2012-11-25, 19:08
  #2257
Medlem
Unnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
Kan det vara så att hon är född som en hermafrodit. Föräldrarna valde att hon skulle bli en pojke, men under puberteten tog den feminina sidan över. Brösten växte och hormonerna gjorde revolt. H fick ingen bra kontakt med kompisar och hoppar av skolan. Med eller utan kirurgiska ingrepp blir hon en kvinna, fysiskt och juridiskt.

Hon blir ihop med syrianen, som efter en tid upptäcker antingen, som hon själv säger, hennes nekrofila läggning eller också att hon har varit en pojke. Han bankar på henne och hon får skyddad identitet. Antar att han måste ha blivit dömd för det. Efter straff mår syrianen fortfarande så dåligt att han flyttar till Norge.

H har givet en förvirrad sexualitet och tyr sig istället till kvinnor. Hon är i sig själv ett slags tabu och söker sig därför till utmarkerna och utvecklar sina nekrofila dragningar. Tänk på hur många groteska bilder och filmer hon har sett genom åren. Bara det måste skruvat till hennes skalle.


precis min teori också
Citera
2012-11-25, 19:10
  #2258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unni
precis min teori också

varför skulle hon/han då ha skyddad identitet 1984?
Citera
2012-11-25, 19:12
  #2259
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
Kan det vara så att hon är född som en hermafrodit. Föräldrarna valde att hon skulle bli en pojke, men under puberteten tog den feminina sidan över. Brösten växte och hormonerna gjorde revolt. H fick ingen bra kontakt med kompisar och hoppar av skolan. Med eller utan kirurgiska ingrepp blir hon en kvinna, fysiskt och juridiskt.

Hon blir ihop med syrianen, som efter en tid upptäcker antingen, som hon själv säger, hennes nekrofila läggning eller också att hon har varit en pojke. Han bankar på henne och hon får skyddad identitet. Antar att han måste ha blivit dömd för det. Efter straff mår syrianen fortfarande så dåligt att han flyttar till Norge.

H har givet en förvirrad sexualitet och tyr sig istället till kvinnor. Hon är i sig själv ett slags tabu och söker sig därför till utmarkerna och utvecklar sina nekrofila dragningar. Tänk på hur många groteska bilder och filmer hon har sett genom åren. Bara det måste skruvat till hennes skalle.

Ja, jag är tämligen övertygad om att det är så historien ligger till. Det stämmer också med folkbokföringen, att den pojken som föddes 1975 och inte längre finns är GM med skyddad ID.
__________________
Senast redigerad av KiaW 2018-03-15 kl. 20:21. Anledning: Namn borttaget enligt regel 1.12 Integritetskänsliga uppgifter.
Citera
2012-11-25, 19:17
  #2260
Medlem
Unnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moa66
varför skulle hon/han då ha skyddad identitet 1984?


Fick hon det 1984? Var framkom det?
Anledningen till skyddat ID kan ju vara fler, både bråket med syrianen och även för att kunna gå vidare efter omständigheter kring sin tvåkönighet (eller hur det uttrycks)... Bara spekulationer dock från min sida.
__________________
Senast redigerad av Unni 2012-11-25 kl. 19:18. Anledning: Felstavat
Citera
2012-11-25, 19:24
  #2261
Medlem
zemfiras avatar
Tror ni att vi någonsin kommer få fram om GM är kvinna, man, transa eller hermafrodit? Jag menar på vilket sätt kan vi få det bekräftat i framtiden?
Citera
2012-11-25, 19:29
  #2262
Medlem
Therons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
Kan det vara så att hon är född som en hermafrodit. Föräldrarna valde att hon skulle bli en pojke, men under puberteten tog den feminina sidan över. Brösten växte och hormonerna gjorde revolt. H fick ingen bra kontakt med kompisar och hoppar av skolan. Med eller utan kirurgiska ingrepp blir hon en kvinna, fysiskt och juridiskt.

Hon blir ihop med syrianen, som efter en tid upptäcker antingen, som hon själv säger, hennes nekrofila läggning eller också att hon har varit en pojke. Han bankar på henne och hon får skyddad identitet. Antar att han måste ha blivit dömd för det. Efter straff mår syrianen fortfarande så dåligt att han flyttar till Norge.

