Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2012-09-22, 17:35
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loqu
Future Humans Will All Look Brazilian, Researcher Says.
http://www.businessinsider.com/futur...azilian-2012-9
Kanske något att fundera på.

Jaha, och vad ska ni i timmerstugan göra för att stoppa det här då med era 10 skolklasser i röstare?

Citera
2012-09-22, 17:44
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
Jaha, och vad ska ni i timmerstugan göra för att stoppa det här då med era 10 skolklasser i röstare?

Sno ordentliga nationalistiska svenskar från SD!
Citera
2012-09-22, 17:49
Medlem
Citat:

Du har ingenting emot det alltså?

Sålänge "dödsreligonen" Islam inte finns i Sverige kan landet likväl bestå utav en korrupt aggressiv sörja muskingar med en massa arbetande rasmedvetna kinseser som styr o ställer för att få det hela att gå ihop.
Citera
2012-09-22, 17:54
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Rasfrämmande sådana det vill säga somalier, "araber", gulingar...ja allt färgat och främmande som riskerar att blanda bort oss till brungula rotlösa kreoler helt enkelt.

....

Sverige hade fungerat ännu bättre om vi gasat alla brottsbenägna blattesvenskar och tagit hit nio miljoner av de intelligentare och skötsammare kineserna/japanerna istället.

(min fetstil). Försökte du vara ironisk med det fetstilta, för det rimmar ju illa mot meningen ovanför med rasfrämlingar i form av gulingar?

Ja; självklart skulle Sverige fungera otroligt mycket bättre om vi hade tagit emot 9 miljoner Kineser och Japaner. Det hade fungerat otroligt mycket bättre än om vi hade tagit emot 9 miljoner Somalier (då skulle det vara slut och gonatt med välstånd i detta land).

Men om vi hade tagit emot 9 miljoner Kineser/Japaner, så hade landet sannolikt varit mycket rikare än det är idag. Vårt totala BNP hade sannolikt varit mer än dubbelt så högt som det är idag.

Tyvärr lär det inte ske. Inte en chans att vi kan locka hit så många Kineser/Japaner. Det blir nog snarare vi som får emigrera till de länderna vad det lider....
Citera
2012-09-22, 18:00
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Sno ordentliga nationalistiska svenskar från SD!

ni kan nog få ett par skolklasser till om ni ber snällt. De kommer nog få en hel del som röstar på dem tills 2014.
Citera
2012-09-22, 18:03
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
(min fetstil). Försökte du vara ironisk med det fetstilta, för det rimmar ju illa mot meningen ovanför med rasfrämlingar i form av gulingar?

Ja; självklart skulle Sverige fungera otroligt mycket bättre om vi hade tagit emot 9 miljoner Kineser och Japaner. Det hade fungerat otroligt mycket bättre än om vi hade tagit emot 9 miljoner Somalier (då skulle det vara slut och gonatt med välstånd i detta land).

Men om vi hade tagit emot 9 miljoner Kineser/Japaner, så hade landet sannolikt varit mycket rikare än det är idag. Vårt totala BNP hade sannolikt varit mer än dubbelt så högt som det är idag.

Tyvärr lär det inte ske. Inte en chans att vi kan locka hit så många Kineser/Japaner. Det blir nog snarare vi som får emigrera till de länderna vad det lider....

Du vet, SVPare har emot alla, förutom thai's..
Citera
2012-09-22, 18:05
Medlem
Svp växer i skuggan av SD, så SD 2014
Citera
2012-09-22, 18:06
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Uh vad menar du?

Gulingar är rasfrämlingar och de är mindre brottsbenägna och mer intelligenta (generellt) än vita.

Citat:
Ja; självklart skulle Sverige fungera otroligt mycket bättre om vi hade tagit emot 9 miljoner Kineser och Japaner.
Citat:

Tyvärr lär det inte ske.
Där tror jag min poäng fastnade om hur vissa Sverigedemokrater har en mörk antisvensk förintelseinställning och egentligen vill utplåna det svenska folket precis som kulturmarxisterna, bara att de vill göra det med icke-muslimska gulingar istället för muslimska araber.

Folk som du tycker inte om SD för att de älskar och vill bevara det svenska folket, utan för att de fått betala några kronor extra på skattsedeln....

