Citat:
Ursprungligen postat av Moa66
varför skulle hon/han då ha skyddad identitet 1984?
1984? 1980?
Han står väl med i folkbokföringen då? "Utan adress" betyder inte skyddad id/sekretess. Det är bara vad några här har fått för sig i brist på kunskap, och försökt göra till en sanning. Sedan har det tjafsats om det i 50 sidor.
Ni här som gapar högst efter källor presentera era egna som omväxling, för de som inte har Sveriges befolkning. Det framkommer tydligt att alla inte sitter med dem. Printscreena eller skriv ut, skanna in och lägg upp.
Det bryter inte mot någon forumregel och borde alltså vara riskfritt.