillåtet tänk" är en röd tråd genom dessa varelsers patetiska existens.
Nej du! Du får allt äta upp det där! Jag är stolt nationalist men inte rashatare.
Citat:
Du är helt förryckt. Låta de "bli" etniska svenskar? "Ta ca 100 år för en turk att tappa sitt pigment"? Är du allvarligt talat helt jävla dum i huvudet? Var Mona Sahlin din biologilärare i grundskolan? Visa mig en neger som är 200 år gammal och kan ändra huvudform så kan vi börja ta dina jävla perverterade pk-kunskaper om grundläggande biologi på allvar. Det du påstår är att om man föser in negrer och araber i den svenska genpoolen är det bara negrer och arabers ättlingar som får svenska gener, och att den svenska genpoolen förblir oförändrad från negrers och arabers genpool. Det är snarare så att efter en tid kommer "svenskar" bli mer som negrer och turkar än turkar och negrer bli mer som svenskar.
Mona Muslim säger att Svenskar finns inte. Jag menar att en negerfamilj som kommer hit kommer ha arvavkommor som har tappat sitt pigment efter 200 år. Barn efter barn efter barn. Hoppas du förstår.
Nej. Skulle man stoppa invandringen så kommer det avta. Enligt munken Mendel så skulle en vit blomma och en röd blomma få an avkomma och den skulle bli ljusröd. Samma sak gäller negrer och vita.
Tycker det är tråkigt att du ska diktatur över Svenska folket.
/ Winston D Thackeray