Citat:
Inte en chans att vi kan locka hit så många Kineser/Japaner.
Om vi gasar oss själva (och alla blattar/negrer) och överlåter det tomma landet till dem så tar de nog gärna över och invandrarberikar Sverige!

Citat:
Du vet, SVPare har emot alla, förutom thai's..
Nej, hatar thailändare med. De är ungefär lika nära släkt med oss som somalier och är en hemsk invandrargrupp ur en genetisk synpunkt.
Senast redigerad av Heladageniskogen 2012-09-22 kl. 18:09.
Citera
2012-09-22, 18:09
Medlem
Tintinikongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Varför inte? Vad får du ut av att försvara judar? När sist brydde sig judar om Sverige och svenskarna?

Av den anledningen att ingen jude har någonsin gjort mig något ont. Jag har heller aldrig haft något emot Israel, även om de tar i för mycket ibland.
Det handlar nog inte så mycket om att försvara judar. Det handlar snarare om att jag tar ställning för judar, när jag hör eller läser hatiska och lögnaktiga artiklar. Jag anser inte heller att SD är ett sioninstiskt parti. Vi har 18000 judar i Sverige och 600000 muslimer. För mig är det ingen tvekan om vilka av dem som är det största hotet mot Sverige.

Att rösta på ett judefientligt parti, vore för mig, lika fel som att rösta på SKP eller något annat kommunistparti. Finns inte på kartan för mig.

Därför rekommenderar jag en röst på SD.
Citera
2012-09-22, 18:15
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintinikongo
Av den anledningen att ingen jude har någonsin gjort mig något ont.
Judarna vill förinta det svenska folket, är inte det ont?

Citat:
Vi har 18000 judar i Sverige och 600000 muslimer. För mig är det ingen tvekan om vilka av dem som är det största hotet mot Sverige.
Är tusen pilbågar ett större hot än en atombomb?

Citat:
Att rösta på ett judefientligt parti, vore för mig, lika fel som att rösta på SKP eller något annat kommunistparti. Finns inte på kartan för mig.
Du väljer bort SvP, inte för att de inte har en politik du anser gynnar svenskarna, utan för att de är judefientliga?
Senast redigerad av Heladageniskogen 2012-09-22 kl. 18:17.
Citera
2012-09-22, 18:21
Medlem
Tintinikongos avatar
Varför skulle du aldrig rösta på "antisemiter"? Finns det några andra folkslag som det parti du ska rösta på inte får kritisera, eller har judarna någon form av särställning där?
Kan du ge några exempel på Svenskarnas partis "antisemitism" i praktiken eller i partiprogrammet och hur denna är negativ eller oförsvarlig?[/quote]

Jag har inget alls emot att saklig kritik riktas mot Israel eller Israeler. Det jag vänder mig mot är det som skrivs på varannan sida här på FB. T.ex. judar styr media, planerar för världsövertagande, jobbar för massinvandring av muslimer till väst, Mossad stödde Breivik., osv. osv.
Om däremot saklig kritik riktas mot Israel för att de bygger nya bosättningar, eller går för hårt fram i Gaza t.ex. Så ska sådan kritik självklart inte tystas ner. Det är fientligheten och hatet mot judar som äcklar mig starkt.
Vad gäller SvP inställning till judar. Jag erkänner att jag bygger detta på ren magkänsla. Jag har sökt efter detta på Svp:s hemsida, utan att hitta något om deras inställning i "judefrågan". Jag har också frågat SvP:are i tråden där de svarar på frågor. Men fick svaret, att de inte visste.
Därför lägger jag min röst på SD. Det gör jag också av taktiska skäl. Eftersom en röst på SvP inte gör någon nytta. Tar tacksamt emot en länk till SvP:s inställning till Israel och judar.
Citera
2012-09-22, 18:29
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Nej, hatar thailändare med.

Hatar?

Det måste vara svårt att gå omkring och hata så många. Hatar du alla "rasfrämligar"? Varför? Hundar och katter är bevisligen en annan art än människor. Men jag "hatar" inte hundar och katter för det.

Jag kan inte ens säga generellt att jag hatar somalier (men jag hatar dem i flock på svenska torg och klädda i stora tält).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in