Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2013-06-10, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Åk hem till skogen eller lägg dig under en bro där du hör hemma! Du gör ju inget annat än att sprida massa smörja och dumma frågeställningar. T.ex undrar du vad som ger oss rätten att kasta ut människor från landet, samtidigt tycker du att du har rätt att bestämma vem som ska få komma in? Du grundar allt på din egen sketna moral och tror att världen kretsar kring dig likt en omnipotent unge. Är det inte nog snart? Ska man skratta, gråta eller vad är syftet med dina inlägg? Hjälp mig att förstå för jag får verkligen inte kläm på dig..

Tänk om du blev utkastad för du är vit?
Hur skulle det kännas? Jag antar du skulle vara positivt till det förslaget iallafall.
Citera
2013-06-10, 01:42
Medlem
positivitizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POTESTATIVUS
Hur skulle det kännas? Jag antar du skulle vara positivt till det förslaget iallafall.

Nu svarade du inte mig direkt, hoppas det är ok att jag svarar.

Men om jag som exempel skulle befinna mig i Somalia eller något av Mellanösternländerna och dess befolkning skulle vilja kasta ut mig för att jag var vit, då skulle jag dra fort som fasiken.

Skulle naturligtvis vara tråkigt, men jag hade accepterat det utan större motstånd då det är dess befolkning i landet som bestämmer anser jag. Skulle respektera det.
Senast redigerad av positivitizer 2013-06-10 kl. 01:47.
Citera
2013-06-10, 01:43
Bannlyst
Citat:
På vilket sätt skulle enskilda individers känslor/kränkthet/upprördhet vara av större betydelse än vårt folks överlevnad och bevarande? Du verkar ha ett märkligt perspektiv på saker och ting och tycks trots att detta har förklarats en mängd gånger ännu inte riktigt förstå varför vi vill bedriva den politik som vi vill bedriva. Du verkar inte riktigt fatta att det inte handlar om att vara "dum" mot de som är "olika" utan att det faktiskt handlar om vårt folks fortsatta överlevnad.

Vissa frågor är helt enkelt överordnade andra, och vår överlevnad måste utan tvekan vara den viktigaste frågan av dem alla.
Citera
2013-06-10, 01:44
Medlem
Förstår inte hur ni kan vara lika jävla dumma som kpml(r) och liknande på 70 talet.
Splittring är aldrig svatet.
Förena er mot orcherna istället. Skillnaderna mellan oss och och araberna brukade vara att vi kan samarbeta och kompromissa. Skärp er!
Citera
2013-06-10, 01:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Giganthemulen
Förstår inte hur ni kan vara lika jävla dumma som kpml(r) och liknande på 70 talet.
Förena er mot orcherna istället. Skillnaderna mellan oss och och araberna brukade vara att vi kan samarbeta och kompromissa. Skärp er!
Men bör vi gå så långt i kompromissandet att vi kompromissar bort vårt folks rätt till sitt eget land och i förlängningen dess överlevnad? Jag tycker inte det.
Citera
2013-06-10, 01:49
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ja, tänk om. Fy vad vad hemskt. Vad göra, vad göra? Hade troligen trollat massa forum, startat trådar och gjort allt för att smutskasta detta oetiska behandlande. Jag hade spottat på landets politik och förnekat folkets existensberättigande då världen så klart kretsar runt mig och att jag måste få bo i landet på helt absurda grunder som bara kretsar i mitt eget huvud.
Senast redigerad av stopbitching 2013-06-10 kl. 01:51.
Citera
2013-06-10, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Hur skulle det vara om du faktiskt läser de svar som du får? Det hade underlättat enormt för oss alla om vi inte behövde upprepa oss hela tiden.
Ni vill alltså stoppa partier så som Fi, V och MP?

Citat:
Det handlar som jag redan konstaterat inte om hudfärg utan om genetisk likhet och medärvda mentala egenskaper. Vilken rätt jag har? Vilken rätt har makthavarna att tränga undan vårt folk och arbeta aktivt för dessas förintelse och vår civilisations undergång?
Nu är det inte så att du blir undanträngd eller har regeringen rivit ditt hus?

Citat:
De vita svenskarna har en hävdvunnen rätt till Sverige eftersom det är det land som våra förfäder i tusentals år har byggt upp för kommande generationer vita svenskar och offrat sina liv i hundratusentals i processen att trygga det från fiender, externa såväl som interna. Det här landet ska tillhöra och bebos av de människor som delar samma blodslinjer, samma gener och samma historia. Vi har nämligen inget annat land och när vi blir en minoritet i Sverige har vi inte längre någonstans att ta vägen.

Angående det så har vi förstås all moralisk och rationell rätt i världen att göra det som krävs för att säkra vårt folks överlevnad och bevarande och trygga ett svenskt Sverige, hurså? Allt annat hade ju varit vansinnigt, vår rätt väger naturligtvis oändligt mycket tyngre än andra folkslags rätt att få komma och bosätta sig i och parasitera på Sverige och svenskarna, eller för den delen förrädiska politikers rätt att förvandla Sverige till en mångkulturell mardrömsnation.

Vårt folks rätt till överlevnad, frihet, självständighet och separatism är alltså rätten jag åberopar.

