Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Europa för européerna, grundprincipen är inte svårare än så.
Snacka om att enkelt formulera sig för att slippa undan.
- Vika är det som är etniska svenskar?
- Dem som bor här!
- Jaha, men vi har negrer osv?
- Men inte dem!
- Okej, vilka är den invandring ni tillåter?
- Vit invandring endast!
- Men det finns vita i mellanöstern.
- Ja men inte dem.
- Men vilka ska man få ta in då?
- De som har vita gener.
- Vilka då?
- EUROPA FÖR EUROPÉERNA! SA JAG DET!
- Men det finns mörka "turkliknande" européer.
Ni måste vara mer detaljerad för just nu skämmer ni bara ut er
Citat:
Återigen visar du att du inte förstår innebörden av genetiska skillnader och etniskt släktskap "ÖH, Kent ser mig svensk ut än Toralf", ge dig. Det är genetiken och släktskapet som är det relevanta, inte vem du i ditt limsniffarus tycker "ser mest svensk ut", det är tämligen ointressant.
Hahaha! Så om man är jude så har man andra gener
Du måste vara SvP's clown!
Citat:
"Men hallå! Åkesson har svart hår!"
Ja, och? Vad fan har det med någonting jag skrev att göra, din fylltratt?
Det finns vita araber som har svart hår och blåa ögon exempelvis Bashar al-Assad.
Bashar al-Assad måste väll kunna bli riktigt etnisk svensk. Kanske mer än dig.
Citat:
Felaktigt. Definiera diktatur, är alla styrelseskick utom det vi har just idag att betrakta som diktaturer? Om svaret på den fråga är ja, så är även svaret på din fråga ja.
Diktatur är när man inte tillåter sina politiska fiender att tillämpa makt.
Citat:
Den rasliga gemenskapen naturligtvis. De gemensamma blodslinjerna, historian, släktskapet, språket, genetiken och utseendet.
Detta:
http://www.youtube.com/watch?v=JqwWHb4DaVk
Utseendet förändras av miljön som jag har sagt. Språket har inget med gener att göra

Sen om en annan har blodgrupp AB spelar ingen roll.
Citat:
Mer nonsens. SvP förespråkar en långtgående yttrandefrihet.
Är det därför ni vill förbjuda era politiska fiender också att bruka makt?
Citat:
Ja naturligtvis. Sannolikt behöver vi kasta ut en bra bit över en miljon människor bara i dagsläget. I framtiden lär det bli betydligt fler. Radikalt förvisso, men det saknas alternativ om vi vill att vårt folk ska överleva.
http://i46.tinypic.com/6en39z.jpg
Men det räcker bara att man gör sverige till ett land där invandrarna inte gynnas och stoppa den. Då kommer dem fly. SD's politik.
Citat:
Kent är son till en invandrad kriminell judinna och det förstås därför han ska utvisas primärt. Har du svårt att läsa innantill? Att han sedan är direkt samhällsskadlig är förstås bara en bonus den dagen han blir utvisad alltså.
Så därför har Kent andra gener för hans mamma är dömd för skattebrott.
Stefan Jacobsson är dömd för brott mot knivlagen och fick 2 månaders fängelse = ICKE ETNISK SVENSK och skall utvisas!
Citat:
Lyckligvis kommer inte SvP bli "mjukare i sina åsikter" eftersom deras stadgar inte kan ändras, så det är ett icke-problem.
Jo! Det är partierna som ska anpassa sin politik efter vad folket tycker. Inte tvärt om.