Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2013-01-07, 00:20
Medlem
SD.
Anledning?
SD är med i riksdagen, växer partiet så kan man påverka politiken på ett större sätt istället för att flera likartade partier ska "sno" väljare från varandra.
Citera
2013-01-07, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Ok. Det påminner faktiskt en del om hur det är i den amerikanska rörelsen:

http://iamthewitness.com/History-of-White-Nationalism.html
Nu blir jag lite irriterad faktiskt. Dan har varit otroligt tillmötesgående både här och i andra trådar. Betydligt mer än vad han hade behövt. Naturligtvis sker alla diskussioner av den här typen internt och det kommer de att göra i framtiden också. Det är av helt uppenbara skäl ingenting som bör, ska eller kommer tas på flashback eller andra öppna forum. Blotta ideen av att göra något slags skådespel av det är ju helt befängd.

Jag är dessutom helt övertygad om att William Pierce hade hållt med mig i frågan.
Citera
2013-01-07, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nu blir jag lite irriterad faktiskt. Dan har varit otroligt tillmötesgående både här och i andra trådar. Betydligt mer än vad han hade behövt. Naturligtvis sker alla diskussioner av den här typen internt och det kommer de att göra i framtiden också. Det är av helt uppenbara skäl ingenting som bör, ska eller kommer tas på flashback eller andra öppna forum. Blotta ideen av att göra något slags skådespel av det är ju helt befängd.

Jag är dessutom helt övertygad om att William Pierce hade hållt med mig i frågan.

Fast far man med osanning ibland så spelar väl det in?
Citera
2013-01-07, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johult
Fast far man med osanning ibland så spelar väl det in?
Vem far med osanning om vad?
Citera
2013-01-07, 12:14
Medlem
Citat:

Det är ju inte det som är grejen.

Visst är Dan en trevlig pjäs och tillmötesgående. Jag syftade mer på det faktum att exempelvis Skillt får hållas, har de hållhakar på varandra? Vem fan vet. Det var mest en provokation. Nu har han ju emellertid varit tyst ett tag. Order uppifrån?

Läste du förresten länken? Jag är personligen lite skeptisk till sanningshalten i den.
Citera
2013-01-18, 18:59
Medlem
Ett avsnitt i Radio Framåt hade över 100 000 nedladdningar. De talar lite om det i avsnitt 35 i Radio Framåt. Det är med andra ord inte alls omöjligt att nå ut till folk.
Citera
2013-01-18, 22:41
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaning94
SD.
Anledning?
SD är med i riksdagen, växer partiet så kan man påverka politiken på ett större sätt istället för att flera likartade partier ska "sno" väljare från varandra.
Okej man ska alltstå endast rösta på partier som är i riksdagen?

F.ö drömläge för SvP, SD går som tåget, 1% 2014 inte omöjlig
Citera
2013-01-18, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SFS
Ett avsnitt i Radio Framåt hade över 100 000 nedladdningar. De talar lite om det i avsnitt 35 i Radio Framåt. Det är med andra ord inte alls omöjligt att nå ut till folk.
Är du allvarlig? Det är ju helt sinnessjuka siffror.
Citera
2013-01-18, 23:30
Medlem
Citat:
Är du allvarlig? Det är ju helt sinnessjuka siffror.
Ja. Lyssna på avsnitt 35. Dan talar om det.
Citera
2013-01-18, 23:49
Medlem
DogDylan4.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFS

Ja, det är fan i mig skrämmande. Jag menar, vad talar de om på det programmet? Hur man utrotar judar och vilken metod som är mest effektiv? Vidare är det skrämmande att så många på FB tycker att SvP är bra. Fan, det är ju typ 30 procent i undersökningen. Å andra sidan kanske det är helt jävla nazistkretsen som mobiliserar nu inför valet 2014. SD använde ju Flashback inför valet 2010 för att mobilisera väljare. Trots allt är det Sveriges mest lästa forum.

Föresten är jag överrens med Lisa Bjurwald - kasta ut nazisterna från nätet.
Citera
2013-01-18, 23:58
Bannlyst
SD på 14%.
Övriga partier är på 0.7%
Rättvise Socialsterna är större än SvP
Vad är då SvP?
Citera
2013-01-18, 23:58
Medlem
Fenjal888s avatar
Hur många röster är 1%? (alla röstar inte)

Hur många röster hade SvP 2010?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in