2012-11-25, 03:04
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokolova
Då har ni missat handlingarna i målet hos tingsrätten. Om man ska vara petig. Inte vidare seriöst...utan bättre att ta reda på all fakta.

Jag talar om födelseorten inte födelsdag och månad, utan födelseorten pratar jag om.
Det är ett kliv närmare D*niel förstår du experten. Du har väl nyss dykt upp här eller varför har du inte delgivit tråden så viktig info som människans födelseort?

Men du uttalar dig tvärsäkert, och det ska man inte göra ännu om du frågar mig.
Så spela inte Allan det har du inget för i ämnet.
Källa kan du väl ta fram också hoppas jag.,

Citat:
Ursprungligen postat av kattella
Vad menar du?
Det är en idiot som tror den ska ha sett födelseorten innan. Den är inte med innan och inte adressen heller på offentliga papper. Den här fattar inte att ett skyddat ID har funnits.

Inte säkert att man ens menar födelseorten man kanske menar boende orten.
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-11-25 kl. 03:14.
Citera
2012-11-25, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Sidan sexualpolitik.se är registrerad av HL.
På sidans blogg Svensk sexualpolitik idag finns ett par långa inlägg om nekrofili som är undertecknade av "Helena & Hanna".
http://blog.sexualpolitik.se/category/nekrofili/
Någon som har en teori om vem denna Hanna kan vara?

Kanske denna Hanna som har skrivit på bloggen om Nytt forum för transsexuella

Citera
2012-11-25, 03:26
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Det verkar råda viss okunskap om hur folkbokföringen fungerar. Adoptioner framkommer där, även långvariga familjehemsplaceringar där familjehemmet har övertagit vårdnaden.

Polisen undrar inte över hur någon har försörjt sig om den har haft inkomst från försäkringskassan eller annan beskattad, eller vit, inkomst (stipendier osv), samt försörjningsstöd. Det hittar de själva i sina register.

Så det verkar finnas en del frågetecken här.

Fosterbarn innan den nya lagen trädde ikraft innefattas inte av att vårdnaden flyttas över till fosterfamiljen.. Det kan vara så om man backar i tiden att det inte alls är någon vårdnad överförd.
Uppföljning av lagändring enligt proposition 2002/03:53 – Stärkt skydd till barn i utsatta situationer information
Den 1 juli 2003 infördes en bestämmelse i SoL och i LVU att socialnämnden, när ett barn varit placerat tre år i samma familjehem, särskilt ska överväga om det finns skäl att ansöka om överflyttning av vårdnaden enligt 6 kap. 8 § FB.
http://www.socialstyrelsen.se/publikationer2006/2006-109-27

okunskapen från dig är att läs på, sen ska du inte prova att skriva dina sanningar utan källa. Du desinformerar och konstaterar utan att ha belägg för det.
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-11-25 kl. 03:35.
Citera
2012-11-25, 03:26
Medlem
Sokolovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Den är inte med innan och inte adressen heller på offentliga papper. Den här fattar inte att ett skyddat ID har funnits.

Allt som du har missat och alltså inte tagit reda på eller själv läst, existerar inte? Ungefär som när du ståtade med att ha lagt ut "FUP" om HL när det bara var ett av fyra offentliga protokoll i förundersökningen.

Jag har sett hur otrevlig du har varit i andra trådar i Aktuella brott, och besserwissrat utan någon som helst substans i dina inlägg i bl a Marina J och Eva Magnusson-fallen. Din trovärdighet är omdiskuterat låg och det är känt att du gärna konfliktar för konfliktandets skull och att personer har dig på ignore. Du förstår inte sakers sammanhang och öser länkar utan relevans i trådar.

Jag skriver för de som är intresserade av fakta i HL-målet. Du behöver inte bry dig. Andra gör det. Till er andra är tre rättegångsdagar inbokade till veckan. Källa: tingsrätten.
Citera
2012-11-25, 03:30
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Allt som du har missat och alltså inte tagit reda på eller själv läst, existerar inte? Ungefär som när du ståtade med att ha lagt ut "FUP" om HL när det bara var ett av fyra offentliga protokoll i förundersökningen.

Ståtade? Är det så du svarar på ett inlägg där du ska lägga fram en källa på vad du säger om handlingar vi har missat i fallet här?
Då konstaterar jag att du svamlar och att man kan bortse från din sk information. Det är dock den FUP jag lade in som är i startinlägget, som ligger kvar. Har du mer än det så får du delge tråden eller ämnet om detta.
Har du komplex eller?