Känsloargument biter inte på mig. Jag är rasmedveten men jag ger alla en chans att kunna få bli en medlem av nationen oavsett om man är neger, indian eller superkines. Kan man inte det så får man väll hitta ett annat ställe där man passar bättre. En chans är det enda jag ger.

Varför jag ger en chans? För jag är en hygglig och trevlig person men ställer krav.
Du vill bara kasta ut invandrare för du har någon slags fobi för dem. Jag vet mycket väl att är mer intresserad att bara kasta ut allt som du tycker är fel och fult. Sen vad som händer med Sverige är inte så intressant.

Problemet med en politik du förespråkar kommer aldrig ta kraft i riksdagen. Den har för få anhängare och den gynnar inte kapitalet.

Citat:
Om jag är svag för att jag vill säkra mitt folks överlevnad och fortsatta existens samt deras levnadsrum så får jag väl vara det, det bekommer mig inte särskilt. Det är vad som är nödvändigt och vad som måste göras helt enkelt. Och förstår man inte det så har man nog tyvärr diskvalificerat sig för en fortsatt debatt i ämnet.
Svag är du när du saknar kapital och är lätt konkurrerad. Inte vad du tycker.
Citera
2013-06-10, 01:54
Medlem
Citat:
Men bör vi gå så långt i kompromissandet att vi kompromissar bort vårt folks rätt till sitt eget land och i förlängningen dess överlevnad? Jag tycker inte det.
Om kompromissen leder till att det svenska folket överlever så är den värd sitt pris.
Oavsett finns det alltid olika former av rettätt. Taktisk och ideologisk. Det är bara detta principiella motstånd mot omgruppering jag ställer mig emot. Tänk Hitler och ryssland.
Citera
2013-06-10, 01:55
Bannlyst
Citat:
På vilket sätt skulle enskilda individers känslor/kränkthet/upprördhet vara av större betydelse än vårt folks överlevnad och bevarande? Du verkar ha ett märkligt perspektiv på saker och ting och tycks trots att detta har förklarats en mängd gånger ännu inte riktigt förstå varför vi vill bedriva den politik som vi vill bedriva. Du verkar inte riktigt fatta att det inte handlar om att vara "dum" mot de som är "olika" utan att det faktiskt handlar om vårt folks fortsatta överlevnad.

Vissa frågor är helt enkelt överordnade andra, och vår överlevnad måste utan tvekan vara den viktigaste frågan av dem alla.

Vad gör negern för hot om man befinner sig i Sverige?
Citera
2013-06-10, 01:56
Medlem
positivitizers avatar
Citat:

Svag är du när du saknar kapital och är lätt konkurrerad. Inte vad du tycker.

Där ligger nog ditt problem, du anser inte att människor, vilka dom är eller var dom står eller vad dom tycker är starka. Det ända du anser vara en stark individ är om denne har pengar och kapital.

Låter ganska sjukt om du frågar mig.
Senast redigerad av positivitizer 2013-06-10 kl. 01:59.
Citera
2013-06-10, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giganthemulen
Nu är det SD som splittrar, INTE nationalisterna i SvP. Det är inte SvP som sparkar ut nationalister så fort tillfälle ges, det är SD. Det är inte SvP som tar avstånd från andra Sverigevänner, DOCK, SD har med sina handlingar och uttalanden på sistone spottat nationalismen i ansiktet oacceptabelt många gånger att det inte längre kan betraktas som ett svenskvänligt alternativ.

Säg mig, på vilket sätt är SD svenskvänligt? De förnekar att det finns svenskar genom bland annat deras "öppen svenskhet"-trams och Åkessons uttalande om att han inte tror att det finns ett svenskt folk. SD utnyttjar inte sin vågmästarroll, de är tysta och de sätter inte press på regeringen. Det tar ingen plats alls överhuvudtaget. Ibland glömmer man nästan bort att de kom in i riksdagen.

Men visst, om SD slutar kasta ut svenska nationalister, slutar förneka att det finns ett svenskt folk, slutar kämpa för rasblandning, börjar propagera för repatriering och blir hårdare i allmänhet mot både regering och etablissemanget, då kan vi börja snacka. SD är ett svagt pajasparti som inte vågar, kan eller vill göra något. Det är fakta.

Som grädde på moset, så har SD lagt fram en motion i riksdagen om att man borde kunna dra in partistöd för partier som är "odemokratiska" och som inte "står upp för alla människors lika värde". Det är ett äckligt hycklande pajasparti. End of story.

Om ni verkligen bryr er om situationen och vill rädda Sverige, rösta då för fan inte på SD utan på SvP. Lång väg, men hellre en lång väg än ingen väg alls. Vi har många exempel på mikroskopiska partier som har vuxit som raketer in i diverse parlament i Europa.
Senast redigerad av Feru 2013-06-10 kl. 02:00.
Citera
2013-06-10, 02:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av positivitizer
Där ligger nog ditt problem, du anser inte att människor, vilka dom är eller var dom står eller vad dom tycker är starka. Det ända du anser vara en stark individ är om denne har pengar och kapital.

Låter ganska sjukt om du frågar mig.

Sjukt? Kolla på verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in