Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Alltså folk som lägger sin röst på SVP måste vara tröga på riktigt.
Nu har jag inte röstat på SVP hittills men om jag överhuvudtaget röstar i valet 2012 blir det på dem om inte något radikalt inträffar. Jag är långt ifrån trög och har bildning och insikt i den här frågan som syltryggade, lismande SD-mongon bara kan (mar

) drömma om.
Citat:
Inte nog med att de ställer sig bakom judehat av grövsta sort
Alldeles utmärkt med andra ord eftersom det är till stor del judar som ligger bakom dagens dåliga samhälle. Läs på om Moses Hess, Karl Marx, Emma Goldman, Magnus Hirschfeld, Lev Trotskij, Sigmund Freud, Sumner Redstone, Ayn Rand, Emanuel Celler, Betty Friedan, Frankfurtskolan, David Schwarz, Bonnier, Jerzy Sarnecki, Henry Ascher, Noel Ignatiev, Barbara Spectre, Lena-Posner Korösi, ADL, AJC, Ronit Lentin, Franz Boas, Richard Lewontin, Göran Rosenberg osv. osv. osv. osv.
https://www.flashback.org/sp39207656
Citat:
så lägger de en röst på ett parti som aldrig kommer göra någon skillnad.
Flytta gränserna för vad som är acceptabelt, skicka ut budskapet att svenskarna inte är döda ännu, skrämma systemet mm. Jag antar att man inte borde ha röstat på SD före 2010 heller?
Citat:
Sverige brinner, ni ser ju dagligen hur verklighetsfrånvarande politiker lägger fram förslag efter förslag som är totalt destruktiva för Sverige. Och så tänker ni lägga er röst på SVP? Verkligen, verkligen? Och detta för att SD "blivit för mesiga". Kom igen nu. En sänkning med 90% av invandringen är inte mesigt alls. Det kommer göra stor skillnad och kommer ge samhället mycket pengar. SD måste komma över 10% i det kommande valet. Alla behövs.
Som om kranen i ditt badrum stått på för fullt och du vadar till knäna i vatten, spelar det någon roll att du stänger av kranen med 90% och låter det övriga vattnet vara? Det kommer att bli en jävla vattenskada hur som helst bara att det tar längre tid innan den blir så katastrofalt ödeläggande som den blivit innan du tryckte ned kranen en bit. Det fungerar inte att endast minska invandringen med några 90% flera år från nu, förstörelsen av Sverige har gått för långt redan idag. Vi måste totalstoppa invandringen och kasta ut dem som redan finns här, det finns inte tid för att vara finkänsliga, demokratiska och toleranta mot våra fiender, VI HÅLLER PÅ ATT FÖRSVINNA FÖR GOTT.