Förhandlingsplan i mål B 11058-12 betr. brott mot griftefrid mm med huvudförhandling den 27, 28 och 30 november 2012 i sal 4 (tiderna är preliminära)

http://www.goteborgstingsratt.domstol.se/Om-tingsratten/Uppmarksammade-mal/
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-11-25 kl. 03:48.
Citera
2012-11-25, 03:30
Medlem
kattellas avatar
Citat:

Jag har sett hur otrevlig du har varit i andra trådar i Aktuella brott, och besserwissrat utan någon som helst substans i dina inlägg i bl a Marina J och Eva Magnusson-fallen. Din trovärdighet är omdiskuterat låg och det är känt att du gärna konfliktar för konfliktandets skull och att personer har dig på ignore. Du förstår inte sakers sammanhang och öser länkar utan relevans i trådar.

Jag skriver för de som är intresserade av fakta i HL-målet. Du behöver inte bry dig. Andra gör det. Till er andra är tre rättegångsdagar inbokade till veckan. Källa: tingsrätten.
Till oss andra kan du kanske du kan förklara var du menade med ditt förra inlägg?
Citera
2012-11-25, 03:49
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Jag talar om födelseorten inte födelsdag och månad, utan födelseorten pratar jag om.
Det är ett kliv närmare D*niel förstår du experten. Du har väl nyss dykt upp här eller varför har du inte delgivit tråden så viktig info som människans födelseort?

Men du uttalar dig tvärsäkert, och det ska man inte göra ännu om du frågar mig.
Så spela inte Allan det har du inget för i ämnet.
Källa kan du väl ta fram också hoppas jag.,

Det är en idiot som tror den ska ha sett födelseorten innan. Den är inte med innan och inte adressen heller på offentliga papper. Den här fattar inte att ett skyddat ID har funnits.

Inte säkert att man ens menar födelseorten man kanske menar boende orten.

Ja, men är vi inte överens om att brodern försvann, familjen hade bara söner varav den ene sonen var född på samma datum som Helena. Nu finns inte D*niel längre, däremot dyker en dotter upp i familjen född på samma dag som D*niel, det är GM.

Jag skrev tidigare också huruvida hon har genomgått könsbyte eller är hermafrodit det vet jag inget om. Men kan vi inte vara överens om att D*niel och Helena är samma person!
Senast redigerad av KiaW 2018-03-15 kl. 20:13. Anledning: Namn borttaget enligt regel 1.12 Integritetskänsliga uppgifter.
Citera
2012-11-25, 04:16
Medlem
drdracula141s avatar
Undra hur alla flator som hon har slätat av tar det med att dom i själva verket har blivit slickade ut av en fd kille snacka om att flatorna har blivit blåsta.
Senast redigerad av KiaW 2018-03-15 kl. 20:15. Anledning: Citat med namn borttaget enligt regel 1.12 Integritetskänsliga uppgifter.
Citera
2012-11-25, 04:19
Medlem
BSBullys avatar
http://www.bestgore.com/sexual-disaster/swedish-woman-charged-use-human-skeleton-sex-toys/

Intresant för tråden eller finns denna info redan?
Citera
2012-11-25, 04:28
Medlem
kattellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BSBully
http://www.bestgore.com/sexual-disas...eton-sex-toys/

VISA HÄNSYN FÖR BÖVELEN! LÄGG UT VARNINGSTEXT!
Senast redigerad av kattella 2012-11-25 kl. 04:35.
Citera
2012-11-25, 05:59
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BSBully
http://www.bestgore.com/sexual-disaster/swedish-woman-charged-use-human-skeleton-sex-toys/

Finns redan och har funnits ett bra tag. Inget nytt under solen.
Citera
2012-11-25, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikitalord
Ett misstänkt lösenord fanns ju i hennes mail Cjkkkkkkk. Det är totalt nonsens och därmed svårgissat. Emellertid går det rätt lätt att memorera - Stort C litet j 7xk en bra kompromiss alltså. Det är därför man hajar till när man ser det utslängt så där.

tycker mig se en viss märklig logik i Cjkkkkkkk tex j är 7 bokstaven på tangentbordet och k som sen följer upprepas 7 gånger favorit filmen seven?
C kan vara så simpelt som disk C eller ett hopp till alfabetet c=3 j=10

Det är ju ett rätt bra sätt att komma ihåg sina lösenord på, man behöver bara komma ihåg två bokstäver för att ha ett betydligt längre lösenord...

Man memorerar Ak där A=1 och K= 11, skillanden är alltså 10, då upprepar man bokstav 10 10 ggr.

Lösenordet blir då Akjjjjjjjjjj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in