Sverigedemokraterna blev efter valet 2010 vågmästare i Sveriges riksdag, vilket var det bästa resultat de kunde hoppats på. För låt oss vara ärliga - även om SD i valet 2014 får 10 % eller till och med 15 % av rösterna så kommer de inte få mer inflytande än vad de redan faktiskt har, i och med sin nuvarande roll som vågmästare mellan Alliansen och de rödgröna.
Och vad har de uträttat i riksdagen, hittills? Noll. Intet. Nada. Zilch. Istället för att visa sina pungkulor och köra hårt för att få igenom sin politik så har de istället valt att vara
taktiska och
ta ansvar istället för att
röra om i grytan - vilket i praktiken har visat sig innebära att de har blivit Fredrik Reinfeldts undergivna små slynor, tandlösa knähundar utan dess like.
Funderar man på om man ska rösta på SD eller SvP så anser jag att själva frågan redan innehåller svaret. Ur ett svenskt, nationalistiskt perspektiv är 10 000 röster på SvP och 590 000 röster på SD långt bättre än 600 000 röster på SD, även om jag inte tror att dessa siffror är möjliga för SvP:s del, tyvärr.
Till de som säger att man ska rösta på SD för att de äntligen ska kunna få mer inflytande så hänvisar jag till resonemanget ovan -
by their fruits shall ye know them. Tycker ni verkligen att det verkar realistiskt att Sverigedemokraterna helt plötsligt ska börja agera som de riktiga stålmän ni hoppas att de är, innerst inne, när vi faktiskt kan se med våra egna ögon att de inte har uträttat ett skit när de redan har suttit som vågmästare i en halv mandatperiod? Fast det är klart, de bidar säkert bara sin tid och snart, vänta bara, snart! Då jävlar visar de var skåpet ska stå.
Jag gissar på att vi efter valet 2014 kommer höra precis samma visa igen: SD 2018! Vi måste bara få några fler röster, då kommer Jimmie att slita av sig fårakläderna och visa att han egentligen är en farlig ulv, en
Hitler in disguise som äntligen minskar invandringen med 90 % och med hjälp av sin karismatiska framtoning över en natt övertygar alla förortens blattar att assimileras in i det svenska samhället så att vi alla kan leva lyckliga tillsammans, sida vid sida! SD 2018, alla röster på SvP är bortkastade!