Citat:
Läs det jag skrev innan.
Ursprungligen postat av Fjodorov
Hur skall tiden påverka negrers genetik så den blir snarlik svenskarna? Är det breddgraderna som påverkar genetiken eller vad är det?
Citat:
Man ser direkt att denna neger saknar pigment. Det är alltså missbildning. Detta har inte naturen gjort.
Ja, men han är ändå vit i hudfärgen. Hur tror du annars vithudfärgade negrer skall se, varifrån skall de få de nordeuropeiska dragen. Skall naturen och tiden lösa det?
Citat:
Vi kan börja med att kasta ut SvP:are om vi ska börja med åsiktsdiktatur. Skämt och sido.
Vad skall vi annars göra, låta bidragsparasiter och etniska enklaver fortsätta få befinna sig inom landet trots deras skadeverkan på vårt samhälle? Jag skulle hävda att repatriering är mycket humanare än att avrätta var och en utav dem eller att försätta Sverige i ett lågintensivt inbördeskrig.
Det vi ska göra är att assliminera alla invandrare. Sen dem som inte vill/kan bli svenskar får inte ta del av svensk välfärd och det samhället erbjuder.
Citat:
Jag ser inte olika pigment som något direkt problem. Jag ser snarare ekonomiska frågor som som arbetslöshet som mer allvarligt.
Inget vidare med tanke på att kommunisterna är fullständigt hårdnackade materialister. Men du måste väl inse att dagens system inte är hållbart varken för oss svenskar, européer/europeisk ättade samt naturen.
Citat:
Det är ni som sa tänka igenom saker och läsa på. SvP kommer inte lyckas med sin politik.
Skall jag vara ärlig och detta är inte för att sätta mig över dig eller något liknande, skiter fullständigt i hur jag framstår eller vem som vinner vad. Men du får ta och läsa på lite, tänka igenom saker och ting osv.