H har givet en förvirrad sexualitet och tyr sig istället till kvinnor. Hon är i sig själv ett slags tabu och söker sig därför till utmarkerna och utvecklar sina nekrofila dragningar. Tänk på hur många groteska bilder och filmer hon har sett genom åren. Bara det måste skruvat till hennes skalle.
En plausibel teori med viss bärighet. Med homofoba föräldrar (som Lelwani själv har beskrivit dem) såg de till att skära bort det manliga organet och hon fick fysiskt behålla allt det kvinnliga. Problemet var att Lelwanis könsidentitet var mannens. Dvs hon blev född hermafrodit och efter efter föräldrarnas val och läkarens ingrepp med kniven "fånge i fel kropp". När hon kom i puberteten började besvären och allting skruvades till. Då började problemen. En leikkaa vain vähän.
Citera
2012-11-25, 19:30
  #2263
Medlem
kattellas avatar
Att göra ett könsbyte innebär att man måste steriliseras. Hur går det ihop med att HL säger att hon har haft ett missfall? Kan åklagare och polisen, på lagligt sätt, få information om att HL har genomgått ett könsbyte (alltså förutsatt att hon själv inte har berättat det)?
Citera
2012-11-25, 19:31
  #2264
Medlem
Sokolovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moa66
varför skulle hon/han då ha skyddad identitet 1984?

1984? 1980?

Han står väl med i folkbokföringen då? "Utan adress" betyder inte skyddad id/sekretess. Det är bara vad några här har fått för sig i brist på kunskap, och försökt göra till en sanning. Sedan har det tjafsats om det i 50 sidor.

Ni här som gapar högst efter källor presentera era egna som omväxling, för de som inte har Sveriges befolkning. Det framkommer tydligt att alla inte sitter med dem. Printscreena eller skriv ut, skanna in och lägg upp. Det bryter inte mot någon forumregel och borde alltså vara riskfritt.
Citera
2012-11-25, 19:34
  #2265
Medlem
kattellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theron
En plausibel teori med viss bärighet. Med homofoba föräldrar (som Lelwani själv har beskrivit dem) såg de till att skära bort det manliga organet och hon fick fysiskt behålla allt det kvinnliga. Problemet var att Lelwanis könsidentitet var mannens. Dvs hon blev född hermafrodit och efter efter föräldrarnas val och läkarens ingrepp med kniven "fånge i fel kropp". När hon kom i puberteten började besvären och allting skruvades till. Då började problemen. En leikkaa vain vähän.
Då hon var en han när hon var ung så innebär det att förädrarna valde att inte skära bort någonting. (Om det nu är så att hon var en hen/han från början).
Citera
2012-11-25, 19:35
  #2266
Medlem
ElizabethDeanss avatar
Om hon är någon slags fysisk defekt, ett monstrum där nere i fittan.. då tror jag inte det kommer komma ut. Anledningen är att det då inte kan synas särskilt bra för då skulle det redan vara känt. Och för GM är det i så all ett sånt tabu att hon inte pratar om det. Men visst skulle det smaka om nekrofilen pedofilen och lesbianen dessutom var tvekönad i horhålet drt vore verklien för bra för att vara sant. Ingen som kan tänka sig att göra lite grävande journalism när hon kommer ut?
Citera
2012-11-25, 19:41
  #2267
Medlem
kattellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokolova
1984? 1980?

Han står väl med i folkbokföringen då? "Utan adress" betyder inte skyddad id/sekretess. Det är bara vad några här har fått för sig i brist på kunskap, och försökt göra till en sanning. Sedan har det tjafsats om det i 50 sidor.

Ni här som gapar högst efter källor presentera era egna som omväxling, för de som inte har Sveriges befolkning. Det framkommer tydligt att alla inte sitter med dem. Printscreena eller skriv ut, skanna in och lägg upp. Det bryter inte mot någon forumregel och borde alltså vara riskfritt.

För det första så finns det redan i tråden och för det andra så borde du själv visa dina källor till det du skriver innan du börjar gapa.
Citera
2012-11-25, 19:43
  #2268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokolova
I mitten av 2000-talet hävdade hon någonstans på det stora nätet att hon hade en penis. Det behöver inte vara sant för det, och några år har gått sedan dess.



Den som spred obduktionsfotona av Arbogabarnen, för en betydligt större publik - vad tycker du om den personen?

Vet inte riktigt vad du menar men om du pratar om den som länkade döda barn här i tråden säger jag ingenting. Det är stor skillnad på att länka material på sånt för att vi diskuterar sjuka jävlar, och på en Helena som handlar med såna här bilder för pengarnas skull och skapar kontakter som tillhandahåller bilder och filmer enkom för att sälja till folk som runkar till sånt här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in