Citat:
Ursprungligen postat av The-Wise-Gentleman
I beteendet ja.
Inte etnisk.
Då håller du inte med SD som anser att man etniskt sätt blir svensk om man beter sig svenskt, snarare har du en inställning som gör att du enligt rådande norm i SD borde lämna partiet.
Dock tror jag faktiskt att du är ett judiskt troll, ditt sätt att skriva och besattheten är ganska i stil med det. Du kanske rent av får betalt för det?
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Var seriös nu ... SD har väl minst 100 gånger fler väljare. Varje röst som går till SvP istället för SD kommer att GYNNA INVANDRINGEN.
Vad spelar väljare för roll om man inte har en politik?
Skulle SD byta inriktning totalt och byta till miljöpartiets eller moderaternas politik skulle de få ÄNNU MER väljare. Men det är liksom ingen mening då....
Citat:
Ursprungligen postat av Hagamannen.
Jag är nationalist och röstar på sverigedemokraterna. Jag vill inte kasta ut alla invandrare utan gillar den mjuka nationalism som sverigedemokraterna för därav får dom min röst nästa val.
Vad är det för givande med mjuk nationalism egentligen? Jag tycker det mångkulturella samhället är mycket mer givande och roligt än mjuk nationalism utan ras.
Vad är liksom så speciellt med den ganska tråkiga och idag dessutom i det närmaste utdöda svenska kulturen jämfört med en global kryddstark jallajallasupermix av alla kulturer? Jag kan förstå det om man känner en emotionell koppling till den pågrund utan sin härkomst, men bara i sig?
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Det är ni skinnskallar som borde damma av er lite och tänka på vad som är taktiskt bäst för Sverige, att gå den smarta vägen via ett parti som kommer vara tredje störst i nästa val eller börja om från scratch med ett parti lett av en skinnskalle som inte kommer attrahera den målgrupp den vill rädda från utrotning. SD:s definition av öppen svenskhet kommer att rädda svenskar från utrotning. Hur? För att den i praktiken diskvalificerar i princip alla invandrare. Skillnaden är att det låter bättre i folks (svenskars) öron än det framgångslösa bröl som kommer ur NSF:s megafoner.
Vad tror du de första svenskarna tänkte om kulturmarxism och mångkultur när de fick läsa om det i tidningen och höra partierna tala om det?
"Åh, hurra det låter som en bra ide"?
Nej, de tyckte nog folk hade blivit helt galna när de propagerade för att massa negrer och sodomiter skulle få utrymme i samhället och att nu var moralen helt förlorad när man inte steriliserade synderskor.
Men judarna/de tidiga kulturmarxisterna gjorde tvärt om mot vad SD gör och spelade inte med reglerna utan körde sitt eget race och resultatet blev dagens kulturmarxism/mångkultur där ledande politiker och rent av kungahuset FÖRNEKAR att svenskar finns, en sådan himla TOTALSEGER har de uppnått på ett par decennier att de kan få ett helt land att förneka sig självt. Allt tackvare judarnas
drivkraft och förmåga att inte vika sig utan nöta på i all evighet tills man nått sitt mål.
På samma sätt bör...nej..måste vi köra. Vi kan inte börja oss ner och bli rövknullade.
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Dessutom har jag för mig att han uttalar/uttalat ordet "regim" med j-ljud.
Sje-ljudet [ɧ] är vulgärt bourgeoisiskt uttal, det borde du väl inte gnälla på?
Uttalet av regim och andra ord som genre, stjärna var ursprungligen som de stavas och inte med [ɧ] som förmodligen kom in i språket via tyska borgare från Kölnområdet som bosatte sig i landet. Sedermera blev det troligen lite fint sociolekt att bräka ur sig västgermanska harkelljud och på den vägen har vi [ɧ] i språket.